Dat snap ik. En het is ook best aantrekkelijk voor bedrijven dat je gewoon een deal kan maken met de president. Whats next, dat Lockheed Martin na het aankopen van wat Trumpcoins F-35's mag leveren aan China? Dat als een drugdealer genoeg geld aan Trump betaald, dat fentanyl legaal verkocht mag worden?quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:56 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Simpel. Gewoon wat Trumpcoins kopen en je mag aan China leveren.
Nee, Lockheed Martin moet een tof vliegtuig schenken. Met een gouden randje.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat snap ik. En het is ook best aantrekkelijk voor bedrijven dat je gewoon een deal kan maken met de president. Whats next, dat Lockheed Martin na het aankopen van wat Trumpcoins F-35's mag leveren aan China? Dat als een drugdealer genoeg geld aan Trump betaald, dat fentanyl legaal verkocht mag worden?
Vanwege Kxf7? Dat was een tikje brutaal welquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Creatief! Spuugde bijna mijn koffie uit!
Hij heeft wel een punt. Dan maar die achterlijkheid kopirenquote:MANY PEOPLE ARE SAYING — AND I AGREE — THAT I, GAVIN C. NEWSOM (AMERICA’S FAVORITE GOVERNOR) DESERVE THE NOBEL PEACE PRIZE. WHY? BECAUSE OF THE “MOST INCREDIBLE MAPS IN THE HISTORY OF MAPPING” (EVEN COLUMBUS). THESE MAPS WILL END THE “VERY RIGGED” ELECTIONS, MAKE AMERICA GREAT AGAIN (MAGA!!!), RETAKE CONGRESS “FOR THE PEOPLE”, AND SAVE DEMOCRACY. NOBODY ELSE COULD HAVE DONE THIS — CERTAINLY NOT THE “SELF-PROCLAIMED” MASTER DEALMAKER DONALD “TACO” TRUMP (TINY HANDS) WHO MISSED “THE DEADLINE” AND LOST (SAD!). PEACE THROUGH MAPS — NO ONE HAS EVER THOUGHT OF THIS BEFORE. I AM THE “PEACE TIME” GOVERNOR NOW, STOPPING “POLITICAL WARS” BEFORE THEY START. HARMONY, UNITY, EVEN LOVE. THE NOBEL COMMITTEE HAS GIVEN THIS AWARD TO LESSER PEOPLE FOR MUCH LESS. I, GAVIN C. NEWSOM, ACTUALLY EARNED IT. THE WORLD WILL BE SAFER, KINDER, AND FRANKLY MORE “BEAUTIFUL” BECAUSE OF MY MAPS. GIVE GAVIN THE NOBEL, MANY ARE SAYING. THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER! — GCN
Vind je het niet kinderachtig? Dan heb ik liever dat je de Republikeinen gek maakt met plannen zoals die gast in New York dag doet.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:10 schreef opgebaarde het volgende:
Newsom is druk bezig zijn naam te positioneren, die gaat over drie jaar vast en zeker Kamala Harris uitdagen. Ik mag deze vent wel
[ x ]
Volledige tekst van zijn tweet
[..]
Hij heeft wel een punt. Dan maar die achterlijkheid kopiren
quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:10 schreef opgebaarde het volgende:
Newsom is druk bezig zijn naam te positioneren, die gaat over drie jaar vast en zeker Kamala Harris uitdagen. Ik mag deze vent wel
[ x ]
[..]
Nouja, de grap is, het werkt. Een aantal verslaggevers bij FOX roepen dat het zo'n kinderachtige manier van tweeten is. Ik zie 't een beetje als een spiegel voorhouden. Het is zeker kinderachtig, maar hoe meer mensen in gaan zien dat die TruthSocial dumps niet meer dan dit zijn, hoe beter.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vind je het niet kinderachtig? Dan heb ik liever dat je de Republikeinen gek maakt met plannen zoals die gast in New York dag doet.
Ik hoop dat veel prominenten het na gaan doen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:21 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nouja, de grap is, het werkt. Een aantal verslaggevers bij FOX roepen dat het zo'n kinderachtige manier van tweeten is. Ik zie 't een beetje als een spiegel voorhouden. Het is zeker kinderachtig, maar hoe meer mensen in gaan zien dat die TruthSocial dumps niet meer dan dit zijn, hoe beter.
Briljante account. En dit maakt het feest compleet:quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:41 schreef opgebaarde het volgende:
Nog eentje dan, van mijn huidige favoriete trol. Een trol die ook normaal kan functioneren en redevoeren. Maar nu even niet.
[ x ]
Gemist dat Kamala is gestopt? Voor Californie lijkt Katie Porter overduidelijk het meest geschikt. De Democratische top ziet liever meer omkoopbare kandidaten geloof ik. Newsom is niet de toekomst voor de democraten. Dat is zo'n type met ook niet al te veel principes, wil blijkbaar nog maar een keer de telkens geflopte strategie van met de Republikeinen meebewegen proberen. Hij weet wel de juiste toon aan te slaan bij het bestrijden van Trump dat zeker.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:10 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
[..]
Ik vind het op zich ook wel grappig hoor, maar het zijn wel allemaal door AI gegeneerde posts, h? Ja, ook de teksten. Juist de teksten!quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:41 schreef opgebaarde het volgende:
Nog eentje dan, van mijn huidige favoriete trol. Een trol die ook normaal kan functioneren en redevoeren. Maar nu even niet.
[ x ]
Hoe werkt dit precies? Stemt er ook maar n persoon anders door?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:21 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nouja, de grap is, het werkt. Een aantal verslaggevers bij FOX roepen dat het zo'n kinderachtige manier van tweeten is. Ik zie 't een beetje als een spiegel voorhouden. Het is zeker kinderachtig, maar hoe meer mensen in gaan zien dat die TruthSocial dumps niet meer dan dit zijn, hoe beter.
Je moet onvoorwaardelijke trouw aan Trump zweren. Daarom komen zijn meeste ministers ook uit het gekkenhuis.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Gemist dat Kamala is gestopt? Voor Californie lijkt Katie Porter overduidelijk het meest geschikt. De Democratische top ziet liever meer omkoopbare kandidaten geloof ik. Newsom is niet de toekomst voor de democraten. Dat is zo'n type met ook niet al te veel principes, wil blijkbaar nog maar een keer de telkens geflopte strategie van met de Republikeinen meebewegen proberen. Hij weet wel de juiste toon aan te slaan bij het bestrijden van Trump dat zeker.
Goed voorbereid om opstanden de kop in te drukken. Dit gaat niet vreedzaam aflopen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 00:02 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/washingtonpost.com/post/3lwmehj4mh22w
Je kunt het ook concentratiekampen noemen. Bezos beslist anders.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hoe werkt dit precies? Stemt er ook maar n persoon anders door?
Geen idee. Maar het geeft ons content en houdt Newsom top of mind.quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hoe werkt dit precies? Stemt er ook maar n persoon anders door?
juist die zin is een onverwachte verkapte sneer naar Trumps favo influencer Loomerquote:Op zondag 17 augustus 2025 23:23 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik vind het op zich ook wel grappig hoor, maar het zijn wel allemaal door AI gegeneerde posts, h? Ja, ook de teksten. Juist de teksten!
The weaponization of AI against looming fascism? Uhm I don't know...
Het is zaak om weg te geraken uit deze normalisatie, nieuwe menselijke natuur en nieuwe status quo...quote:Op maandag 18 augustus 2025 00:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Goed voorbereid om opstanden de kop in te drukken. Dit gaat niet vreedzaam aflopen.
Californi is een economische motor van de VS. Verwachting is dat het zich wil afscheiden van de huidige VS.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:10 schreef aquawoman het volgende:
Kom maar door Newsom. Het wordt hoog tijd dat iemand aan democratische kant zijn/haar bek opentrekt en de strijd aangaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |