SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 19-08-2025 19:00:33 ]Your beauty never ever scared me.
Een keertje tijd voor een beetje verandering is niet erg toch.quote:
Ja. maar dit plaatje vind ik niet veel...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Een keertje tijd voor een beetje verandering is niet erg toch.
tis nattekatquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. maar dit plaatje vind ik niet veel...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
Ik had gebakjes gekocht uit de aanbiedingbak, zag er nog best oke uit voor iets uit die bak maar goed thuis liet ik het alsnog vallen toen ik het in de koelkast wou leggen.
Dan zullen de pepernoten eerdaags ook in de winkel liggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:36 schreef Elvi het volgende:
Ik zie ook al de eerste advertenties voor adventkalenders
De buren gaan straks gordijnen aan de buitenkant van jouw woning installeren met zo'n kunstzon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:36 schreef Nattekat het volgende:
Lichtintensiteit rond m'n bureau is met lamp aan en gordijnen dicht iets hoger dan van puur daglicht, dus dit is echt de perfecte keus geweest.
Meer anti-klaag @:Dr_Flash
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De buren gaan straks gordijnen aan de buitenkant van jouw woning installeren met zo'n kunstzon.
De kruidnoten zijn nu al in de aanbieding bij de Kruidvat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zullen de pepernoten eerdaags ook in de winkel liggen
Ik heb wel even gemist wat voor lamp het is. Nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt ook lekker veel warmte van af, dus accurate beschrijving
https://www.bol.com/nl/nl(...)ie/9300000177256238/quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb wel even gemist wat voor lamp het is. Nu ben ik wel nieuwsgierig.
O niet, gezien, was er vanmiddag nogquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
De kruidnoten zijn nu al in de aanbieding bij de Kruidvat.
Fuuuuck. 140 watt LED. Daar word je nog net niet krokant van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)ie/9300000177256238/
Tja ik begon die cavia wel zat te worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja ze zijn er vroeg bij altijd met die pepernotenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Pepernoten, kruidennotennog even en die dingen liggen straks 365 dagen in de winkel
En Halloween spullen liggen alweer in de Action zag ik wel
Is voor thuis werken tijdens de donkere winterdagenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fuuuuck. 140 watt LED. Daar word je nog net niet krokant van.
Echt hčquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is nog zomer en nu al die Amerikaanse nonsens
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
Vorige week nog schoongemaakt maar ik snap echt niet wat ik steeds verkeerd doe bij dit raampje.
[ link | afbeelding ]HedwigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja dat was dit keer puur toeval dat ze ook op de foto staat want net toen ik een foto wou maken sprong ze op tafel.quote:
Verfspetters kun je er niet afschrapen met een scherp mesje?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
Ik hoopte ook stiekem dat na 7 jaar dat raampje wel een keer kapot was. Als je beetje kracht hoor je het al kraken en er ook zitten fucking veel verfspetters op (door de schilder die hier alles had geschilderd) maar je kan het er niet eraf halen want dan breekt dat raam.
Ik heb het plaatje verandert naar iets anders.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze wist dat je een foto ging maken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat was dit keer puur toeval dat ze ook op de foto staat want net toen ik een foto wou maken sprong ze op tafel.
Nee dat is al te veel kracht. Ik gok dat dat raampje er al 50 jaar in zit en dat ding is ook echt super dun.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
Verfspetters kun je er niet afschrapen met een scherp mesje?
Iets zelf eroverheen schilderen met krijtverf?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat is al te veel kracht. Ik gok dat dat raampje er al 50 jaar in zit en dat ding is ook echt super dun.
Nee ik wil graag juist dat het een raampje blijft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:04 schreef maily het volgende:
[..]
Iets zelf eroverheen schilderen met krijtverf?
En het stomme is, dat je ze altijd kan halen maar dan in vorm van koekjes die 2x goedkoper zijn dan die pepernotenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn er vroeg bij altijd met die pepernoten
O welke koekjes zijn dat dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En het stomme is, dat je ze altijd kan halen maar dan in vorm van koekjes die 2x goedkoper zijn dan die pepernoten
Uhm, ok?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
en anders even bij @:ltvdk uithuilen.
quote:
Supquote:
Mijn partner zegt: Ziet er lekker uit!quote:
Essie zegt: het smaakt ook lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn partner zegt: Ziet er lekker uit!
Ik ben schijnbaar een ondersteunende schouder geworden?quote:
Kijk dat moet natuurlijk ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Essie zegt: het smaakt ook lekker
Ziet er uit als kiep kerriequote:
Speculaas, peter/kruidnoten is toch geen speculaas?quote:
Ja jij hebt ervaring met wondjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben schijnbaar een ondersteunende schouder geworden?
En uiteindelijk smaakt dit gewoon hetzelfde als kruidennotenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Speculaas, peter/kruidnoten is toch geen speculaas?
jij bent ervaringsdeskundigquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben schijnbaar een ondersteunende schouder geworden?
Dit was ook makkelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kijk dat moet natuurlijk ook![]()
Wij hebben makkelijk gegeten, gewoon patatjes omdat het kan
Het is zoete aardappelcurry, met kiepquote:
Mja, in beide zit wellicht speculaaskruiden maar ik vind de eetervaring wel heel andersquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En uiteindelijk smaakt dit gewoon hetzelfde als kruidennoten
Vind ik dan
Als je alleen eet is dit inderdaad erg makkelijk! Als je voor 4 personen moet gaan koken wordt het wel wat uitgebreiderquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit was ook makkelijk
Rijst koken, curry prutje uit de vriezer trekken en opwarmen, bij elkaar doen en opeten
prepgemakquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit was ook makkelijk
Rijst koken, curry prutje uit de vriezer trekken en opwarmen, bij elkaar doen en opeten
Het schap met speciale smaakjes kruidnoten stond ook al weer opgetuigd bij de AHquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En uiteindelijk smaakt dit gewoon hetzelfde als kruidennoten
Vind ik dan
Ik heb dit een tijdje terug gemaakt, grote panquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als je alleen eet is dit inderdaad erg makkelijk! Als je voor 4 personen moet gaan koken wordt het wel wat uitgebreider
Ja kruidennoten eten lekkerdere weg natuurlijk, maar uiteindelijk betaal je gewoon keihard de hoofdprijs. Zo wie zo worden feestdagen eten compleet uitgemolkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, in beide zit wellicht speculaaskruiden maar ik vind de eetervaring wel heel anders
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jij hebt ervaring met wondjes
Maar dat maakt me nog geen expert tochquote:
Ja dat deed ik vroeger met snertquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dit een tijdje terug gemaakt, grote pan
1 portie opgegeten en 8 porties ingevroren
quote:
Soms zou ik willen dat ik dit ook kon, maar als ik dat doe blijft het meeste in de vriezer liggen omdat ik dan toch weer trek heb ik iets andersquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dit een tijdje terug gemaakt, grote pan
1 portie opgegeten en 8 porties ingevroren
Ja dat wel, maar toch vind ik speculaasjes en kruidnoten echt niet hetzelfde productquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja kruidennoten eten lekkerdere weg natuurlijk, maar uiteindelijk betaal je gewoon keihard de hoofdprijs. Zo wie zo worden feestdagen eten compleet uitgemolken
Jij bent toch in alles expert?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Maar dat maakt me nog geen expert toch
je hoeft ook geen expert te zijn om je schouder te delenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Maar dat maakt me nog geen expert toch
Kruidnoten zijn wel een stuk lekkerder dan speculaasjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar toch vind ik speculaasjes en kruidnoten echt niet hetzelfde product
Chocopasta, hagelslag en een chocoladereep zijn ook niet hetzelfde
Ik heb verschillende dingen in de vriezerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Soms zou ik willen dat ik dit ook kon, maar als ik dat doe blijft het meeste in de vriezer liggen omdat ik dan toch weer trek heb ik iets anders
moet idd een soort van gewenning worden. en je moet echt het gemakkelijk genoeg vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Soms zou ik willen dat ik dit ook kon, maar als ik dat doe blijft het meeste in de vriezer liggen omdat ik dan toch weer trek heb ik iets anders
Ja in kneuzighedenquote:
Hangt er vanaf waar ik trek in hebquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kruidnoten zijn wel een stuk lekkerder dan speculaasjes
Ja dat zou niks uitmakenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb verschillende dingen in de vriezer![]()
Ik vind het schijnbaar makkelijker om elke dag naar de AH te gaan om ter plekke te bedenken wat ik ga eten. Want waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kanquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet idd een soort van gewenning worden. en je moet echt het gemakkelijk genoeg vinden.
yakisobaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb verschillende dingen in de vriezer![]()
Mokka chocoladekruidnotenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ik trek in heb
als ik een dinges haal van de ah of jumbo heb ik altijd te veel voor in mn uppie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het schijnbaar makkelijker om elke dag naar de AH te gaan om ter plekke te bedenken wat ik ga eten. Want waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan
Als ik dat zou proberen dan eet ik 1x wel en 4x nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het schijnbaar makkelijker om elke dag naar de AH te gaan om ter plekke te bedenken wat ik ga eten. Want waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan
Ik heb iig nog meer zoete aardappelcurry, kiepkerriestoof, wrapvulling, iets met champignons, pastasaus, hartige taart...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
yakisoba
terijaki
groene curry met worst
groene curry met kip
rode curry met worst
kippesoep
dat zijn mijn prepblokken momenteel
7 porties uit een verspakketquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik een dinges haal van de ah of jumbo heb ik altijd te veel voor in mn uppie.
en nu ik er gewoon extra groenten in flikker heb ik minstens 6 deelblokjes
naja 7, maar die 7e eet ik direct
Dan zou je vrij vlotjes uithongerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik dat zou proberen dan eet ik 1x wel en 4x niet
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou je vrij vlotjes uithongeren
ook.quote:
Dan is het wel handig jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig heb ik porties in de vriezer
Ja rijst en dergelijke nooit invriezen inderdaad. Maar ik haal meestal maar 2 of 3 porties uit een verspakket, ik laat vaak de rijst e.d. achterwege, dus alleen de groenten met wat vlees erdoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook.
royaal groenten toevoegen.
eventueel nog wat extra vlees.
en geen rijst/pasta invriezen. daar maak ik pas bij het eten een hoeveelheid er van bij.
hierdoor heb ik wel de verhouding te veel rijst/pasta tov prut.
Ik doe de rijst/pasta ook apart iddquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook.
royaal groenten toevoegen.
eventueel nog wat extra vlees.
en geen rijst/pasta invriezen. daar maak ik pas bij het eten een hoeveelheid er van bij.
hierdoor heb ik wel de verhouding te veel rijst/pasta tov prut.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het wel handig jaIk moet meestal eens in de zoveel maanden spul uit mijn vriezer weggooien omdat ik al weer was vergeten dat het er in lag en het er al te lang in lag
En toch is chocola, chocolaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar toch vind ik speculaasjes en kruidnoten echt niet hetzelfde product
Chocopasta, hagelslag en een chocoladereep zijn ook niet hetzelfde
grote eter en je houd je waarschijnlijk veel te goed aan de hoeveelheid groenten en vlees die zij nodig vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja rijst en dergelijke nooit invriezen inderdaad. Maar ik haal meestal maar 2 of 3 porties uit een verspakket, ik laat vaak de rijst e.d. achterwege, dus alleen de groenten met wat vlees erdoor
Thanks for all having identical handwriting like a bunch of fucking robotsquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whiteboard deurplakkers. kun je ook op de koelkast en vriezer doen. whiteboardmarker er bij en gemak dient de mens
op de koelkast houdbaarheiddata bij de productnaam zetten, op de vriezer invriesdatum bij de productnaam. Welke lade/plank/whatever kan ook handig zijn
thanks voor de observeringquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thanks for all having identical handwriting like a bunch of fucking robots
Ik ga toch niet van die plakkers op mijn kastjes doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whiteboard deurplakkers. kun je ook op de koelkast en vriezer doen. whiteboardmarker er bij en gemak dient de mens
op de koelkast houdbaarheiddata bij de productnaam zetten, op de vriezer invriesdatum bij de productnaam. Welke lade/plank/whatever kan ook handig zijn
Ja, het is allemaal chocola, maar je gaat nu toch niet beweren dat chocopasta en een chocoladereep hetzelfde isquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En toch is chocola, chocola![]()
![]()
Eeuwige discussie gaande? Hmmm
oke dan is mealprep niets voor jou.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga toch niet van die plakkers op mijn kastjes doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |