abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:07:05 #201
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218502373
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:25 schreef Perrin het volgende:
"Het Westen" is stervend.

De VS transformeert naar een autocratisch model à la Rusland, waarbij het Europa blijft bedriegen met beloften van bescherming.

Democratie, rechtsstaat en ethiek worden vervangen door naakte machtspolitiek en realpolitik.

Europese landen blijven hopen op redding terwijl hun soevereiniteit verder wordt uitgehold door militaire afhankelijkheid en economische druk.

Het ideaal van een rechtvaardig en moreel verenigd Westen, of zelfs wereld, is geen toekomstbeeld meer, maar een nostalgische illusie.
Wij zijn stervende omdat wij niks doen aan migratie, geboorte per vrouw en de decadentie. Als wij dat eens gaan aanpakken dan komt het echt wel goed.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:09:55 #202
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_218502392
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:03 schreef phpmystyle het volgende:

Bovendien is Poetin een uitstekend judoka. HIj redt zich wel.
Ja, ik hoorde dat hij in z'n vrije tijd ook graag beren berijd.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:09:59 #203
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218502393
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ze zullen wel enkel de goedgekeurde journalisten toe laten, zodat er geen echt kritische vragen gesteld gaan worden. Het vrij makkelijk om de boel daar flink te laten ontsporen met wat kritische vragen.
Als het dezelfde users zijn uit het Oekraine-oorlog topic die "vragen" mogen stellen dan zal het snel uit de hand lopen ja. Laten wij hopen dan dat het vooral "feeling good" vragen zijn zodat Trump en Poetin samen één duidelijke lijn trekken waar Oekraine en Europa zich aan zal moeten houden. Een vraag aan Poetin of Trump of ze liever een ijsje met een vanille bolletje eten of een ijsje met snicker taste.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:10:44 #204
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218502401
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wij zijn stervende omdat wij niks doen aan migratie, geboorte per vrouw en de decadentie. Als wij dat eens gaan aanpakken dan komt het echt wel goed.
Ja tuurlijk. Zonder migratie tellen we ineens mee op het wereldtoneel. Jeweettog.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218502405
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als het dezelfde users zijn uit het Oekraine-oorlog topic die "vragen" mogen stellen dan zal het snel uit de hand lopen ja. Laten wij hopen dan dat het vooral "feeling good" vragen zijn zodat Trump en Poetin samen één duidelijke lijn trekken waar Oekraine en Europa zich aan zal moeten houden. Een vraag aan Poetin of Trump of ze liever een ijsje met een vanille bolletje eten of een ijsje met snicker.
Ja, we weten dat jij meer van het kontkussen bent.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218502411
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:10 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja tuurlijk. Zonder migratie tellen we ineens mee op het wereldtoneel. Jeweettog.
Hier is de A27 afgesloten de komende dagen. Zal ook wel door die dekselse migranten komen.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:13:56 #207
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218502424
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:10 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hoe kun je nou een oorlog gaan winnen wanneer je als westen niet eens weet of iemand een jongen of meisje is. Sorry hoor.
Laat dan de verdeling van macht maar over aan echte kerels.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218502439
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hoe kun je nou een oorlog gaan winnen wanneer je als westen niet eens weet of iemand een jongen of meisje is.
:')
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218502448
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat.
De FSB zal samen met de FBI en secret service de veiligheid gaan regelen. Reken er op dat er artillerie, infanterie, luchtverdediging is, en dat ten alle tijde de Russische delegatie naar een gereserveerde vliegbaan geëscorteerd kan worden.

Bovendien is Poetin een uitstekend judoka. HIj redt zich wel.
Artillerie nog wel. Poe poe.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:17:40 #210
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218502457
quote:
15s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:12 schreef xpompompomx het volgende:
Hier [...] A27
Ik begin steeds beter in de smiezen te krijgen waar jij woont.
Huilen dan.
pi_218502485
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als het dezelfde users zijn uit het Oekraine-oorlog topic die "vragen" mogen stellen dan zal het snel uit de hand lopen ja. Laten wij hopen dan dat het vooral "feeling good" vragen zijn zodat Trump en Poetin samen één duidelijke lijn trekken waar Oekraine en Europa zich aan zal moeten houden. Een vraag aan Poetin of Trump of ze liever een ijsje met een vanille bolletje eten of een ijsje met snicker taste.
Grapjas, het is niet het Sinterklaasjournaal hè :')
pi_218502486
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik begin steeds beter in de smiezen te krijgen waar jij woont.
Niet boven de rivieren ^O^
pi_218502495
quote:

[..]
Hoe kun je nou een oorlog gaan winnen wanneer je als westen niet eens weet of iemand een jongen of meisje is. Sorry hoor.
:'):')

quote:
Wat zijn "echte kerels"?
pi_218502496
quote:

[..]
Kan je niet een Andrew Tate adoratietopic openen. Dit heeft niets met de oorlog of de ontmoeting te maken.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:23:10 #215
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218502499
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:21 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Grapjas, het is niet het Sinterklaasjournaal hè :')
De "grap" is dat Biden destijds zulke kritische vragen kreeg :P
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:22 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Kan je niet een Andrew Tate adoratietopic openen. Dit heeft niets met de oorlog of de ontmoeting te maken.
Tate :r
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:23:36 #216
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218502507

[ Bericht 100% gewijzigd door phpmystyle op 14-08-2025 14:23:42 ]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:29:53 #217
6484 ExTec
pi_218502567
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:22 schreef xpompompomx het volgende:

Wat zijn "echte kerels"?
Die mensen die in hun vrije tijd beren berijden, natuurlijk.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:37:05 #218
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_218502636
Moskou: Poetin oppert deal over nucleaire wapenbeheersing met VS

quote:
Artikel door ANP • 42m •

Poetin oppert deal over nucleaire wapenbeheersing met VS
© Copyright ANP 2025

MOSKOU (ANP/RTR) - De Russische president Vladimir Poetin heeft voor het gesprek met zijn Amerikaanse ambtgenoot Donald Trump gesuggereerd dat hun landen ook een deal zouden kunnen sluiten over nucleaire wapenbeheersing. Volgens Poetin zou zo'n overeenkomst de vrede kunnen versterken.

Poetin sprak donderdag met een aantal topambtenaren en regeringsleden om zijn ontmoeting met Trump voor te bereiden. Hij zei na afloop de "oprechte inspanningen" van de Verenigde Staten voor een staakt-het-vuren in Oekraïne te waarderen.

Trump wil de oorlog in Oekraïne zo snel mogelijk beëindigen en hoopt vrijdag in Alaska een staakt-het-vuren te bereiken. De Oekraïense president Volodymyr Zelensky is niet uitgenodigd voor het gesprek.

Rusland en de VS zijn de twee grootste kernmachten ter wereld. Momenteel zijn ze nog gebonden aan het NEW START-verdrag over het beperken van het nucleaire wapenarsenaal, maar dat loopt in februari af.
Alvast niet verkeerd!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:38:24 #219
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218502647
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
:'):')
[..]
Wat zijn "echte kerels"?
Echte kerels jagen duizenden onschuldige mensen de dood in!
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:42:47 #220
345631 Scjvb
pi_218502690
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:37 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Alvast niet verkeerd!
En de bron: (daarnet kennelijk ietsje te enthousiast en snel gepost).
https://www.msn.com/nl-nl(...)3ac12812601a41&ei=11
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Forum Admin donderdag 14 augustus 2025 @ 14:48:33 #221
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218502746
quote:
[..]
Alvast niet verkeerd!
Dat is wel een mooie ja. Zelf dreigen met kernwapens en om de angel er uit te halen een verdrag opperen om daar wat aan te doen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:51:00 #222
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218502770
Heej wat leuk ik heb de Oekraïne topic weer teruggevonden
Want het wetboek ken ik ook
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:55:14 #223
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_218502816
Trump en Poetin houden persconferentie na ontmoeting Alaska

_O- dat word lachen, of huilen..
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_218502828
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:38 schreef Momo het volgende:

[..]
Zo is het eigenlijk wel. En eigenlijk onnodig dat het moet. De VS en Rusland offeren over de decennia nogal wat lui op voor oorlog.
Moet je ook eens bv Korea oorlogsveteranen uit de VS horen.
Bij welvaart is het zeker niet nodig maar de mensheid schijnt door veranderingen te moeten gaan die dus schijnbaar door oorlogen (vooral erna) teweeg worden gebracht.

En dat het gros van onze kinderen daar niet voor gemaakt is klopt wel, we hebben ze op een hoger voetstuk staan en willen ze niet in een oorlog duwen voor iets subjectiefs als het vaderland beschermen. Dat werkt niet meer en mensen voelen zich meer mens van de wereld (of continent) dan dat ze vaderlandslievend zijn.

Maar tegelijkertijd als dat zo is dan weet de partij die tegenover je staat en men wel gevechtbereid is dat je zwakker bent, vooral op mankracht in een landoorlog.
En daar wordt momenteel misbruikt van gemaakt.
Ik zie de ingrediënten voor een nieuwe wereldorde oorlog wel steeds meer bij elkaar komen.
Vakman pur sang
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:59:11 #225
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218502853
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:48 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat is wel een mooie ja. Zelf dreigen met kernwapens en om de angel er uit te halen een verdrag opperen om daar wat aan te doen.
Voor de grote verandering ben ik het eens met jou.
Eerst dreigen, daarna opperen om de aantallen te verminderen. Poetins wegen zijn ondoorgrondelijk soms.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:59:23 #226
345631 Scjvb
pi_218502855
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:48 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja.

Er moeten absoluut nog bergen worden verzet. Maar dit is gewoon soort van spel tussen beide grootmachten, zolang het daarbij blijft.
pi_218502857
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat past totaal niet samen met de klimaatgekte en al het downsizen, hoe meer mensen hoe slechter het is voor het klimaat.
Lachen joh.
pi_218502910
quote:
[..]
Alvast niet verkeerd!
Hé volgens mij was gisteren nog het nieuws dat Zelensky wel was uitgenodigd of iig betrokken was in het gesprek.
Vakman pur sang
pi_218502922
https://www.ad.nl/buitenl(...)en-gestopt~acd27254/

Jezelf nomineren voor de Nobelprijs :')
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 15:17:41 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218502999
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:22 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Maar de hulp is ruim onvoldoende. Het is allemaal veel te weinig en veel te laat. Al vanaf het begin. Er zijn honderdduizenden Oekraïners gesneuveld terwijl de positie van Oekraïne er niet significant op vooruit gegaan is. Oekraïne mag niet verliezen, maar Rusland mag niet winnen.

Wij hebben van alles geroepen, maar het is bij mooie praatjes gebleven. Er is nooit serieuze politieke wil geweest om Rusland op de knieën te krijgen. Dus ja, dat veel Oekraïeners zich nu afvragen waar hun geliefden voor gestorven zijn, dat vind ik eigenlijk wel terecht.
Ze hadden zich ook zelf een beetje kunnen bewapenen van tevoren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218503054
quote:
15s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:55 schreef junkiesietze het volgende:
Trump en Poetin houden persconferentie na ontmoeting Alaska

_O- dat word lachen, of huilen..
Krijg flashbacks naar 25 september 1938 te München
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 14 augustus 2025 @ 15:34:36 #232
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218503151
quote:

[..]
Een aanscherping van het non-proliferatieverdrag zal vermoedelijk vooral betekenen dat Europa geen (verder) kernarsenaal mag ontwikkelen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218503171
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 15:34 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Een aanscherping van het non-proliferatieverdrag zal vermoedelijk vooral betekenen dat Europa geen (verder) kernarsenaal mag ontwikkelen.
Ik stel voor dat we met dit verdrag hetzelfde omgaan als hoe Rusland met onwelgevallige verdragen om gaat.
pi_218503183
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 15:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ze hadden zich ook zelf een beetje kunnen bewapenen van tevoren
Wat ze dan ook gedaan hebben. Probleem is alleen wel dat Rusland gewoon bijna eindeloos door kan gaan met poppetjes en materiaal er tegenaan te smijten en Oekraïne niet.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 15:46:07 #235
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218503210
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 15:37 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik stel voor dat we met dit verdrag hetzelfde omgaan als hoe Rusland met onwelgevallige verdragen om gaat.
Gezien we het schoothondje van zowel Poetin als Trump zijn gok ik dat we tekenen bij het kruisje.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 16:55:09 #236
6484 ExTec
pi_218503582
Is dus meer en meer een bijeenkomst, op zoek naar een onderwerp.

Want oekraine, gaat em niet worden, dat is ondertussen ingedaald in het witte huis.

Gaan we maar neuzelen over eventuele grondstoffen deals, en nucleaire ontwapening.
pi_218503606
quote:
Trump slecht voorbereid op gesprek Poetin, ‘desastreus beeld, improviseert er op los’

De Verenigde Staten zijn niet goed voorbereid op de gesprekken die de Amerikaanse president Donald Trump vrijdag gaat voeren met zijn Russische ambtgenoot Vladimir Poetin, meldt de Financial Times. Rusland-correspondent Joost Bosman spreekt van 'een tamelijk desastreus beeld' dat geschetst wordt van de Amerikaanse voorbereidingen. 'Die zijn er eigenlijk niet. Het team van Trump heeft geen Rusland- en Oekraïnedeskundige. Er wordt vooral op los geïmproviseerd.'

En dat terwijl Poetin zoals gebruikelijk tot in de puntjes voorbereid het gesprek in zal gaan. En hij heeft eigenlijk al gewonnen, aldus Bosman, die erop wijst dat Poetin uit zijn isolement is gehaald en onder vier ogen gaat praten 'met de machtigste man op aarde'.

‘Zeer ernstige gevolgen’
Trump heeft Europese en Oekraïense leiders gisteren gezegd dat de VS veiligheidsgaranties voor Oekraïne wil leveren, maar wel onder voorwaarden, meldt POLITICO. De Amerikanen zouden Kyiv mogelijk voorzien van middelen om toekomstige Russische agressie af te schrikken, maar alleen op basis van een staakt-het-vuren. Poetin zou 'zeer ernstige gevolgen' tegemoet kunnen zien als er geen wapenstilstand komt, aldus Trump.

Stoïcijns Rusland
In Rusland wordt 'redelijk stoïcijns' gereageerd op Trumps stoere taal, zegt correspondent Joost Bosman, die erop wijst dat Moskou onderhand de wisselvalligheid en inconsistenties van Trump ook wel kent. 'Er is ook nog niet echt een reactie gekomen op die toch wat fellere reactie op die fellere uitlatingen van Trump gisteren tegen Poetin.'

‘In wezen al gewonnen’
Volgens Bosman heeft Poetin in wezen al gewonnen: hij is uit zijn isolement gehaald en spreekt de wereldleider, ook onder vier ogen. Bosman denkt niet dat mogelijke sancties de Rus dwarszitten ('Rusland heeft toch altijd nog wel voldoende inkomsten om de oorlog in Oekraïne voort te zetten'). Wel maakt Moskou zich druk over zijn de wapenleveranties aan Kyiv.

Desastreus
Bosman haalt de Financial Times aan die 'een tamelijk desastreus beeld geeft van de Amerikaanse voorbereidingen. Die zijn er eigenlijk niet.' Blijkens het artikel beschikt team-Trump niet over Rusland-deskundigen of Oekraïne-deskundigen en wordt 'erop los geïmproviseerd'. 'Nog meer dan in 2018 in Helsinki (...) de topontmoeting tussen Trump en Putin die destijds als tamelijk desastreus voor Trump bekend staat.'

Helsinki 2.0
Destijds viel Trump publiekelijk zijn veiligheidsdiensten af door hun rapporten over Russische inmenging naar de prullenbak te verwijzen omdat hij Poetin op diens blauwe ogen geloofde. 'Het zou nu nog wel eens veel erger zijn qua voorbereiding', zegt Bosman, die het 'een enorm voordeel' noemt voor een Poetin die, zoals gebruikelijk, tot in de puntjes voorbereid naar dergelijke meetings komt.

Dat Europerse leiders voorzichtig positief zijn heeft ermee te maken dat Trump gezegd zou hebben dat hij met Poetin morgen in Alaska niet wil praten over het verdelen van land. 'Het doel van de bijeenkomst in Alaska is echt een staakt-het-vuren', aldus NBC News. En ook is er overeenstemming tussen alle leiders, dus ook de Amerikaanse, dat Oekraïne bij de onderhandelingen betrokken moet worden en zelf moet beslissen welke territoriale concessies ze eventueel bereid zijn om te doen.

https://www.bnr.nl/nieuws(...)proviseert-er-op-los
Dat wordt dus één groot fiasco.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 17:03:37 #238
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218503643
quote:
9s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:58 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Waarom zou Trump zich moeten voorbereiden en inlezen? Hij is zo briljant, hij lost alles meteen op! Studeren en wetenschap is voor kneusjes. Trump is een echte vent. Dealtje hier, dealtje daar, alleen maar aan het winnen. Nobelprijs is al binnen!
pi_218503780
quote:
Dat Europerse leiders voorzichtig positief zijn heeft ermee te maken dat Trump gezegd zou hebben dat hij met Poetin morgen in Alaska niet wil praten over het verdelen van land. 'Het doel van de bijeenkomst in Alaska is echt een staakt-het-vuren', aldus NBC News.
quote:
Dat Europerse leiders voorzichtig positief zijn heeft ermee te maken dat Trump gezegd zou hebben dat hij met Poetin morgen in Alaska niet wil praten over het verdelen van land. 'Het doel van de bijeenkomst in Alaska is echt een staakt-het-vuren', aldus NBC News.
Benieuwd hoe hij Putin tot een staakt het vuren gaat willen laten komen zonder over land te praten, hetgeen Putin juist steeds noemt als voorwaarde voor een staakt het vuren van hun kant. Dan kan je alleen dreigen of iets anders heel moois toezeggen.
pi_218503909
Hoevaak gaat Trump Poetin een 'great guy', of iets in die trant, noemen?
Цой жив
pi_218504272
quote:

[..]
Dat heeft er wel kans op natuurlijk, gezien de historie.
Maar Joost Bosman geeft dan weer helemaal niet aan waarom het slecht voorbereid zou zijn.
Daar zit zoveel Intel en geopolitieke kennis, in de VS, dat het nu ook weleens wel goed voorbereid zou kunnen zijn.

Al wou ik er ook niet op wedden maar gewoon zeggen: wordt niks is ook veel te makkelijk.
Wie weet volgen er ook wel zware militaire represailles en houden ze dat (logischerwijs) nog even onder de hoed.

Eigenlijk dat je als krant dit soort onderbuik flauwekul durft te publiceren is wel gek.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lospedrosa op 14-08-2025 18:28:36 ]
Vakman pur sang
  donderdag 14 augustus 2025 @ 18:25:14 #242
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218504322
quote:

[..]
Aldus een of andere hansworst. Waarvan akte.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 14 augustus 2025 @ 18:26:22 #243
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_218504332
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
:')
Onnavolgbaar weer :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_218504350
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 15:22 schreef Haags het volgende:

[..]
Krijg flashbacks naar 25 september 1938 te München
Dan ben je al best wel oud!
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218504361
Het wordt in ieder geval een leuk GTST aflevering.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 18:33:06 #246
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_218504378
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:38 schreef Momo het volgende:

[..]
Echte mannen spreek je aan met 'de heer'!
  donderdag 14 augustus 2025 @ 18:36:23 #247
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_218504399
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 15:07 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)en-gestopt~acd27254/

Jezelf nomineren voor de Nobelprijs :')
Die man is echt compleet geschift ):O
pi_218504786
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:36 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Als Trump de prijs krijgt dan is die hele commissie ongeloofwaardig en de prijs zelf instant waardeloos.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:10:48 #249
6484 ExTec
pi_218504796
Rubio en Bessant de enige die niet schijten waar ze staan, in de VS delegatie.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:12:36 #250
345631 Scjvb
pi_218504816
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:36 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Het valt zeker wel vrij apart te noemen, ja. Behalve dit was Trump al vaker niet serieus te nemen met zijn 180 graden gedraai e.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')