Ik moest me inhouden om ze niet te kopenquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik dit tegen NM en dochter vertel, liggen ze morgen hier in de la
Lopen gaat steeds iets beter. Gister naar Utrechts museum geweest,quote:
Jammer dat het nog niet voorbij is, maar wel fijn dat het wat beter gaatquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lopen gaat steeds iets beter. Gister naar Utrechts museum geweest,
Wondje op de buik is nog steeds niet dicht. Dinsdag ga ik naar het ziekenhuis. Ik ben benieuwd wat de arts ervan vindt.
Ze liggen al een maand bij onze lokale supermarkt in de winkelquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:42 schreef NailQueen het volgende:
Mocht u al zin hebben in pepernoten maar u kunt ze niet vinden. Geen paniek ze liggen al in de schappen bij de Action!
Misschien moet men ze maar gewoon het hele jaar beschikbaar maken. Het is ook wel raar dat zoiets als pepernoten, immers gewoon kleine koekjes, alleen in een bepaalde tijd van het jaar gekocht kunnen worden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze liggen al een maand bij onze lokale supermarkt in de winkel
Misschien om ze een zekere exclusiviteit te geven? Dat je ze móét kopen voor ze niet meer beschikbaar zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moet men ze maar gewoon het hele jaar beschikbaar maken. Het is ook wel raar dat zoiets als pepernoten, immers gewoon kleine koekjes, alleen in een bepaalde tijd van het jaar gekocht kunnen worden.
Centraal museum. Ze hadden een tentoonstelling over moederschap en over mensen met een beperking.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Jammer dat het nog niet voorbij is, maar wel fijn dat het wat beter gaatWelk museum heb je bezocht?
Je kan ze gewoon zelf gaan bakken in maart ofzo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moet men ze maar gewoon het hele jaar beschikbaar maken. Het is ook wel raar dat zoiets als pepernoten, immers gewoon kleine koekjes, alleen in een bepaalde tijd van het jaar gekocht kunnen worden.
Vakantie. Dat scheelt wel.quote:
Net dat uurtje tijdsverschil hèquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vakantie. Dat scheelt wel.![]()
Gelukkig niet om 6 uur wakker geworden, maar pas om 7 uur.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Net dat uurtje tijdsverschil hèJe zou niet naar het oosten moeten reizen, dan zou je nog vroeger wakker zijn.
Dan kun jij nog eerder naar bed.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is hier een uur later dan bij jullie, maar de zon gaat hier wel vroeger onder dan bij jullie.
Ja.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun jij nog eerder naar bed.
Ja, maar ik weet niet of dat nog echt het geval is als ze al 5 maanden per jaar beschikbaar zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 03:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien om ze een zekere exclusiviteit te geven? Dat je ze móét kopen voor ze niet meer beschikbaar zijn.
Dat lijkt mij wel. Je bent maar één keer in je leven een hele week jarig he.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
@:zorro28 ga je het nog speciaal vieren vanavond?
Of kan je het gewoon niet hebben dat Zorro28 meer verjaardagen heeft in een week dan jij in een heel jaar?quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:00 schreef Meke het volgende:
Jullie stellen me teleur, ik kwam hier voor diepe analyses op de carrièremove van Tijs van den Brink
Die gaat denk ik dezelfde kant op als bij Lucille Werner. Heeft zogenaamd veel te zeggen (dat ik in haar situatie nog wel begreep) maar verdwijnt later weer geruisloos van het toneel.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:00 schreef Meke het volgende:
Jullie stellen me teleur, ik kwam hier voor diepe analyses op de carrièremove van Tijs van den Brink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |