Ja dit jaar gaat het helemaal losquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoorde dat de rayonhoofden al een appje hebben gekregen.
Ja op deze manier gaat die 5 graden wel komen, mensen die in hun tent slapen: Veel succesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De temperatuur valt nu als een baksteen.
Op 10 cm zeker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja op deze manier gaat die 5 graden wel komen, mensen die in hun tent slapen: Veel succes
Jammer dat de gegevens blijven hangen op 22:30quote:
quote:
Vanaf morgen alquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
De pluim ziet er goed uit vanaf vrijdag
Ja het werd flink koud, ik zei nog: op naar de -0,1! Zover zat ik er dus niet naastquote:
Klopt. Het zag er wel naar uit dat het aan de grond goed flink zou afkoelen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja het werd flink koud, ik zei nog: op naar de -0,1! Zover zat ik er dus niet naast
Leuk voor de F1!quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vanaf donderdag hopelijk weer wat meer dynamiek in het lucht.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dat zou je altijd wel zeggen ja, ik bleef Eelde in de gaten houden tot ik er klaar mee was en nog even in het overzicht ding kijken, was wel benieuwd in hoeverre het ging afkoelenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Klopt. Het zag er wel naar uit dat het aan de grond goed flink zou afkoelen.
Niet echt gedacht dat het hier in het zuiden zou zijn, Twenthe komt meestal als eerste in aanmerking voor grondvorst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |