FC Hartmedicatie levert weer een prestatie van niveau afquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien moet ik m'n dochter maar naar bed gaan brengen, tegen de tijd dat die slaapt is het afgelopen. Dan is het misschien 2-2 maar dan heb ik in ieder geval geen hartaanval gekregen (voor zover ik die nog niet had).
Zechariaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Exclesiot.
Of hoe je het ook schreef.
Hadj Moussa gemist?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hee, Moussa doet nog mee.
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:31 schreef raptorix het volgende:
Onzin, het voordeel was allang genomen, dan kun je niet daarna nog eens fluiten.
Eensquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Als er 1 ding is waar ik echt slecht tegen kan is het dit achterlijke gepingel op eigen helft.
Lotomba deed dat vrij goed afgelopen potje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Als er 1 ding is waar ik echt slecht tegen kan is het dit achterlijke gepingel op eigen helft.
Valente moet je rustig brengen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
het is echt vreemd dat je een speler als valente in de 87e minuut erin gaat brengen
ik weet het nog niet wat die persie allemaal op dit moment aan het doen is
sauer presteerde ook geen drolquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Slory erin brengen sloeg eigenlijk nergens op.
Ja, dat vond ik ook een beetje gek. Hij valt ook niet goed in.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Slory erin brengen sloeg eigenlijk nergens op.
Nou, dit was wel vrij duidelijk tochquote:
Aldus de man die al 10+ jaar de autistische jongen uithangt op het fok voetbalforumquote:
Over een stukje narcisme gesproken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:35 schreef filmster72 het volgende:
[..]
Aldus de man die al 10+ jaar de autistische jongen uithangt op het fok voetbalforum
Dan leef je niet in het verleden, dan hang je erin
[trouwens wel leuk, al dat schuim op jullie bek. Nog iets meer dan twee weekjes jongens, dan zit het erop en kunnen jullie weer jaren een obsessie uiten over de grote HMF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |