zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat Musk zowel belang heeft in spaceX als in starlink wil niet zeggen dat je met starlink spionagefoto’s kunt maken! Tesla is ook deels van musk.
Space X doet ook satellieten voor anderen lancerenquote:SpaceX is the car manufacturer, and Starlink is a specific car model (the internet service) that they produce and sell
Dus?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zou me niets verbazen
[..]
Space X doet ook satellieten voor anderen lanceren
en Starship is ook een activiteit ,naast starlink en commercieel satellieten verzendenquote:
quote:AI-overzicht
There is no confirmed Starlink IPO date, as the company has not filed for an initial public offering.
Elon Musk has stated that Starlink could go public in 2025 or 2026, but he is "in no rush" and will only pursue the IPO when the business has more predictable cash flow and a strong market position.
Dat gevoel heb ik dus ook, met satelliet kun je maar beperkt zaken in kaart brengen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat een onzin, zo werkt het niet. En starlink zijn communicatie-satellieten, daar kun je geen beeldmateriaal mee verzamelen.
De vrijblijvendheid waarmee mensen hier maar wat roepen en de stelligheid ervan.
Je kan met satellieten prima de boel in kaart brengen, we doen niet anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook, met satelliet kun je maar beperkt zaken in kaart brengen.
Starlink is een deel van Space X,quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat Musk zowel belang heeft in spaceX als in starlink wil niet zeggen dat je met starlink spionagefoto’s kunt maken! Tesla is ook deels van musk.
Klopt. Door televisie en films hebben mensen er een heel verkeerd beeld van gekregenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook, met satelliet kun je maar beperkt zaken in kaart brengen.
Klopt, daarvoor moeten de satellieten zijn uitgerust met camera's en ondersteunende hardware.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat Musk zowel belang heeft in spaceX als in starlink wil niet zeggen dat je met starlink spionagefoto’s kunt maken! Tesla is ook deels van musk. Worden met die gelanceerde Tesla ook foto’s gemaakt?
Wat een dilletantische onzin weet in dit topic
Dat is onjuist, phpmystyle heeft onlangs geduid dat de vrede nu wel heel erg dichtbij was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit gaat helemaal niet goed voor Oekraïne.
Rusland gooit er juist een flinke schep bovenop.
Er is nog lang geen sprake van echte vredesbesprekingen
Ook Macron leeft in zijn kleine bubbel, en interesseert zich niet in de grotere wereld. Macron eist ook dat Poetin uiterlijk maandag zich moet committeren in een ontmoeting met Zelensky.quote:Op zondag 31 augustus 2025 02:43 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft Trump al iets anders laten weten dan dat hij 'niet blij' is nu Putin overduidelijk hem mega voor lul zet met deze aanvallen en uit de weg gaan van een gesprek met Zelensky?
Ja, kunnen ze in beijing vieren dat rusland vladiwostok heeft gestolen van ze.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:32 schreef Idisrom het volgende:
Maar Poetin is inmiddels allang in Peking voor de herdenking van de beëindiging van WO-2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |