SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:22 schreef klaasweetalles het volgende:
de man bloedt en wil in het veld blijven
wat is dit voor clown
quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je ergens in de onderbond hebt gespeeld ofzo.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je ergens in de onderbond hebt gespeeld ofzo.
Feyenoord verloor door een walgelijk shirt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:24 schreef Zorro het volgende:
Een nieuw shirt zo kort voor tijd.
Ze willen PSV gewooon op kosten jagen!
Gokken is voor tokkies.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
Vriendenloterij Eredivisie
Euroloterij KNVB Beker
Wat een falende branding van de vaderlandse competities dit seizoen.
Maar ondertussen zou hij met gemak de beste speler van Feyenoord zijn, dus beetje dimmen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is welgeteld 1 seizoen uitgeleend aan Bayern verder alleen maar in de subtop gespeeld. Geen toeval hoort dat ze (Inter) pas na zijn vertrek 2x de CL finale haalden.
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Feyenoord verloor door een walgelijk shirt.
4000/4500quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:26 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel calorieen zou Ron Jans per dag naar binnen werken?
quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:26 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:26 schreef 3rr0r het volgende:
Nee.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
schouten ontsnapt ook weer schandalig
is 2e geel
Welke score geef jij de arbitrage voor deze zondag?quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
schouten ontsnapt ook weer schandalig
is 2e geel
3.5quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke score geef jij de arbitrage voor deze zondag?
PSV gaat ook nog beter draaien.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik denk dat PSV geen pech heeft dat ze Twente al zo vroeg in het seizoen uit treffen. Die gaan nog wel beter draaien.
Elke ochtend een dekbed als ontbijt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:26 schreef 3rr0r het volgende:
Over 2 weken zijn jullie aan de beurt.quote:
Mo mag weer een jaartje tegen degradatie gaan ballen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:03 schreef Zorro het volgende:
Het stond een beetje op de achtergrond aan, maar nu ga ik toch even de Mo-show volgen
Het Mo-effect komt er nog niet echt uitquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mo mag weer een jaartje tegen degradatie gaan ballen.
Huh?quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het Mo-effect komt er nog niet echt uit
Avond verpest.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:45 schreef Zipportal het volgende:
Wat een enorme kut wedstrijd is dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het Mo-effect komt er nog niet echt uit
quote:Ihattaren vindt Fortuna logische stap: 'Je kan niet van RKC naar Barcelona'
Ik heb de 4-0 alvast genoteerd.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hup Almelo. @:3rr0r @:SebbeSwensje
Feyenoord moet zich natuurlijk bezighouden met de Europese beslommeringen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord gaat het weekend uit hun neus peuteren.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze spelen halen ze per definitie een resultaat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Telstar vandaag wel een resultaat halen? @:borisz
Die sparen zich voor Europa!quote:
Het kan nog.quote:
Zonder die ¨blunder¨ had PSV idd niet gewonnen van Sparta!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Drommel keept geweldig, opvallend na die blunders, vermoeden van?
Dat had Mislintat destijds dus goed gezienquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Steijn > gevaarlijk domme Sjon.
Dat Sjon een amoebe is hadden wij ook wel kunnen zien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat had Mislintat destijds dus goed gezien
Viel mij vorige week al op. Herkende hem totaal niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:10 schreef TheVulture het volgende:
Wat heeft Makkelie met zijn haar gedaan, lijkt wel een toupet
In lijn gebracht met zijn kwaliteiten als scheidsrechter.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:10 schreef TheVulture het volgende:
Wat heeft Makkelie met zijn haar gedaan, lijkt wel een toupet
U kunt weer terug komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
We kunnen weer wat anders gaan doen.
Ja leuk hequote:
Kijk je al zoveel jaar?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
Sinds ik kijk gaat het helemaal mis voor Groningen
Eerder inschakelen de volgende keer dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
Veel sterkte met Lisa. Ajax is diep geraakt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
wat is je kanaal danquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:55 schreef Näsenbar het volgende:
Ik analyseer dat PSV er met de winst vandoor gaat.
Volg mijn kanaal voor meer scherpe analyses, inside information en achtergrondinformatie.
17e minuut toch morgen? Ze kwam daar regelmatig zei men.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Veel sterkte met Lisa. Ajax is diep geraakt.
Driouech kan echt niet op dit momentquote:
Gewoon de bal inleveren bij een Groningen-speler in eigen zestien met een breedtepass. Nooit gezien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Driouech kan echt niet op dit moment
Dat kon sowieso niet bij PSV.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Driouech kan echt niet op dit moment
Yup, maar PSV scoort 3 keerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Groningen beter deze tweede helft
Eerst maar zien of ze structureel per wedstrijd twee lucky goals kunnen producerenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Verdedigend is er voor PSV nog genoeg werk aan de winkel... maar ja, als je er elke pot 3, 4 kunt maken kom je er mee weg
Beter dan PSV of beter dan Groningen zelf in de 1ste helft?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Groningen beter deze tweede helft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan gewoon erbij. Rekening 149,99. Tegen de medewerker met pinautomaat zeg je dan: 'maak er maar 150 van'.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nul. Digitaal afgerekend.
SAD.
Eerste 60 minuten weinig aan de hand. Daarna helemaal kutquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Verdedigend is er voor PSV nog genoeg werk aan de winkel... maar ja, als je er elke pot 3, 4 kunt maken kom je er mee weg
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zit al klaar voor DE derby van Noord-Holland.
1-0 Telstar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Stelling: Telstar gaat nooit meer scoren.[poll=9194]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Stelling: Telstar gaat nooit meer scoren.[poll=9194]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Telstar is dé club van Noord-Holland.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit wordt nog 2-3 natuurlijk.
Ik zag Telstar nog wel helemaal instorten, maar het punt is @borisz van harte gegund. Al hadden het er gewoon 3 moeten zijn natuurlijk.quote:
Richt je haat maar vandaag op Ajax.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zag Telstar nog wel helemaal instorten, maar het punt is @:borisz van harte gegund. Al hadden het er gewoon 3 moeten zijn natuurlijk.
Dankjewel.quote:
Haat is voor mensen met baarden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Richt je haat maar vandaag op Ajax.
Bij één van de twee clubs is het straks CRISIS. Of bij beide.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dankjewel.
Twee zwijnende ploegen tegen elkaar. Een leuke rubriek wel.
Wel een mooie kraker tussen twee compleet inwisselbare voetbalselecties.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij één van de twee clubs is het straks CRISIS. Of bij beide.
Ja ik kijk hier naar uit. Leuk ook dat Meerveld speelt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wel een mooie kraker tussen twee compleet inwisselbare voetbalselecties.
Aant Jelle Soepboer.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Jan, Pier, Tjoris en Corneel ?
Zou niet weten wie dat moet doenquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaan jullie nog eens een goal maken Drizzt?
Rots!quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou niet weten wie dat moet doen
Kan je wat aardiger zijn?quote:
quote:Robin Pröpper laat in gesprek met VI weten dat hij baalt dat er zoveel negativiteit in de wereld is. De verdediger vindt dat er wat meer optimisme in de samenleving mag zijn.
XDquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:38 schreef Hugo862 het volgende:
Eerste doelpunt voor Twente is door Rots, de door de Twente fans meest afgebrande speler XD
Zou wel een bak zijn als hij er 15 in schiet dit seizoen XD
Loller xdquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:38 schreef Hugo862 het volgende:
Eerste doelpunt voor Twente is door Rots, de door de Twente fans meest afgebrande speler XD
LOLquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:38 schreef Hugo862 het volgende:
Dan zeggen ze gewoon dat ze er eigenlijk altijd een rotsvast vertrouwen in hebben gehad.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:38 schreef Hugo862 het volgende:
Daar krijg je bij de bookies onderhand geen goede odds meer voor.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:41 schreef Caland het volgende:
Ah, weer een blunder van shagroker Noppert
Gokken is voor tokkies.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar krijg je bij de bookies onderhand geen goede odds meer voor.
Zou Noppert op zijn eigen wedstrijden wedden dan?quote:
Schuld van Van Persie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een zaadpot.
Heerenveen is nóg slechter dan vorig seizoen.
Er gaat ook weinig meer bijkomen lijkt mij?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een zaadpot.
Heerenveen is nóg slechter dan vorig seizoen.
Verwacht het niet. Ze missen creativiteit en scorend vermogen. Een beetje spits had die grote kans gewoon gemaakt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er gaat ook weinig meer bijkomen lijkt mij?
xDquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:38 schreef Hugo862 het volgende:
Met de Heerenveen factor meegewogen is dat 0,2quote:
Zijn aan Chillen op Ibiza, trainer van Sparta komt net aan.quote:
Yepquote:
Een geluk dat GAE ook niet zo spectaculair is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heerenveen krijgt nog GAE, Utrecht, NEC straks. Die gaan richting plek 18
quote:
ESPNgenotquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:26 schreef bbuddybb het volgende:
Gelukkig is daar Anco Jansen om deze wedstrijd voor ons te duiden.
Opgemaakte nicht.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:26 schreef bbuddybb het volgende:
Gelukkig is daar Anco Jansen om deze wedstrijd voor ons te duiden.
De HOGE PRESSIE van Lul Schreuder lijkt ze te machtig. Ik adviseer overigens domme Sjon eens wat trainingen van Dick te bekijken, hoe je die pressie nou organiseert.quote:
Het gaat al ontiegelijk fout als de trainer van Ajax trainingen van NEC moet bekijken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De HOGE PRESSIE van Lul Schreuder lijkt ze te machtig. Ik adviseer overigens domme Sjon eens wat trainingen van Dick te bekijken, hoe je die pressie nou organiseert.
Koop een kabel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
De Surinaamse broodjes zitten er zo goed als in, zo maar bier gaan halen en de schimmige streamsite klaarzetten.
Laten we het een beetje gezellig houden vandaag.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:03 schreef GGMM het volgende:
Via streams naar voetbal kijken is voor mega-paupers.
oke sorryquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we het een beetje gezellig houden vandaag.
Wat moet ik daarmee doen dan?quote:
Het geld is op, zo'n Neotec 3 en Philips 7000series gaan je niet in de koude kleren zitten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:03 schreef GGMM het volgende:
Via streams naar voetbal kijken is voor mega-paupers.
Ow, geen idee, ik kijk zelden naar EN EE SEE.quote:
nekquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow, geen idee, ik kijk zelden naar EN EE SEE.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik had 3-1 getoto'd dus kom op NAC!
Wel meer punten deze week dan de vorigequote:
De nacht wordt weer van ons.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze zijn solidair met Lisa. Hoop lege plekken.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:43 schreef Bugno3 het volgende:
Woutact weer gedoucht vlak voor de wedstrijd.
mischien komt die uit makka hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |