Dat ook natuurlijkquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of kan je het gewoon niet hebben dat Zorro28 meer verjaardagen heeft in een week dan jij in een heel jaar?
Misschien als hij bondscoach wordtquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:00 schreef Meke het volgende:
Jullie stellen me teleur, ik kwam hier voor diepe analyses op de carrièremove van Tijs van den Brink
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik uit hier toch even mijn zorgen om ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:55 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:24 schreef BillDauterive het volgende:
Niets ten nadele van Zorro, maar ik ben blij dat ze aan het eind van de dag hopelijk niet meer jarig is
Het loopt wel in de papieren met zo'n feestweekquote:
Je hebt geen motivatie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:54 schreef H_T het volgende:
Ik ben van plan vandaag een motiviatiebrief te schrijven voor een vacature. Nu al geen zin in
Precies!quote:
Bij het Titanic museum hoef je wat minder bang te zijn voor spoilersquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoe is het hier?
Gisteren hebben we Game of Thrones Studio Tour gedaan. Dat was heel erg leuk om te zien. Ik heb wel veel spoilers gezien.Maar dat is ook mijn eigen schuld door nog niet de hele serie gezien te hebben.
Vandaag gaan we naar het Titanic Museum. Benieuwd hoe dat is. Het wordt een grijze dag vandaag. Vanavond uit eten bij the Northern Whig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bij het Titanic museum hoef je wat minder bang te zijn voor spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Je klinkt alvast erg gemotiveerd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:54 schreef H_T het volgende:
Ik ben van plan vandaag een motiviatiebrief te schrijven voor een vacature. Nu al geen zin in
De functie wil ik best doen. Ik heb alleen een hekel aan het schrijven van motivatiebrieven, cv's en solliciteren an sichquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je klinkt alvast erg gemotiveerd.
Ironisch genoeg was ze zonder al die verjaardagsposts nog veel langer jarig geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:24 schreef BillDauterive het volgende:
Niets ten nadele van Zorro, maar ik ben blij dat ze aan het eind van de dag hopelijk niet meer jarig is
Yes, het is tijd om ons te gaan richten op de verjaardag van @Mekequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:56 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben blij dat het feestje bijna voorbij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |