Misschien verder in het land..hier niet echt. Maar stel dat..maak ik er weer een strand dagje vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan ook geen omslag en wordt het dinsdag gewoon weer 28 graden.
quote:
Groundhog Day!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Meanwhile bij @:geschiedkundige thuis:
Geen zomerse temperaturen nee, maar een uitstekende dag om lekker buiten bezig te zijn. Al is het in de zon nog best warmquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, nou heb ik zin om die film weer te kijken.
Hier overigens ook een prima dagje ondanks de voorspellingen. Droog en zonnig en bijna 20 graden.
In mijn hoofd ben jij ook gewoon exact die guy op de fotoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De achtergrond is wel een vrij accurate weergave van droogte hier ja.
Je post wel opvallend veel blote mannen. Of bende gij homo, of wa?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:48 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oneindige zomers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas. Ik heb wat meer haarzakjes op m'n hoofd, draag geen bril en oog sportiever. Ik ben nog niet zo verrimpeld al heb ik juist weer wel al her en der wat grijze haar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben jij ook gewoon exact die guy op de foto
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je post wel opvallend veel blote mannen. Of bende gij homo, of wa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerapporteerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Regen
Minder zon
Echt die zon moet even oprotten!
Boeie!quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je post wel opvallend veel blote mannen. Of bende gij homo, of wa?MetroseksueelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals die poeplip![]()
Koude nacht? 11 graden is heul niet koudquote:
5 graden op sommige plaatsen aldus de radio.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Koude nacht? 11 graden is heul niet koud
Dan weet ik niet waar ze dat weg halen, minima gaat niet lager worden dan rond 7 a 8 graden in het midden en oosten van het land.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
5 graden op sommige plaatsen aldus de radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |