SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Vroeger werden wedstrijden daar niet voor stilgelegd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:21 schreef snabbi het volgende: weer iemand op de tribune, dat is echt zo vaak tegenwoordig
Hij moet niet constant acties maken in de buurt van de middenlijn. Lijdt daardoor vaak gevaarlijk balverlies.quote:
Zou het door de covid vaccins komen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
TEGENWOORDIG gebeurt er iedere week iets op de tribune waarbij het om een medische incident gaat
het is niet te geloven
ik ga zelfs nu twijfelen of er echt iets aan de hand is
Frikadellen zeggen alleen debielen, graag in het vervolg met n uitspreken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:20 schreef Zipportal het volgende:
Op de Van Persie tribune worden nu frikadellen met slagroom uitgedeeld. @:3rr0r
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:23 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Zou het door de covid vaccins komen?
Eens, ik zit er zelfs aan te denken om hem daar een note voor te geven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Frikadellen zeggen alleen debielen, graag in het vervolg met n uitspreken.
Ah, misschien komt het daardoor dat ik zo negatief schijn te zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder pilletjes hou ik dit echt niet uit.
Hij heeft een note allergie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, ik zit er zelfs aan te denken om hem daar een note voor te geven.
Dat zie je vaak bij grote denkers.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
ik heb dat vaccin zelf nooit in me laten spuiten
ik vertrouwde het voor geen meter
Als je besluit neer te vallen, doe het wel op een moment dat we een beetje onder druk staan zodat vPersie een tactische bespreking kan doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben gevaccineerd en heb ook boosters genomen dus binnenkort zal er wel een wedstrijd stop worden gelegd voor mij.
Ik zit mobiel, heggenschaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Frikadellen zeggen alleen debielen, graag in het vervolg met n uitspreken.
top 3? dat zou echt slecht zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:27 schreef boekenwurm66 het volgende:
Ueda en Steijn gaan je samen naar de top 3 schieten in ieder geval
Staat genoteerd. Mag het ook in potjes tegen Telstar ofzo, of heb je er dan vertrouwen in dat het sowieso wel goed komt en mag in alleen in de EL neervallen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je besluit neer te vallen, doe het wel op een moment dat we een beetje onder druk staan zodat vPersie een tactische bespreking kan doen.
Ik zeg toch niet dat dat goed genoeg is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
top 3? dat zou echt slecht zijn
top 2 is het minimale
Hoi atypischquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:30 schreef boekenwurm66 het volgende:
Mensen die niet zien dat Sambayase Ueda topscoorder gaat worden
Maar zo’n kans net moet hij echt met veel overtuiging binnen rammen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:30 schreef boekenwurm66 het volgende:
Mensen die niet zien dat Sambayase Ueda topscoorder gaat worden
Hallo aTypisch. @GGMM is vast blij je te zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:32 schreef boekenwurm66 het volgende:
Stelling: Als Ueda een bloemkolen gezicht had en Hans Bakzijl had geheten waren we hem nu Oranje in aan het praten.
Ja, niet .quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:32 schreef boekenwurm66 het volgende:
Stelling: Als Ueda een bloemkolen gezicht had en Hans Bakzijl had geheten waren we hem nu Oranje in aan het praten.
Waarom heb jij elke week een nieuwe username?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:32 schreef boekenwurm66 het volgende:
Ja, niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:34 schreef boekenwurm66 het volgende:
[..]
betere spits dan weghorst, brobbey en een zawkke depay
Of nee dit is Helpmefok natuurlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo aTypisch. @:ggmm is vast blij je te zien.
DATAMODELLEN????????????????????quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:33 schreef boekenwurm66 het volgende:
[..]
Ja die mag er wel in, maar volgens de heilige datamodellen is zelfs een penalty geen 100% goal. Dus kan gebeuren.
Door wie?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Immers werd hier ook Oranje in gepraat ooit.
Gewoon.
Na die 20 minuten heb je wel volledige controle en creëer je 5 kansen. Iets wat je ook wel vanaf minuut 1 had mogen verwachten trouwens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Het had volgens mij echt wel 1-3 moeten staan, toch houdt het spel nog niet over vind ik.
Dat moet snel beter.
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_descquote:
Prima ja, maar goed het is wel Excelsior. Lotomba is een degelijke back. Die totale offday doet daar niet zoveel aan af.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:40 schreef snabbi het volgende:
Lotomba was gewoon prima de eerste helft - niet uitzonderlijk goed maar ook geen fouten.
Uiteraard, maar het sentiment mag wel wat omgedraaid worden dus daarom was het het noemen waard.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima ja, maar goed het is wel Excelsior. Lotomba is een degelijke back. Die totale offday doet daar niet zoveel aan af.
Hoi atypischquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:59 schreef filmster72 het volgende:
Het is weer ouderwets feyenoordaids
genot
Moet nog veel leren, ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:00 schreef bbuddybb het volgende:
Sauer maakt daar weer de actie ipv dat ie meteen kaatst.
Beetje vermoeiend zo.
Over die eerste ben ik nog steeds niet helemaal uit of het atypisch of helpmefok wasquote:
Blijft Feyenoord, helemaal rustig zitten we zeldenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel even een heel stuk rustiger kunnen gaan zitten ja.
zweet in de bilnaad hoort bij feyenoord kijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel even een heel stuk rustiger kunnen gaan zitten ja.
En die Portugees erin?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sauer is ook toe aan een wissel.
Borges is echt lang niet zo slecht als beweerd wordt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En die Portugees erin?
Laat Sauer maar staan
en sauer niet zo goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Borges is echt lang niet zo slecht als beweerd wordt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Borges is echt lang niet zo slecht als beweerd wordt.
Dat is zeker waar. Ik vraag me ook heel vaak af waarom ik daar geheel vrijwillig voor kies en ik niet gewoon gamen ofzo als hobby heb.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
zweet in de bilnaad hoort bij feyenoord kijken
of een boek lezenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik vraag me ook heel vaak af waarom ik daar geheel vrijwillig voor kies en ik niet gewoon gamen ofzo als hobby heb.
Inderdaad, prik er nog 2 in en je kunt dan wel rustig achterover leunenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:08 schreef Binge-watch het volgende:
Word wel moe van die afwachtende houding na een voorsprong. Druk eens door
ik snap echt dat hij wel kan groeien, maar hij wordt in dit topic af en toe geprezen alsof het een wereldwonder is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog geen topper, maar wel een prima speler hoor.
Ik vind hem best wel tegenvallen nog om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog geen topper, maar wel een prima speler hoor.
Die vind ik eigenlijk best aardig spelen. Maar hij is aanvallend niet heel aanwezig inderdaad.quote:
Ik had ook ietsje meer gehoopt, maar tegen NAC viel hij goed in, en vandaag wel een assist.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel tegenvallen nog om eerlijk te zijn.
goeie!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:13 schreef raptorix het volgende:
Wat slecht zeg, ik zie nu al 4 keer een speler onder een bal doorgaan in de verdediging, dat zie je zelfs niet bij FC balopdak 8
geregistreerd op: zaterdag 16 augustus 2025 @ 19:57quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:16 schreef filmster72 het volgende:
ik weet nog dat er hier veel mensen waren timber hadden afgeschreven, die zou wel even vervangen (moeten) worden
ze posten hier nog steeds onzin
genot
lees al jaren meequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer
Kloon #2568quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer
Zou niet eens heel onterecht zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit wordt gewoon 2-2 zo als je over je eigen poten struikelt voor een open goal.
We hadden er toch al minstens 4 moeten maken ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:19 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zou niet eens heel onterecht zijn
Ik denk eigenlijk dat Ueda hier niet enorm veel aan kon doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit wordt gewoon 2-2 zo als je over je eigen poten struikelt voor een open goal.
Excelsior had ook een aantal hele goede kansen. Gelijkspel is, tot noch toe, gewoon terechtquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
We hadden er toch al minstens 4 moeten maken ook.
Welneequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Excelsior had ook een aantal hele goede kansen. Gelijkspel is, tot noch toe, gewoon terecht
Nee, dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Excelsior had ook een aantal hele goede kansen. Gelijkspel is, tot noch toe, gewoon terecht
KingRolandquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:21 schreef filmster72 het volgende:
oude haven of witte de with
zeg het maar
Gewoon kut, en anders niets.quote:
tot noch toequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
FC Hartmedicatie levert weer een prestatie van niveau afquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien moet ik m'n dochter maar naar bed gaan brengen, tegen de tijd dat die slaapt is het afgelopen. Dan is het misschien 2-2 maar dan heb ik in ieder geval geen hartaanval gekregen (voor zover ik die nog niet had).
Zechariaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Exclesiot.
Of hoe je het ook schreef.
Hadj Moussa gemist?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hee, Moussa doet nog mee.
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:31 schreef raptorix het volgende:
Onzin, het voordeel was allang genomen, dan kun je niet daarna nog eens fluiten.
Eensquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Als er 1 ding is waar ik echt slecht tegen kan is het dit achterlijke gepingel op eigen helft.
Lotomba deed dat vrij goed afgelopen potje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Als er 1 ding is waar ik echt slecht tegen kan is het dit achterlijke gepingel op eigen helft.
Valente moet je rustig brengen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
het is echt vreemd dat je een speler als valente in de 87e minuut erin gaat brengen
ik weet het nog niet wat die persie allemaal op dit moment aan het doen is
sauer presteerde ook geen drolquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Slory erin brengen sloeg eigenlijk nergens op.
Ja, dat vond ik ook een beetje gek. Hij valt ook niet goed in.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Slory erin brengen sloeg eigenlijk nergens op.
Nou, dit was wel vrij duidelijk tochquote:
Aldus de man die al 10+ jaar de autistische jongen uithangt op het fok voetbalforumquote:
Over een stukje narcisme gesproken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:35 schreef filmster72 het volgende:
[..]
Aldus de man die al 10+ jaar de autistische jongen uithangt op het fok voetbalforum
Dan leef je niet in het verleden, dan hang je erin
[trouwens wel leuk, al dat schuim op jullie bek. Nog iets meer dan twee weekjes jongens, dan zit het erop en kunnen jullie weer jaren een obsessie uiten over de grote HMF
Geregistreerd december 2017 dus dat tellen gaat je nog niet goed afquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:35 schreef filmster72 het volgende:
[..]
Aldus de man die al 10+ jaar de autistische jongen uithangt op het fok voetbalforum
[trouwens wel leuk, al dat schuim op jullie bek. Nog iets meer dan twee weekjes jongens, dan zit het erop en kunnen jullie weer jaren een obsessie uiten over de grote HMF
Dit ging echt nergens over inderdaadquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil Timon een boksverbod geven.
Mag hopen dat dit niet ons "standaard"-niveau blijftquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Wat een matigheid. Dit wordt een lang seizoen.
FF inkomen, dit, datquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:39 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Mag hopen dat dit niet ons "standaard"-niveau blijft
We spelen al maanden op deze manierquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:39 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Mag hopen dat dit niet ons "standaard"-niveau blijft
Ach, gooien we gewoon de dooddoener. Ja maar, Arne tegen Drita erin...quote:
wordt jequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je deze wedstrijden wint wordt je gewoon kampioen.
Daar zal van Persie nog niet echt van overtuigd zijn, net als Tengstedt die krijgt toch ook maar weinig minuten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt net een buitenspeler van 10 miljoen gehaald.
Dit was ook zo bij Heerenveen. Bingo-beleid.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haalt Van Persie de kerst?
Slory viel best goed in, maar het is wel echt typisch dat je de ene wedstrijd Diarra brengt, dan Borges en nu weer Slory. Hij heeft geen idee.
Klopt. Tot nu toe het meest enthousiast over de achterhoede aanwinsten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zal van Persie nog niet echt van overtuigd zijn, net als Tengstedt die krijgt toch ook maar weinig minuten.
Jordan Bos is ook nog niet best.
Klopt hij doet maar wat. Er zit geen enkele progressie in de manier van spelenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haalt Van Persie de kerst?
Slory viel best goed in, maar het is wel echt typisch dat je de ene wedstrijd Diarra brengt, dan Borges en nu weer Slory. Hij heeft geen idee.
Beleid, dat is bij voetbal net zo erg als de bank waar ik werk, die hebben ook elk jaar een nieuwe lange termijnvisie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit was ook zo bij Heerenveen. Bingo-beleid.
Geen idee wie dit is, maar ik ben het niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:35 schreef filmster72 het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk Hadj Moussa wisselen en Valente brengen om hem op links te zetten en Slory naar rechts, met Borges en Diarra nog steeds op de bank. Leg maar uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit was ook zo bij Heerenveen. Bingo-beleid.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Beleid, dat is bij voetbal net zo erg als de bank waar ik werk, die hebben ook elk jaar een nieuwe lange termijnvisie.
Steijn, prima voor de Eredivisie, vreselijk voor in Europa.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:48 schreef fetX het volgende:
Aanvallend maak ik me wel zorgen. Net als tegen NAC toch best wel wat kansen verprutst. Ik ben in dit soort potjes dan toch blij dat we Steijn hebben.
Goed stel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:51 schreef Evangelion het volgende:
Ik ben een simpele man.
Ueda +1, Steijn +1. Ik blij.
[ afbeelding ]
Sparta lust ons ook wel rauw over twee weken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
Matige wedstrijd, drie punten binnen, niets meer aan doen
Die hebben Drommel terwijl hier hun keeper de man of the match was volgens de commentator.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sparta lust ons ook wel rauw over twee weken.
Ik heb bij alles wat je plaatst het gevoel dat dit voor het laatst vijftien jaar geleden leuk of relevant was, maar ik ben blij als je je vermaakt ouwe reus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:54 schreef filmster72 het volgende:
[..]
Als oprichter van de SC denk ik dat ik zelf wel even mag beslissen waar ik hier over praat of niet?
Ontzettend matige spits, ondanks zijn twee doelpunten in twee wedstrijden in de Eredivisie dit jaar en - naar het schijnt - best prima verhouding tussen speelminuten en doelpunten.quote:
Betere start dan de afgelopen 2 jaar. Genot.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:06 schreef Scrummie het volgende:
3 punten genot.
Onder Arne ook wel eens aids wedstrijden gezien.
Zeker. Daar was wel pijlsnel een lijn in te zien hoe hij wilde voetballen. En ook communicatief was het echt fantastisch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:06 schreef Scrummie het volgende:
Onder Arne ook wel eens aids wedstrijden gezien.
Klopt helemaal. Arne godquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zeker. Daar was wel pijlsnel een lijn in te zien hoe hij wilde voetballen. En ook communicatief was het echt fantastisch.
Maargoed. Zo'n trainer zien we de komende tien jaar niet meer op de Nederlandse velden.
Meer is op dit moment niet belangrijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Betere start dan de afgelopen 2 jaar. Genot.
Vorig jaar won je dit soort potjes niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meer is op dit moment niet belangrijk.
Ik vind dit weer een beetje raarquote:Wissels in tweede helft
In de rust bleef In-Beom Hwang op eigen verzoek achter in de kleedkamer nadat hij een tik kreeg in de eerste helft. Tijdens de tweede helft koos de trainer er bewust voor om Jaden Slory een kans te geven. "Wij willen graag dat hij blijft, want Jaden gaat genoeg minuten maken komend seizoen. Dat is waarin ik geloof. Op basis van de trainingen heeft hij vandaag zijn kans verdiend. Hij zit al twaalf jaar bij Feyenoord, dus dan is dit voor hem een geweldig moment. Ik vond hem goed invallen vandaag."
Van Persie koos dus bewust voor Slory, puur op basis van kwaliteit, al laat dit tegelijkertijd ook zien dat hij zoekende is naar de juiste vervanger van Igor Paixão. "Ik wil iedereen aan het werk zien om een beter beeld te krijgen. Op basis van hoe ze trainen, krijgen ze een kans. Uiteindelijk ligt het aan hen en speelt de beste. Het is wel duidelijk dat ik nog een beetje zoekende ben."
Ik vind het vooral gênant dat Borges er met zijn 10mln niet bovenuit lijkt te steken. Dan vraag je je toch af welke scout dit heeft aanbevolen. Al zijn we uiteraard nog maar net begonnen en zal het voor zon jongen ook wennen zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind dit weer een beetje raar
een kans geven om een kans te geven niet omdat je de beste in het veld gaat brengen
Borges en Diara zijn gewoon verder dan Slory op dit moment
IK vind nu wel dat van Persie gekke dingen aan het doen is......
Dat vind ik eigenlijk ook vooral. Ik vind het maar gek. In de laatste minuten kwam zelfs Valente er in voor Moussa in plaats van Borges. Als je zulke prijzen voor een 24-jarige neer tikt, moet je hem gelijk gebruiken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gênant dat Borges er met zijn 10mln niet bovenuit lijkt te steken. Dan vraag je je toch af welke scout dit heeft aanbevolen. Al zijn we uiteraard nog maar net begonnen en zal het voor zon jongen ook wennen zijn.
Dat kan je toch helemaal niet beoordelen met 10 minuten spelen in zo een dergelijke wedstrijd op topnveauquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gênant dat Borges er met zijn 10mln niet bovenuit lijkt te steken. Dan vraag je je toch af welke scout dit heeft aanbevolen. Al zijn we uiteraard nog maar net begonnen en zal het voor zon jongen ook wennen zijn.
Eens met klaas. Het is ook niet een veredelde oefenwedstrijd ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind dit weer een beetje raar
een kans geven om een kans te geven niet omdat je de beste in het veld gaat brengen
Borges en Diara zijn gewoon verder dan Slory op dit moment
IK vind nu wel dat van Persie gekke dingen aan het doen is......
Dat mocht dan ook wel eens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Betere start dan de afgelopen 2 jaar. Genot.
Kan ook net zo goed een statement zijn naar die andere spelers. Daarnaast zijn ze aan het beslissen of ie moet blijven of dat een club hem mag huren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Eens met klaas. Het is ook niet een veredelde oefenwedstrijd ofzo.
Denk het ookquote:Op zondag 17 augustus 2025 00:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kan ook net zo goed een statement zijn naar die andere spelers. Daarnaast zijn ze aan het beslissen of ie moet blijven of dat een club hem mag huren.
Geen enkele pass naar Uedaquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:26 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Frank de Boer/Gio-ball@:alaphilippe_
Ach, precies dit probleem bestaat pas sinds maart. Dus er is niks aan de hand.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:34 schreef Elan het volgende:
https://www.reddit.com/r/feyenoord/s/mng4E93pkF
tl;dr Dick Schreuder moet zsm V Persie opvolgen om een einde aan deze oogaids te maken.
Er zit gewoon totaal geen consistentie in het veldspel. Je begint extreem matig met minder balbezit en geen initiatief. Dan komen tot een oplossing en hogere druk via de zijkanten om vervolgens het jezelf toch weer lastig te maken en eigenlijk alleen als door een wonder niet de gelijkmaker om je oren te krijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, precies dit probleem bestaat pas sinds maart. Dus er is niks aan de hand.
Sinds juli natuurlijk wel een volledig andere groep gekregen dus RvP mag zeker tot oktober even de tijd krijgen, maar ruimte voor fouten is er bij Feyenoord eigenlijk niet.
Je moet echt top 3 eindigen, en eigenlijk top 2. Maar als er onvoldoende progressie komt in ons spel de komende maanden dan gaan we potentieel punten verspelen tegen clubs als NEC, FC Utrecht, en AZ en op die manier wordt het nog een hele strijd om die 3e plaats te verzekeren.
Maar ik sta hier bekend als de notoire zuurpruim, dus het zal allemaal wel meevallen.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:34 schreef Elan het volgende:
https://www.reddit.com/r/feyenoord/s/mng4E93pkF
tl;dr Dick Schreuder moet zsm V Persie opvolgen om een einde aan deze oogaids te maken.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, precies dit probleem bestaat pas sinds maart. Dus er is niks aan de hand.
Sinds juli natuurlijk wel een volledig andere groep gekregen dus RvP mag zeker tot oktober even de tijd krijgen, maar ruimte voor fouten is er bij Feyenoord eigenlijk niet.
Je moet echt top 3 eindigen, en eigenlijk top 2. Maar als er onvoldoende progressie komt in ons spel de komende maanden dan gaan we potentieel punten verspelen tegen clubs als NEC, FC Utrecht, en AZ en op die manier wordt het nog een hele strijd om die 3e plaats te verzekeren.
Maar ik sta hier bekend als de notoire zuurpruim, dus het zal allemaal wel meevallen.
Dat is een best U-tje ja. Hwang werd voortdurend vastgezet, Lotomba en Bos wisten niet wat ze met de bal moesten en speelden volledig risicoloos. Dan krijg je dit.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:26 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Kom er maar in, @atypisch @atypisch2.0quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:26 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Goede inhoudelijke quote weer.quote:
Dat was een tactische fout van van Persie, als je dat merkt moet je je middenveld ook korter op je verdediging zetten, OF de lange bal direct hanteren.quote:Op zondag 17 augustus 2025 10:53 schreef Haringkop het volgende:
Als Excelsior hoog druk gaat zetten, moet je daar toch simpel onderuit kunnen voetballen. Best pijnlijk om te zien dat we daar juist iedere keer door in de problemen kwamen.
Het middenveld functioneert voor geen meter.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:26 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kijk je er ook wel een beetje aan voorbij dat de backs opbouwend echt heel slecht waren. Dat Lotomba even geen risico’s wilde nemen snap ik nog wel, maar Bos deed ook echt niks goeds aan de bal.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:42 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het middenveld functioneert voor geen meter.
Het is zo makkelijk om Hwang vast te zetten en daarmee het gehele middenveld te neutraliseren. Dat zie je ook terug in deze passmap.
Bos is ook geen opbouwende back. Die moet langs die zijlijn rennen. Denk dat we vrij snel met Smal en Read gaan spelen als Read fit is ipv Bos en Lotomba.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan kijk je er ook wel een beetje aan voorbij dat de backs opbouwend echt heel slecht waren. Dat Lotomba even geen risico’s wilde nemen snap ik nog wel, maar Bos deed ook echt niks goeds aan de bal.
Dan helpt het overigens ook niet dat Timber onvoldoende aanspeelbaar was.
Je hebt een punt: het ligt niet enkel aan het middenveld.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan kijk je er ook wel een beetje aan voorbij dat de backs opbouwend echt heel slecht waren. Dat Lotomba even geen risico’s wilde nemen snap ik nog wel, maar Bos deed ook echt niks goeds aan de bal.
Dan helpt het overigens ook niet dat Timber onvoldoende aanspeelbaar was.
Die wedstrijd tegen Fortuna had gewoon teruggezet moeten worden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En nu maar 1 wedstrijd in 4 weken zal ook wel niet gaan helpen.
Misschien hadden we toch maar even moeten winnen van Fener.
Sauer, Moussa en deze risicoloze Lotomba plakken ook al veel aan de zijlijn, dan is het niet gek dat je een U-vorm krijgt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bos is ook geen opbouwende back. Die moet langs die zijlijn rennen. Denk dat we vrij snel met Smal en Read gaan spelen als Read fit is ipv Bos en Lotomba.
Sauer stond bij NAC soms wel een stuk centraler volgens mij, dus hij zou het wel moeten kunnen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sauer, Moussa en deze risicoloze Lotomba plakken ook al veel aan de zijlijn, dan is het niet gek dat je een U-vorm krijgt.
Met Hwang en Timber moet je prima snel kunnen opbouwen, maar dan moeten de backs zich wel iets meer met de opbouw bemoeien. We missen Paixao, maar eigenlijk ook wel Bueno.
Ik weet eigenlijk niet of nu tegen Benfica spelen heel veel zou helpen, met deze voorspelbare opbouw word je eraf gespeeld. Het trucje met Hwang had Mourinho na een helft door en sindsdien is het behelpen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En nu maar 1 wedstrijd in 4 weken zal ook wel niet gaan helpen.
Misschien hadden we toch maar even moeten winnen van Fener.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |