Dan zeggen ze gewoon dat ze er eigenlijk altijd een rotsvast vertrouwen in hebben gehad.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:38 schreef Hugo862 het volgende:
Eerste doelpunt voor Twente is door Rots, de door de Twente fans meest afgebrande speler XD
Zou wel een bak zijn als hij er 15 in schiet dit seizoen XD
Daar krijg je bij de bookies onderhand geen goede odds meer voor.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:41 schreef Caland het volgende:
Ah, weer een blunder van shagroker Noppert
Gokken is voor tokkies.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar krijg je bij de bookies onderhand geen goede odds meer voor.
Zou Noppert op zijn eigen wedstrijden wedden dan?quote:
Schuld van Van Persie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een zaadpot.
Heerenveen is nóg slechter dan vorig seizoen.
Er gaat ook weinig meer bijkomen lijkt mij?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een zaadpot.
Heerenveen is nóg slechter dan vorig seizoen.
Verwacht het niet. Ze missen creativiteit en scorend vermogen. Een beetje spits had die grote kans gewoon gemaakt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er gaat ook weinig meer bijkomen lijkt mij?
xDquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:38 schreef Hugo862 het volgende:
Eerste doelpunt voor Twente is door Rots, de door de Twente fans meest afgebrande speler XD
Zou wel een bak zijn als hij er 15 in schiet dit seizoen XD
Met de Heerenveen factor meegewogen is dat 0,2quote:
Zijn aan Chillen op Ibiza, trainer van Sparta komt net aan.quote:
Yepquote:
Een geluk dat GAE ook niet zo spectaculair is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heerenveen krijgt nog GAE, Utrecht, NEC straks. Die gaan richting plek 18
quote:
ESPNgenotquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:26 schreef bbuddybb het volgende:
Gelukkig is daar Anco Jansen om deze wedstrijd voor ons te duiden.
Opgemaakte nicht.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:26 schreef bbuddybb het volgende:
Gelukkig is daar Anco Jansen om deze wedstrijd voor ons te duiden.
De HOGE PRESSIE van Lul Schreuder lijkt ze te machtig. Ik adviseer overigens domme Sjon eens wat trainingen van Dick te bekijken, hoe je die pressie nou organiseert.quote:
Het gaat al ontiegelijk fout als de trainer van Ajax trainingen van NEC moet bekijken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De HOGE PRESSIE van Lul Schreuder lijkt ze te machtig. Ik adviseer overigens domme Sjon eens wat trainingen van Dick te bekijken, hoe je die pressie nou organiseert.
Koop een kabel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
De Surinaamse broodjes zitten er zo goed als in, zo maar bier gaan halen en de schimmige streamsite klaarzetten.
Laten we het een beetje gezellig houden vandaag.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:03 schreef GGMM het volgende:
Via streams naar voetbal kijken is voor mega-paupers.
oke sorryquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we het een beetje gezellig houden vandaag.
Wat moet ik daarmee doen dan?quote:
Het geld is op, zo'n Neotec 3 en Philips 7000series gaan je niet in de koude kleren zitten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:03 schreef GGMM het volgende:
Via streams naar voetbal kijken is voor mega-paupers.
Ow, geen idee, ik kijk zelden naar EN EE SEE.quote:
nekquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow, geen idee, ik kijk zelden naar EN EE SEE.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik had 3-1 getoto'd dus kom op NAC!
Wel meer punten deze week dan de vorigequote:
De nacht wordt weer van ons.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze zijn solidair met Lisa. Hoop lege plekken.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:43 schreef Bugno3 het volgende:
Woutact weer gedoucht vlak voor de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |