Valente moet je rustig brengen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
het is echt vreemd dat je een speler als valente in de 87e minuut erin gaat brengen
ik weet het nog niet wat die persie allemaal op dit moment aan het doen is
sauer presteerde ook geen drolquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Slory erin brengen sloeg eigenlijk nergens op.
Ja, dat vond ik ook een beetje gek. Hij valt ook niet goed in.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Slory erin brengen sloeg eigenlijk nergens op.
Nou, dit was wel vrij duidelijk tochquote:
Aldus de man die al 10+ jaar de autistische jongen uithangt op het fok voetbalforumquote:
Over een stukje narcisme gesproken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:35 schreef filmster72 het volgende:
[..]
Aldus de man die al 10+ jaar de autistische jongen uithangt op het fok voetbalforum
Dan leef je niet in het verleden, dan hang je erin
[trouwens wel leuk, al dat schuim op jullie bek. Nog iets meer dan twee weekjes jongens, dan zit het erop en kunnen jullie weer jaren een obsessie uiten over de grote HMF
Geregistreerd december 2017 dus dat tellen gaat je nog niet goed afquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:35 schreef filmster72 het volgende:
[..]
Aldus de man die al 10+ jaar de autistische jongen uithangt op het fok voetbalforum
Dan leef je niet in het verleden, dan hang je erin
[trouwens wel leuk, al dat schuim op jullie bek. Nog iets meer dan twee weekjes jongens, dan zit het erop en kunnen jullie weer jaren een obsessie uiten over de grote HMF
Dit ging echt nergens over inderdaadquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil Timon een boksverbod geven.
Mag hopen dat dit niet ons "standaard"-niveau blijftquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Wat een matigheid. Dit wordt een lang seizoen.
FF inkomen, dit, datquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:39 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Mag hopen dat dit niet ons "standaard"-niveau blijft
We spelen al maanden op deze manierquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:39 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Mag hopen dat dit niet ons "standaard"-niveau blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |