SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekkere TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
A lekker, voor 2 weken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik dacht dat jij al op vakantie was geweest, verkeerd gedacht dus.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is niet verboden om nogmaals te gaan als je al geweest bentquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al op vakantie was geweest, verkeerd gedacht dus.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zaandamquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:27 schreef DJMO het volgende:
Kamer op de 12e verdieping, met bubbelbad en privé sauna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vlakbij Grun is een restaurant waar ze schnitzels als deurnatten verkopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Luxe poppetjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:27 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FOK! vakantiequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al op vakantie was geweest, verkeerd gedacht dus.![]()
![]()
Eendquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:27 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb dat met poepen ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is niet verboden om nogmaals te gaan als je al geweest bent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die blijven niet heel lang liggen voor de deur vermoed ikquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
Vlakbij Grun is een restaurant waar ze schnitzels als deurnatten verkopen.![]()
Nee tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee zeer zeker niet. Al ga je 100x moet iedereen lekker zelf wetenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is niet verboden om nogmaals te gaan als je al geweest bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een mens moet zichzelf af en toe kietelenquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zeker wetenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een mens moet zichzelf af en toe kietelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jup. En daarom korting want geen toeristen belasting hoeven te betalen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dit is wel het betere werk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:27 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Elke TT is anders, en dat mag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee. Individualisme is uitgesloten. Uniek zijn is ook uitgesloten.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Juistquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Individualisme is uitgesloten. Uniek zijn is ook uitgesloten.![]()
Binnenkort ben je gewoon user*insertrandomnummer*Trotste mama van Ambar
Maar niet teveel waarde hechten aan dat nummer, want je krijgt op een willekeurig moment weer een nieuwe toegewezen.Trotste mama van Ambar
Zullen wij een randomnummertje maken?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Binnenkort ben je gewoon user*insertrandomnummer*![]()
2 minuten?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zullen wij een randomnummertje maken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hahahahahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zullen wij een randomnummertje maken?Trotste mama van Ambar
Wat gaan we eten?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik gok Döner, of spareribs bij de Argentijnquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik gok Döner, of spareribs bij de Argentijn![]()
![]()
Mixed grill voor @Robquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik gok Döner, of spareribs bij de Argentijn
Goedemiddag man van de klokquote:
Wat een rare Kapsalon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hans Worst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Dat is een Liwwader.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
man van de klok associeer ik hier mee![]()
Bekijk deze YouTube-video
Is een heel aardige man.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kunnen we doen natuurlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goede vraag. Ik ben geen keukenprins. Maar heb de laatste tijd zin in zalm. Kan je zoiets in de airfryer klaarmakenquote:
mjah zal wel in de pan makenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Alles kan in de airfryerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik ben geen keukenprins. Maar heb de laatste tijd zin in zalm. Kan je zoiets in de airfryer klaarmaken
mjah zal wel in de pan maken![]()
![]()
https://www.ah.nl/allerha(...)zalm-uit-de-airfryerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik ben geen keukenprins. Maar heb de laatste tijd zin in zalm. Kan je zoiets in de airfryer klaarmaken
mjah zal wel in de pan maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mjah zal wel in de pan maken
Uw ADH vitamine Worst
wie?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
Jullie laten Justin weer laufenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik las vino......quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:38 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan met het WiFi netwerk van @:hemarookworst verbinden
Die heeft ook wel wat wifi versterkers geplaatstquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:38 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan met het WiFi netwerk van @:hemarookworst verbinden![]()
![]()
Zellufquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
Jullie laten Justin wieder laufen![]()
![]()
Wie?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
Jullie laten Justin wieder laufenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Maar als Justin zo graag wil.
Ik heb niks met jouw persoonlijke vetes te makenquote:Uw ADH vitamine Worst
Gezellig weerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
@MizzezAmy is klaar met werken!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
HoppaaaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dacht kom even gezellig babbelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind niet leukIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Snap er ook geen zak vanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
weet niet wat er aan de hand is opeens, maar goed
Ignorance is bliss![]()
![]()
Ik vind DTS is voor iedereen, vind je iemand een lul, dan block je diegene de moeder maar dat hoeft niet 7382 keer vermeld te worden.
En ik vind iedereen die de afgelopen 10 minuten online was lief dus
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb gesproken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik vind DTS is voor iedereen, vind je iemand een lul, dan block je diegene de moeder maar dat hoeft niet 7382 keer vermeld te worden.
En ik vind iedereen die nu online is lief dus![]()
![]()
Blijkbaar jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ik ben maar v00rzichtig. V00r je het weet sta je 0p bl0k.![]()
Dit verdientquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:06 schreef MooieTop6 het volgende:
En ik vind iedereen die nu online is lief dus![]()
![]()
Behalve Shii, die vind ik echt niet liefquote:![]()
![]()
Geintje natuurlijk ShiiShi
En anders zie je wel terug in quotesquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:08 schreef Shii het volgende:
Ik heb niemand op block, ik ben veel te nieuwsgierig.![]()
![]()
![]()
![]()
Gequotequote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
En anders zie je wel terug in quotes![]()
![]()
![]()
![]()
Ja jammer welquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
De mensen die ik de moeder block hebben toch niets zinnigs te melden, dus ik heb dat probleem nietquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:08 schreef Shii het volgende:
Ik heb niemand op block, ik ben veel te nieuwsgierig.
Ja ook dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu zie ik wat Meelie postquote:
Dat is het enige wat fok nog even moet fixen.
Dat quoten van blokmensen
'het enige wat FOK! nog moet fixen' is simpel samengevat '99% van de hele site'quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dat is het enige wat fok nog even moet fixen.
Dat quoten van blokmensen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De ballen van deze man zijn van titaniumquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
'het enige wat FOK! nog moet fixen' is simpel samengevat '99% van de hele site'
Dat is waarquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
'het enige wat FOK! nog moet fixen' is simpel samengevat '99% van de hele site'![]()
Vroem vroemTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee JustinnerTquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Dat zouden ze eens aan moeten passenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:14 schreef Shii het volgende:
De helft kun je niet eens blocken, want blauw of crew.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gebruikerquote:
Ze introduceren leuke dingen met loopholes erin en daarna lopen janken dat die loopholes misbruikt worden en dat het allemaal aan de users ligt en helemaal niet aan FOK! zelf.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De ballen van deze man zijn van titanium
Zou ik eens op mijn werk moeten proberen. Dan kan ik binnen 2 seconden naar het UWV om een uitkering aan te vragen
Altijd weer diezelfde verdachten hequote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze introduceren leuke dingen met loopholes erin en daarna lopen janken dat die loopholes misbruikt worden en dat het allemaal aan de users ligt en helemaal niet aan FOK! zelf.
Zou ik eens op mijn werk moeten proberen. Dan kan ik binnen 2 seconden naar het UWV om een uitkering aan te vragenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Klopt, kwam alleen ff zeggen dat ik vrijdag eindelijk mijn auto hebquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij hier? Het is nog geen vroege morgen he
Grote blijquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, kwam alleen ff zeggen dat ik vrijdag eindelijk mijn auto heb![]()
Hee MT6quote:
very nicequote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ow beterquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja best wel, had niet verwacht dat ze 17:50 zouden bellen dat hij klaar isquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja best wel, had niet verwacht dat ze 17:50 zouden bellen dat hij klaar is![]()
Kun je wel lekker weer het weekend inscheuren alla Maxicosie Verstappen stylequote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja best wel, had niet verwacht dat ze 17:50 zouden bellen dat hij klaar is
@_UserName_ gaat vrijdag lekker tüteren!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan had ik m gister moeten hebben (en in Rotterdam moeten zijn)quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
![]()
ach ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:14 schreef Shii het volgende:
De helft kun je niet eens blocken, want blauw of crew.
ik heb niemand op de blok.![]()
![]()
![]()
Wel met een blije tütterquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
@:_username_ gaat vrijdag lekker tüteren!
Ik heb wel een leuk lijstje liggen iddquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je wel lekker weer het weekend inscheuren alla Maxicosie Verstappen style
Wacht maarquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
ach ja.
ik heb niemand op de blok.![]()
![]()
![]()
Kan je iemand met een vinkje ook niet blocken?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
ach ja.
ik heb niemand op de blok.
Ff testenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kan maily niet blocken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kan je iemand met een vinkje ook niet blocken?![]()
ze zeggen van niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kan je iemand met een vinkje ook niet blocken?
maar ik ben niet blauw, wel crew![]()
![]()
Tüt tüt tüt tüt tüt tüt tüt tüt dü, User Name![]()
![]()
Ik ook niet!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar jij bent liefquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:20 schreef maily het volgende:
[..]
ze zeggen van niet.
maar ik ben niet blauw, wel crew
Vergeet niet de moeder, de vader, de kad, de hont, de zoon, de dochter en de heilige geest te bolken!quote:
Usert is ook crew?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat wordt wel ff doorbijten, maar ach..quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog maily en Usert enz. enz.![]()
![]()
Oh FP, maar dat telt niet
Sowieso FPquote:![]()
Wie komt daar nu?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
NET ZO MAKKELIJKquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dat schrijft ze gewoon hardop![]()
![]()
Sssssssst, hou dat voor jezelf en zorg dat je een goede VPN gebruikt!quote:![]()
Sommige mensen kennen geen enkele schaamtequote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dat schrijft ze gewoon hardopIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat blijktquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen geen enkele schaamte![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen geen enkele schaamte![]()
![]()
Als hij je niet kan blokken gaat hij je wel gewoon bolkenquote:
bolk gemaaktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar de vraag is, ben ik te blocken?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:33 schreef _UserName_ het volgende:
Maar de vraag is, ben ik te blocken?![]()
![]()
sowieso zou natuurlijk niemand jou blockenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:33 schreef _UserName_ het volgende:
Maar de vraag is, ben ik te blocken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is ook zo. Ik zou oprecht verbaasd zijn wie en vooral waarom danquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
sowieso zou natuurlijk niemand jou blocken
Nopequote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:33 schreef _UserName_ het volgende:
Maar de vraag is, ben ik te blocken?![]()
Dan hou ik mijn tagquote:
Ik kan je wel blocken / op m'n foelist zetten, maar omdat je crew bent blijf ik je posts gewoon zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:33 schreef _UserName_ het volgende:
Maar de vraag is, ben ik te blocken?Ik heb er één en ik ben er trots op
@Jyske over 15 jaarquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik zou oprecht verbaasd zijn wie en vooral waarom dan![]()
![]()
Ach ja, ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik zou oprecht verbaasd zijn wie en vooral waarom danIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, dat zou zomaar kunnenquote:
Doe danquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan je wel blocken / op m'n foelist zetten, maar omdat je crew bent blijf ik je posts gewoon zien.
![]()
Zijn we hier een beetje de FOE-mogelijkheid aan het misbruiken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:41 schreef MooieTop6 het volgende:
Zijn we hier een beetje de FOE-mogelijkheid aan het misbruiken?
Nee, ik ben wat dat betreft een allemansvriend. Zijn er maar 2 die ik liever kwijt dan rijk ben maar goed, dat is verwaarlozen
En zojuist zei je soort van dat ik dat niet hoefquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:41 schreef MooieTop6 het volgende:
Zijn we hier een beetje de FOE-mogelijkheid aan het misbruiken?
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:42 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, ik ben wat dat betreft een allemansvriend. Zijn er maar 2 die ik liever kwijt dan rijk ben maar goed, dat is verwaarlozen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:42 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, ik ben wat dat betreft een allemansvriend. Zijn er maar 2 die ik liever kwijt dan rijk ben maar goed, dat is verwaarlozen![]()
![]()
Neuh, ben gewoon eerlijk en discreetquote:
Ik zat gewoon in een verkeerd topic te bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ow ik 1quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:42 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, ik ben wat dat betreft een allemansvriend. Zijn er maar 2 die ik liever kwijt dan rijk ben maar goed, dat is verwaarlozen
NNee hoor, ik heb jou echt alleen maar aardig zien doen tegen iedereenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En zojuist zei je soort van dat ik dat niet hoef![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:45 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zat gewoon in een verkeerd topic te bolken
Echte bolkers bolken altijd en overalquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:45 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zat gewoon in een verkeerd topic te bolken
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echte bolkers bolken altijd en overal
Heb ik er nog een overquote:
Mijn friendlist is groter dan mijn enemylist
Ik mis @MonsterkoekieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zelfbolk beste bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Patat is klaar!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bij cafetaria het vogeltje gehaald?quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Same, maar heb ze niet op block of zo. Probeer er zo veel mogelijk om heen te lezenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow in dts 1, over heel het forum 2Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik hou niet van dat dominante gedoe.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Same, maar heb ze niet op block of zo. Probeer er zo veel mogelijk om heen te lezen
Dus beter op blok
Hee mari.. oh, dev!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:01 schreef devzero het volgende:
klopt niet heb ver 30 punten vandaag niet 0
Verdamt nog aan toequote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, alweer verkeerde account gebruikt
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, alweer verkeerde account gebruikt
Hee gg
Wie dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:42 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, ik ben wat dat betreft een allemansvriend. Zijn er maar 2 die ik liever kwijt dan rijk ben maar goed, dat is verwaarlozenIk heb er één en ik ben er trots op
Bolk!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echte bolkers bolken altijd en overalHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: