OMG. Waar haalt iemand het gore lef vandaan zoiets te posten. Knettergek.quote:
Dankje.quote:
Ben je dan in 10 minuten van inzicht veranderd? Of stiekem gewoon een beetje bang voor een ban?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was ook een overdreven reactie die niet helemaal klopt.
Mijn inziens moeten we samen zorgen dat onze samenleving veilig is. En dan moeten we niet meer naïef zijn maar goed handelen.
Van mijn part door een linkse partij die wel de juiste maatregelen neemt, ook prima.
Nee is hetzelfde inzicht, maar anders verwoord. Ik bedacht mij dat linkse stemmers ook niet meer verkrachting willen uiteraard, maar dat ze nog niet doorhebben dat hun partijen indirect daar niet voor zorgen momenteel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Dankje.
Toch merkwaardig ... Je post die drek. Twee en een half uur later bevestig je nog eens dat het toch echt 'feiten' zijn. Dan report ik je een klein half uur later in dit feedback-topic. En volgt er binnen tien minuten dit:
[..]
Ben je dan in 10 minuten van inzicht veranderd? Of stiekem gewoon een beetje bang voor een ban?
En daar hoef je niet op te antwoorden hoor. Dat vraag ik retorisch.
Is deze post tegenwoordig een normaal aanvaardbaar niveau voor NWS?quote:
Zet gewoon een TR als je het te ver vindt gaan, gaan sneren in het topic zelf zoals jij en twee andere users daar nu doen is in elk geval niet de oplossing.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is deze post tegenwoordig een normaal aanvaardbaar niveau voor NWS?
Exact even fel als jouw reactie toch?quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jemig wat een felle reactie zegIk verwijt jou helemaal niks, dat zou wat zijn.....dit topic gaat toch over het algemeen toch. Relax, joh!
Bemoei er niet mee joh, hij mag dat gewoon hier in feedback aankaarten en dan kijken wij ernaarquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zet gewoon een TR als je het te ver vindt gaan, gaan sneren in het topic zelf zoals jij en twee andere users daar nu doen is in elk geval niet de oplossing.
Nopequote:Op zondag 24 augustus 2025 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is deze post tegenwoordig een normaal aanvaardbaar niveau voor NWS?
De FB is volgens mij een plek waar iedereen zijn of haar zegje kan doen. Het is nu al een aantal keer gebeurd dat als ik dit doe je dan ineens selectief tegen mij uitvalt. Dit terwijl ik slechts mijn mening geef en dit gewoon op een hele normale en beschaafde manier doe. Ik begrijp je punt dan ook niet, wat vraag je nu precies van mij, dat ik hier helemaal niet post?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Bemoei er niet mee joh, hij mag dat gewoon hier in feedback aankaarten en dan kijken wij ernaar
Vaak genoeg gezegd nu, ik ga vanaf nu noten en als je doorgaat gaat het naar de fa's
Als je er direct bij betrokken bent ja. De FB is geen plek om met fakkels en hooivorken te gaan zwaaien.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De FB is volgens mij een plek waar iedereen zijn of haar zegje kan doen. Het is nu al een aantal keer gebeurd dat als ik dit doe je dan ineens selectief tegen mij uitvalt. Dit terwijl ik slechts mijn mening geef en dit gewoon op een hele normale en beschaafde manier doe. Ik begrijp je punt dan ook niet, wat vraag je nu precies van mij, dat ik hier helemaal niet post?
Dat doe ik dan ook niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je er direct bij betrokken bent ja. De FB is geen plek om met fakkels en hooivorken te gaan zwaaien.
Ik overdreef ook wel lichtjes.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet.
Hier in de FB wordt geregeld door meerdere users hun mening gegeven over een situatie die zich in NWS voordoet. Het is uiteraard aan de FOK! crew om te bepalen hoe en wat, maar users mogen voor zover mij bekend gewoon hun mening geven.
Nee fb is de plek waar iedereen klachten en dingetjes en vragen kwijtkan aam de moderatorsquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De FB is volgens mij een plek waar iedereen zijn of haar zegje kan doen. Het is nu al een aantal keer gebeurd dat als ik dit doe je dan ineens selectief tegen mij uitvalt. Dit terwijl ik slechts mijn mening geef en dit gewoon op een hele normale en beschaafde manier doe. Ik begrijp je punt dan ook niet, wat vraag je nu precies van mij, dat ik hier helemaal niet post?
Op het moment dat je zegt 'zet beter een tr' dan doe je dat welquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet.
Hier in de FB wordt geregeld door meerdere users hun mening gegeven over een situatie die zich in NWS voordoet. Het is uiteraard aan de FOK! crew om te bepalen hoe en wat, maar users mogen voor zover mij bekend gewoon hun mening geven.
Nou, het loopt toch echt geregeld uit op een discussie tussen users waar iedereen zijn of haar zegje doet. En als dat de ene keer wel kan en de andere keer niet wordt het natuurlijk onduidelijk wat de regels zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee fb is de plek waar iedereen klachten en dingetjes en vragen kwijtkan aam de moderators
Zonder aangevallen te worden door jan en allemal en het is geen discussietopic
Ah okee, het was verder zeker niet als een aanval bedoelt. Maar thanks voor de uitleg.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Op het moment dat je zegt 'zet beter een tr' dan doe je dat wel
Itt jou gebruikte hij dit topic op de juiste manier
Het is voor mij dus wel onduidelijk, daarom vroeg ik ook opheldering.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:51 schreef sp3c het volgende:
ja en daar zeggen we ook geregeld wat van, we gooien ook geregeld posts weg oa van jou om die reden en het zinkt maar niet in, dit is niet nieuw voor je en het is niet onduidelijk voor je, je hebt er gewoon dikke schijt aan, dat mag maar op een gegeven moment is voor ons de grens bereikt
ik blijf niet waarschuwen en ik blijf niet doen, van hieruit gaat het genote worden en als je door blijft gaan gaat het naar de FA´s
Dit kan echt nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:27 schreef Armani XL het volgende:
Je kunt deze vraag beter in NWS FB stellen. Dan kan de moderator die je topic gesloten heeft je gewoon antwoord geven.
Yvonne is lekker op vakantie en die gaan we niet storen!
Misschien moet je dan niet zomaar topics sluitenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |