Als 'de nodige mensen' op 7 oktober het standpunt deelden dat het helemaal prima is om het Palestijnse volk uit te wissen dan waren ze inderdaad toen al radicaal.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De nodige mensen deelden mijn standpunt op 7 oktober 2023, dus toen was iedereen radicaal? Erg onwaarschijnlijk. Zoals ik al aangaf en ook wordt benadrukt in de op-ed die ik hierboven deelde, emotie op basis van de beelden uit de Gazastrook voert de boventoon en daardoor radicaliseren mensen. Ik doe daar niet aan mee.
Exactamundo. Sinds 'woke' doen feiten, het achterhalen van waarheid, er niet meer toe. Gevoel is de norm, waarbij men zich verschuilt achter de kracht van herhaling.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Sterker nog, je legt precies de vinger op de zere plek. Veel andere mensen die zich hebben laten meeslepen in de narratieven van deze oorlog zijn op een uitgesproken wijze van standpunt veranderd. En dit dus niet op basis van feiten, maar emotie.
Niemand zegt dat het Palestijnse volk moeten uitgewist en dat gebeurd ook helemaal niet. Misschien moet je je eens afvragen waarom je voor zulke emotionele narratieven bent gevallen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als 'de nodige mensen' op 7 oktober het standpunt deelden dat het helemaal prima is om het Palestijnse volk uit te wissen dan waren ze inderdaad toen al radicaal.
Dit gaat geen indruk maken. Collectieve staf worden mensen zoals hij juist enthousiast van. Iedereen is tenslotte Hamas in Gaza.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:47 schreef mcmlxiv het volgende:
De Israëlische lieverdjes van “helemaal niet geradicaliseerde” Howard. Notabene in de Telegraaf!
https://www.telegraaf.nl/(...)n-zijn/84230917.html
Ah, er worden weer eens standpunten in de voeten geschoven. Wellicht moet je het proberen zonder zulke stropoppen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit gaat geen indruk maken. Collectieve staf worden mensen zoals hij juist enthousiast van. Iedereen is tenslotte Hamas in Gaza.
Boehoe wat ben je toch een slachtoffer. Gisteren kon je het nog niet over je hart krijgen om ziekenhuizen opblazen af te keuren. Gezondheidszorg ontzeggen aan een regio mensen lijkt mij een collectieve straf.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, er worden weer eens standpunten in de voeten geschoven. Wellicht moet je het proberen zonder zulke stropoppen.
Keur jij het goed dat hamas menselijk schild gebruikt?quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Boehoe wat ben je toch een slachtoffer. Gisteren kon je het nog niet over je hart krijgen om ziekenhuizen opblazen af te keuren. Gezondheidszorg ontzeggen aan een regio mensen lijkt mij een collectieve straf.
Als je 70% van hun huizen platgooit, hun medische faciliteiten platgooit, hun artsen systematisch omlegt, hun kerken en moskeeën in as legt en hun afsluit van voedsel, stroom en water voorziening en deze ook platgooit als ze opgezet worden. Ze vraagt of ze naar Egypte willen behouden en plannen maakt om het gebied etnisch te zuiveren ... Dan lijkt het erop alsof je bezig bent met uitroeien van een volk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het Palestijnse volk moeten uitgewist en dat gebeurd ook helemaal niet. Misschien moet je je eens afvragen waarom je voor zulke emotionele narratieven bent gevallen.
Als je de rust zou bewaren en redeneren op basis van logica en feiten (dus niet de onderbuik) zou je kunnen concluderen dat Israël alle wapens heeft om binnen een paar dagen de volledige Palestijnse bevolking uit te roeien, maar dit doet men dit.
Sterker nog, ze staan vaccinaties, humanitaire hulp en voedseldropping toe. Dat is nogal tegenstrijdig als er het streven zou zijn een bevolking te vernietigen.
En weet je trouwens bij wie die wens er wel is? Bij de Palestijnse terroristen van Hamas. Hoe weten we dat? Dat hebben de beleidsbepalers zelf gezegd. Wie ontbreekt volledig van de discussie: Hamas. Wie wordt als enige schuldige aangewezen? Israël. Er gaat dus iets fout in de conclusie die velen trekken.
Inderdaad, ik ga niet op commando dingen afkeuren waarvan jij vindt dat dit moet gebeuren. Misschien moet je jezelf ook eens afvragen waarom je andere users op die manier denkt te kunnen bestoken met zulke vragen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Boehoe wat ben je toch een slachtoffer. Gisteren kon je het nog niet over je hart krijgen om ziekenhuizen opblazen af te keuren. Gezondheidszorg ontzeggen aan een regio mensen lijkt mij een collectieve straf.
Mooi Nederlands. Mag ik vragen waarom je in een conflict met meer beeld bewijs van Israëlische militairen die menselijke schilden inzetten, ik alleen het gedrag van Hamas zou moeten afkeuren?quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Keur jij het goed dat hamas menselijk schild gebruikt?
Je doet hetzelfde bij andere users met je "jij keurt Hamas niet af" show. Die onverdiende slachtofferrol die je jezelf aanmeet is heel vermoeiend.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga niet op commando dingen afkeuren waarvan jij vindt dat dit moet gebeuren. Misschien moet je jezelf ook eens afvragen waarom je andere users op die manier denkt te kunnen bestoken met zulke vragen?
Daarnaast heb ik je trouwens ook al duidelijk uitgelegd dat zodra de Palestijnse terroristen van Hamas allerlei dagdagelijkse infrastructuur voor militaire doeleinden of als schuilplaats gebruiken om immuniteit te creëren, dat dit legitieme doelwitten zijn.
De vraag dan koppig nog maar een keer herhalen gaat geen ander antwoord opleveren.
Dat mensen kloontjes maken en zichzelf op anoniem zetten zodat hun post verleden van hun extreem conservatieve rechtse uitingen niet meer te vinden zijn zegt natuurlijk meer dan genoeg over zulke radicale extremisten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, in dat geval dan ben je 'gewoon' radicaal gebleven.
Ja, dat andere stuk over de man die een baby wil zijn we al voorbij.quote:Op zondag 17 augustus 2025 05:40 schreef thedeedster het volgende:
[..]
We zijn in dit land onderhand aanbeland op een punt dat ik onderstaande ;
Bekijk deze YouTube-video
Nog daadwerkelijk mogelijk acht.
Gezien jouw kritiek 99,999% op Israël is gericht ben je niet echt geloofwaardig.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog gezegd dat op burgers schieten en mensen gijzelen slecht is.
Dat je denkt dat dat niet over Hamas gaat zegt genoeg over de situatie het afgelopen jaar denk ik.
Ben jij tegen op burgers schieten, verkrachting en het gijzelen van mensen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Gezien jouw kritiek 99,999% op Israël is gericht ben je niet echt geloofwaardig.
Ik ben tegen Hamas en die paar Palestijnen boeien mij niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ben jij tegen op burgers schieten, verkrachting en het gijzelen van mensen?
quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik ben tegen Hamas en die paar Palestijnen boeien mij niet.
Einde.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:06 schreef HSG het volgende:
[..]
"ik-ben-selectief-verontwaard"
En hypocriet.
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je weerwoord is weinig overtuigend.
Zijn burgers nu ook al terroristen? Praat met pro Israël mensen op dit forum en ze praten binnen 10 reacties oktober 7 goed.quote:
Praten met anti-Israël mensen en ze praten binnen 10 reacties de acties van Hamas goed.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zijn burgers nu ook al terroristen? Praat met pro Israël mensen op dit forum en ze praten binnen 10 reacties oktober 7 goed.
Succes ermee.
Als je de laatste twee pagina's terugleest, denk je dan dat je een goed persoon bent?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:22 schreef HSG het volgende:
[..]
Praten met anti-Israël mensen en ze praten binnen 10 reacties de acties van Hamas goed.
Dus doe nou niet alsof je om een Palestijn geeft man.
Ik ken eigenlijk best heel veel personen die EN de acties van Hamas verafschuwen EN wat Israel nu doet verafschuwen. Zou je eens moeten proberen misschien? Durven toegeven dat de misdaad van de een geen excuus voor de ander is om ook misdrijven te plegen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:22 schreef HSG het volgende:
[..]
Praten met anti-Israël mensen en ze praten binnen 10 reacties de acties van Hamas goed.
Dus doe nou niet alsof je om een Palestijn geeft man.
Ik wel.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je de laatste twee pagina's terugleest, denk je dan dat je een goed persoon bent?
Als je toch graag wilt vertellen hoe de wereld hoort te werken moet je niet selectief zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:40 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk best heel veel personen die EN de acties van Hamas verafschuwen EN wat Israel nu doet verafschuwen. Zou je eens moeten proberen misschien? Durven toegeven dat de misdaad van de een geen excuus voor de ander is om ook misdrijven te plegen?
Vraag dan eens aan een bekende wat ze hiervan vinden. Je zegt namelijk best schokkende dingen en doet exact waar je bij de ander boos over bent.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik wel.
[..]
Als je toch graag wilt vertellen hoe de wereld hoort te werken moet je niet selectief zijn.
quote:
Misschien is dat allebei inderdaad waar? Niet alle joden terroristen EN niet alle moslims terrorristen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:50 schreef Red_85 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)enjacht-center-parcs
Wederom zo'n gore actie met alleen maar Jodenhaat.
Beetje alle Joden over 1 kam scheren dat het oorlogscriminelen zijn, terwijl ze zelf altijd lopen te janken dat islamieten niet allemaal moslimterroristen zijn.
'selectieve verontwaardiging'. Afvoeren die terroristen die dit flikken.
En dan alle Joden over een kam scheren als oorlogsmisdadigers en opzoeken op hun vakantie adres?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:03 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Misschien is dat allebei inderdaad waar? Niet alle joden terroristen EN niet alle moslims terrorristen?
Misschien is het ook wel zo dat EN de acties van Hamas EN de acties van Israel nu in Gaza veroordeling verdienen?
Misschien? Gewoon heel misschien?
Tsja... de een mag het wel en de ander niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vraag dan eens aan een bekende wat ze hiervan vinden. Je zegt namelijk best schokkende dingen en doet exact waar je bij de ander boos over bent.
Selectief zijn:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |