SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Durfde ik niet
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Soep uit de vriezer. Met focaccia.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iedereen lekker koken vanavond of bestellen we?
Gisteren crackers met visjes uit blik.![]()
Mutti kwam eten brengenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iedereen lekker koken vanavond of bestellen we?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ben wel onderweg boodschappen doen, maar het kan zomaar zo zijn rat @Rob het te warm vind om te koken en we alsnog Chinees bestellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iedereen lekker koken vanavond of bestellen we?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lopen naar de Lidl zeker?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heb je al een leuke Chinees in gedachten?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben wel onderweg boodschappen doen, maar het kan zomaar zo zijn rat @:Rob het te warm vind om te koken en we alsnog Chinees bestellen.![]()
Rat? @Robquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben wel onderweg boodschappen doen, maar het kan zomaar zo zijn rat @:Rob het te warm vind om te koken en we alsnog Chinees bestellen.![]()
![]()
Zeggen jullie liedel of zoals die man van de internet gekkies?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
LAIDELquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zeggen jullie liedel of zoals die man van de internet gekkies?![]()
@Grrrrrrrr en ik zijn team Laidelquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zeggen jullie liedel of zoals die man van de internet gekkies?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
@:grrrrrrrr en ik zijn team Laidel![]()
![]()
Ik heb hongerrrOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ToTtiequote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hier staat de airco nog uit, maar binnen is het prima uit te houden!![]()
![]()
Kan je hoofdpijn hebben door de warmteOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Kan je hoofdpijn hebben door de warmte![]()
![]()
Datquote:
Typen met de zon op je scherm is kut
Ik heb er één en ik ben er trots op
Jij ook meer drinkenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Kan je hoofdpijn hebben door de warmteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Meer water drinken en rap.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Kan je hoofdpijn hebben door de warmteIk heb er één en ik ben er trots op
Liddelquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zeggen jullie liedel of zoals die man van de internet gekkies?Ik heb er één en ik ben er trots op
Verkeerde afslag verkeerde keelgatquote:
Het klinkt gewoon verkeerd zoals een papagaai die net een woordje heeft geleerd![]()
Opgelostquote:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
En dan nog een uur last hebben van keelquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Verkeerde afslag verkeerde keelgat
Het klinkt gewoon verkeerd zoals een papagaai die net een woordje heeft geleerdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Maar de rap helpt wel tegen de hoofdpijnquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En dan nog een uur last hebben van keel![]()
![]()
Voor ik zware boodschappen ga sjouwen maar eens informeren wat Rob wil
Jouquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:49 schreef DJMO het volgende:
Voor ik zware boodschappen ga sjouwen maar eens informeren wat Rob wil![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: