en sauer niet zo goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Borges is echt lang niet zo slecht als beweerd wordt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Borges is echt lang niet zo slecht als beweerd wordt.
Dat is zeker waar. Ik vraag me ook heel vaak af waarom ik daar geheel vrijwillig voor kies en ik niet gewoon gamen ofzo als hobby heb.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
zweet in de bilnaad hoort bij feyenoord kijken
of een boek lezenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik vraag me ook heel vaak af waarom ik daar geheel vrijwillig voor kies en ik niet gewoon gamen ofzo als hobby heb.
Inderdaad, prik er nog 2 in en je kunt dan wel rustig achterover leunenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:08 schreef Binge-watch het volgende:
Word wel moe van die afwachtende houding na een voorsprong. Druk eens door
ik snap echt dat hij wel kan groeien, maar hij wordt in dit topic af en toe geprezen alsof het een wereldwonder is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog geen topper, maar wel een prima speler hoor.
Ik vind hem best wel tegenvallen nog om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog geen topper, maar wel een prima speler hoor.
Die vind ik eigenlijk best aardig spelen. Maar hij is aanvallend niet heel aanwezig inderdaad.quote:
Ik had ook ietsje meer gehoopt, maar tegen NAC viel hij goed in, en vandaag wel een assist.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel tegenvallen nog om eerlijk te zijn.
goeie!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:13 schreef raptorix het volgende:
Wat slecht zeg, ik zie nu al 4 keer een speler onder een bal doorgaan in de verdediging, dat zie je zelfs niet bij FC balopdak 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |