Klopt, zodra de wintertijd ingaat is het meestal gedaan met het mooie aangename weer. Laat de hele maand oktober maar 20/21 graden worden. Wel zo prettigquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik associeer oktober juist met zon en 21 graden. November, dat is vaak andere koek.
Dat was mij niet geluktquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:35 schreef dick_laurent het volgende:
Ik persoonlijk zou nu wel voor de afwisseling een paar daagjes dat koude weer kunnen waarderen denk ik
Maar goed ik leef al 3 maanden in non stop 30+ temperaturen inmiddels.
[ afbeelding ]
Waardeloze mening wel. Aan dat plaatje is niks leuk. De blaadjes zijn al gevallen en opgeruimd, het is erg grauw. Daar is toch geen bal aan, alleen de temperatuur is beter dan 's zomers. Nouja, en de grond is niet te droog, vooruit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een kwestie van meningen
Nou ja, dat is dus een kwestie van meningenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waardeloze mening wel. Aan dat plaatje is niks leuk. De blaadjes zijn al gevallen en opgeruimd, het is erg grauw. Daar is toch geen bal aan, alleen de temperatuur is beter dan 's zomers. Nouja, en de grond is niet te droog, vooruit.
Doe dan gewoon kaiserwetter, dat is goddelijk
Wellicht. Laten we het maar nooit uitproberenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wel met een koelvest met 3 turbo's erop
Het enige fijne aan dat alles kaal is, is natuurlijk de bijbehorende temperatuur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dus een kwestie van meningen
Ik word er wel vrolijk van, eigenlijk elk jaar zo als september in de buurt begint te komen en de kans op warmte beetje bij beetje kleiner wordt
Kaiserwetter, als het dan ook gewoon niet warmer is dan rond het vriespunt, is ook wel heerlijk. Lekker in het zonnetje bij -5, boh.
Fluweelzachte herfstwarmte waarbij het gouden zonlicht door de kleurrijke bomen schijnt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik associeer oktober juist met zon en 21 graden. November, dat is vaak andere koek.
Als ik ergens een schijthekel aan heb dan is het van dat eindeloze kille grafweer met zo'n karakterloze grijswitte lucht, temperatuur rond de 4 a 5°C met motregen of miezer waarbij gras en bestrating buiten vrijwel altijd nat is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik heb verder overigens nul problemen met kale bomen, nat, koud en grauw weer.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Fluweelzachte herfstwarmte waarbij het gouden zonlicht door de kleurrijke bomen schijnt.
[..]
Als ik ergens een schijthekel aan heb dan is het van dat eindeloze kille grafweer met zo'n karakterloze grijswitte lucht, temperatuur rond de 4 a 5°C met motregen of miezer waarbij gras en bestrating buiten vrijwel altijd nat is.
En vooral als het dan een dinsdag in januari is. En vroegâh werd dat op zo'n dag nog eens aangedikt als moeders weer eens van dat oersaaie doorsneevreten op tafel zette: zouteloze aardappelen, veel te hard gebakken schouderkarbonade en doorgekookte sperziebonen. Zelfs de tv-uitzendingen op zo'n dag bestonden alleen maar uit depressieve praatprogramma's.
Zucht... jeugdtrauma's.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:01 schreef PzKpfw het volgende:
Oh fantastisch hoor. Vanaf volgende week heb ik vakantie en er staat uitgerekend precies vanaf dan elke dag regen in de berichten.#fuckmylife
Nou, dat waar jij een hekel aan hebt is het typische weer in Nederland in de gehele wintertijd periode. 75/80% kil grijs grafweer ohne ende. Het is gewoon inherent aan ons klimaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Fluweelzachte herfstwarmte waarbij het gouden zonlicht door de kleurrijke bomen schijnt.
[..]
Als ik ergens een schijthekel aan heb dan is het van dat eindeloze kille grafweer met zo'n karakterloze grijswitte lucht, temperatuur rond de 4 a 5°C met motregen of miezer waarbij gras en bestrating buiten vrijwel altijd nat is.
En vooral als het dan een dinsdag in januari is. En vroegâh werd dat op zo'n dag nog eens aangedikt als moeders weer eens van dat oersaaie doorsneevreten op tafel zette: zouteloze aardappelen, veel te hard gebakken schouderkarbonade en doorgekookte sperziebonen. Zelfs de tv-uitzendingen op zo'n dag bestonden alleen maar uit depressieve praatprogramma's.
Zucht... jeugdtrauma's.
ALGEMENE ANALYSEquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wel met een koelvest met 3 turbo's erop
Ideaal om een warm oord te zoeken om op vakantie te gaan. Buiten het hoogseizoen, heerlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:01 schreef PzKpfw het volgende:
Oh fantastisch hoor. Vanaf volgende week heb ik vakantie en er staat uitgerekend precies vanaf dan elke dag regen in de berichten.#fuckmylife
Woensdag naar Cyprusquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ideaal om een warm oord te zoeken om op vakantie te gaan. Buiten het hoogseizoen, heerlijk.
Ik hoop ooit nog eens een woning te kunnen kopen in dit land dus vakanties en andere luxe uitgaven zijn voorlopig niet aan de orde.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ideaal om een warm oord te zoeken om op vakantie te gaan. Buiten het hoogseizoen, heerlijk.
Woon je toevallig in de grensstreek? Duitsland is echt een pak goedkoper. Blijf je verder gewoon werken en leven in Nederland.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog eens een woning te kunnen kopen in dit land dus vakanties en andere luxe uitgaven zijn voorlopig niet aan de orde.
Gelukkig is het dan ook geen omslag en wordt het dinsdag gewoon weer 28 graden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:03 schreef MissHobje het volgende:
Wat een contrast met dinsdag..was het nog genieten op het strand..en vandaag errug fris met jas aan brrr..avonden ook echt fris, was nog best donkertjes om 5.30![]()
nee ik ben nog niet toe aan deze omslag vrees ik..
Dat lijkt voorlopig gelukkig wel het laatste beetje hitte te worden, de rest van de week lijkt normaler te zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan ook geen omslag en wordt het dinsdag gewoon weer 28 graden.
Gister was niet bepaald zomers, mee. Beter dat het komende week nog genoeg dagen aangenaam 24-26 graden gaat wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:03 schreef MissHobje het volgende:
Wat een contrast met dinsdag..was het nog genieten op het strand..en vandaag errug fris met jas aan brrr..avonden ook echt fris, was nog best donkertjes om 5.30![]()
nee ik ben nog niet toe aan deze omslag vrees ik..
Misschien verder in het land..hier niet echt. Maar stel dat..maak ik er weer een strand dagje vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan ook geen omslag en wordt het dinsdag gewoon weer 28 graden.
quote:
Groundhog Day!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Meanwhile bij @:geschiedkundige thuis:
Geen zomerse temperaturen nee, maar een uitstekende dag om lekker buiten bezig te zijn. Al is het in de zon nog best warmquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, nou heb ik zin om die film weer te kijken.
Hier overigens ook een prima dagje ondanks de voorspellingen. Droog en zonnig en bijna 20 graden.
In mijn hoofd ben jij ook gewoon exact die guy op de fotoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De achtergrond is wel een vrij accurate weergave van droogte hier ja.
Je post wel opvallend veel blote mannen. Of bende gij homo, of wa?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:48 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oneindige zomers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas. Ik heb wat meer haarzakjes op m'n hoofd, draag geen bril en oog sportiever. Ik ben nog niet zo verrimpeld al heb ik juist weer wel al her en der wat grijze haar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben jij ook gewoon exact die guy op de foto
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je post wel opvallend veel blote mannen. Of bende gij homo, of wa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerapporteerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Regen
Minder zon
Echt die zon moet even oprotten!
Boeie!quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je post wel opvallend veel blote mannen. Of bende gij homo, of wa?MetroseksueelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals die poeplip![]()
Koude nacht? 11 graden is heul niet koudquote:
5 graden op sommige plaatsen aldus de radio.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Koude nacht? 11 graden is heul niet koud
Dan weet ik niet waar ze dat weg halen, minima gaat niet lager worden dan rond 7 a 8 graden in het midden en oosten van het land.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
5 graden op sommige plaatsen aldus de radio.
Ja dit jaar gaat het helemaal losquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoorde dat de rayonhoofden al een appje hebben gekregen.
Ja op deze manier gaat die 5 graden wel komen, mensen die in hun tent slapen: Veel succesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De temperatuur valt nu als een baksteen.
Op 10 cm zeker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja op deze manier gaat die 5 graden wel komen, mensen die in hun tent slapen: Veel succes
Jammer dat de gegevens blijven hangen op 22:30quote:
quote:
Vanaf morgen alquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
De pluim ziet er goed uit vanaf vrijdag
Ja het werd flink koud, ik zei nog: op naar de -0,1! Zover zat ik er dus niet naastquote:
Klopt. Het zag er wel naar uit dat het aan de grond goed flink zou afkoelen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja het werd flink koud, ik zei nog: op naar de -0,1! Zover zat ik er dus niet naast
Leuk voor de F1!quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vanaf donderdag hopelijk weer wat meer dynamiek in het lucht.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dat zou je altijd wel zeggen ja, ik bleef Eelde in de gaten houden tot ik er klaar mee was en nog even in het overzicht ding kijken, was wel benieuwd in hoeverre het ging afkoelenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Klopt. Het zag er wel naar uit dat het aan de grond goed flink zou afkoelen.
Niet echt gedacht dat het hier in het zuiden zou zijn, Twenthe komt meestal als eerste in aanmerking voor grondvorst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |