Ik was het niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:05 schreef Nizno het volgende:
zet hem volgende keer maar in een parkeervak, meneer
[..]
Kangaroos Have Three Vaginasquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Elke drie dagen ramt ergens in Nederland een auto een huis
Doet me denken aan steampunkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
En als ik het leuk vind om te doen dan wil ik deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En en en en..
Er is ook een werkende grammofoonquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Doet me denken aan steampunk
Ik zag de knikkerbanen ja. Maar ik mag niet meer dingen die onafgemaakt in huis kunnen liggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is ook een werkende grammofoon
En flipperkast
En knikkerbanen..
Ziet eruit als priegelwerk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
En als ik het leuk vind om te doen dan wil ik deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En en en en..
Ja ik had deze bloempjes besteld zodat geen verzendkostenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag de knikkerbanen ja. Maar ik mag niet meer dingen die onafgemaakt in huis kunnen liggen
Deze zijn leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:30 schreef essnhills het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Je hebt die bloemen die ik gehaakt heb gezien he?quote:
Vind het wel gaaf eigenlijk. Alleen dat bouwen enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is ook een werkende grammofoon
En flipperkast
En knikkerbanen..
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt die bloemen die ik gehaakt heb gezien he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Komen er nog meer LEGO bloemen? 🤭quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
Ik heb boven nog ergens wat glazen bloemen liggen
En ik heb die gehaakte bloemen
En lego bloemen
En straks dus ook houten bloemen
Ja hequote:
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga nieuwe laptop bestellen, omdat de huidige nukkingen heeft na 7 jaar intensief gebruik.
Ziekenhuis:HmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar je het vanmorgen ook over had toch? Die wond?
En hoe was het verder?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Dat is waar je het vanmorgen ook over had toch? Die wond?
En hoe was het verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Dat is dan wel weer fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga nieuwe laptop bestellen, omdat de huidige nukkingen heeft na 7 jaar intensief gebruik.
Ziekenhuis:ik duim voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]en anders even bij @LTVDK uithuilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |