Je hebt wel veel personeel in dienst!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik moet wel ben ik bang want morgen komt mijn vader de kist brengen en vrijdag komt even iemand een opening maken (ik heb nog nooit met zo'n zaag gewerkt en het moet ook in één keer goed gedaan worden).
Dus dan zou ik het dit weekend af kunnen hebben.
Die anderen zullen het dus dit weekend afhebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik moet wel ben ik bang want morgen komt mijn vader de kist brengen en vrijdag komt even iemand een opening maken (ik heb nog nooit met zo'n zaag gewerkt en het moet ook in één keer goed gedaan worden).
Dus dan zou ik het dit weekend af kunnen hebben.
Mijn vader haalt het op omdat het vlakbij zijn werk is.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die anderen zullen het dus dit weekend afhebben
Ziet er echt heftig uit maar goed dat het de betere kant op gaatquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:15 schreef Karzai het volgende:
het begon woensdag met wat rode plekjes wat leek op zonneallergie, maar in de nacht van vrijdag op zaterdag escaleerde de boel, mijzelf ingesmeerd met exzeem creme
maandag naar de huisarts, die zei dat ik dat beter niet kon doen en dat vanzelf weer weggaat
die rode kleur is goed en teken vanherstel, het wordt ook wel minder en er komt een korst omheen, de jeuk is ook grotendeels weg en het doet alleen pijn als ik mijn arm strek
doe dat eens niet!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
Auw
Ik ga net heel hard door mijn enkel
pijnlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
Auw
nieuwe nodig?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
Auw
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
Auw
De postbode had weer eens verkeerde post bij mij in de bus gedaan. Dit keer voor mijn directe buurvrouw dus die zou ik even bij haar in de bus gooien.quote:
Jaquote:
Ja dat heb ik ook wel af en toequote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb rare enkels. Als ik door m'n enkel ga, heb ik daar meestal geen last van.
Oh, dat klinkt naar. Heb je een icepack?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
De postbode had weer eens verkeerde post bij mij in de bus gedaan. Dit keer voor mijn directe buurvrouw dus die zou ik even bij haar in de bus gooien.
En toen lette ik blijkbaar niet goed op en stapte ik mis op mijn stoepje
Ben naar binnen gestrompeld en ik ben misselijk
hmm ja heb vna die kleine koelelementenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt naar. Heb je een icepack?
Ai, da's vervelend, hopelijk snel geen last meer van!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
Auw
Gelukkig maar! Misschien helpt wat koelen tegen zwelling.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
hmm ja heb vna die kleine koelelementen
Zo ff in een doek wikkelen en er tegenaan
Maar het trekt al wat weg rn ik kan het wel gewoon bewegen dus het zal wel meevallen
koelen kan sowieso geen kwaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het trekt al wat weg rn ik kan het wel gewoon bewegen dus het zal wel meevallen
koelen, voet omhoog en af en toe bewegen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |