Klopt, dat doen ze nog wel. Eerder reageerden ze ook op elkaar. Dat gebeurt al weken niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:12 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Vandaag zag ik wel dat M de post van J likete.
J heeft helemaal niks te zeggen over de kinderen van M en K. Valt voor haar, wat dat betreft, weinig te regelen. Als er al iets geregeld moet worden is dat aan M en K.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:41 schreef lila01 het volgende:
JvP zal de co- ouderschap samen met MB regelen, denk ik. Koen heeft afstand genomen van MB. Ik snap zijn boosheid als ze langere tijd een affaire met een andere man heeft (gehad).
Tussen JvP en MB kan het daardoor ook niet meer worden als vanouds, want JvP heeft een liefdesrelatie met Koen.
En dan ook zo doen alsof je Dion alleen tijd met zijn zoon gunt als je geld geeft aan Sanneke.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En toch blijven zeiken. Prima dat je het ouderschapsverlof van de ene ouder compenseert met inkomen van de andere ouder maar als ze het echt zo slecht hebben is dat inkomen gewoon hard nodig en neemt de ouder geen ouderschapsverlof op.
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
J heeft helemaal niks te zeggen over de kinderen van M en K. Valt voor haar, wat dat betreft, weinig te regelen. Als er al iets geregeld moet worden is dat aan M en K.
De kinderen zijn toch geen baby's meer , pff die vrouw echt ongelooflijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:48 schreef Earring het volgende:
DBM met een zwembadstofzuiger voor die 3 druppels water die erin zitten 🤭
Zonde van het geld denk ik dan
😂😂😂quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:48 schreef Earring het volgende:
DBM met een zwembadstofzuiger voor die 3 druppels water die erin zitten 🤭
Zonde van het geld denk ik dan
Precies, we weten helemaal niks maar de speculaties hier gaan alle kanten op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar we weten toch helemaal niet of Koen afstand genomen heeft van Michelle?
En dan nog heeft Jacqueline helemaal geen inspraak in het co ouderschap tussen Koen&Michelle.
En het wordt gebracht alsof het feiten zijn🤷♀️quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:03 schreef Earring het volgende:
[..]
Precies, we weten helemaal niks maar de speculaties hier gaan alle kanten op.
Nee voor hetzelfde geldt heeft Mies gewoon ontzettende stress van haar al langer durende angsten. Is ze daarom zo afgevallen, gaat ze daarom niet meer zoveel mee naar uitstapjes en was de vakantie naar Mallorca écht niet mogelijk ivm de webshop & verbouwingskosten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar we weten toch helemaal niet of Koen afstand genomen heeft van Michelle?
En dan nog heeft Jacqueline helemaal geen inspraak in het co ouderschap tussen Koen&Michelle.
We weten helemaal niks. Vooralsnog hebben zij naar de buitenwereld niks concreets gemeld, voeren ze tot nu toe een raar stuk op. Feit is dat J niks te zeggen heeft over de kinderen BW. En een evt. overdracht van kinderen door een stiefouder laten doen is toch wel het laatste wat je als bio ouder moet willen. Tenzij bio ouders elkaar de hersenen inslaan. Een stiefouder is immers geen vast gegeven in het leven van een kind.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:49 schreef lila01 het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
Misschien is dit de afspraak die ze hebben gemaakt met zijn drieën.
Gebeurt vaker dat de stiefouder de overdracht van de kinderen op zich neemt (om wat voor reden dan ook)
Maar die staat in de slaapkamer hè? De vorige keer dat het zo warm was kwam ze ook niet op het idee om dat ding naar het woongedeelte te rollen. Blijkbaar heeft niemand haar verteld dat dat kan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke klaagt weer over de warmte, ze had toch zo'n fijne airco, waar ze indertussen 323 linkjes van heeft gedeeld om geld te 'verdienen'?
Haha inderdaad! En ik dacht juist dat ze minder wilden verdienen, want sociale huurwoning. Ik raak zo in de war wat ze nu allemaal zegtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke klaagt weer over de warmte, ze had toch zo'n fijne airco, waar ze indertussen 323 linkjes van heeft gedeeld om geld te 'verdienen'?
Ja hier snap ik ook niks van, die hele poly boeit mij totaal niks. Al die speculaties gaan echt veel te ver.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:03 schreef Earring het volgende:
[..]
Precies, we weten helemaal niks maar de speculaties hier gaan alle kanten op.
Niet. Gewoon niet nodig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:19 schreef Danielle_ het volgende:
Als je kan gaan zitten clownen met een been vooruit, filmen én praten met je kind, hoe hard heb je die elektrische rolstoel dan nodig? 😅
Precies wat ik dacht! Op deze manier is ze toch alsnog veel energie kwijt? Hele idee van die elektrische rolstoel was energie besparen 🫣 Straks weer pem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:19 schreef Danielle_ het volgende:
Als je kan gaan zitten clownen met een been vooruit, filmen én praten met je kind, hoe hard heb je die elektrische rolstoel dan nodig? 😅
Vrij random, maar hier sloeg ik op aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:15 schreef Harper het volgende:
En dan prat gaan op dat je geen babytaal met je kind praat
Er zijn altijd mensen die dan graag zeggen: zie je wel, dat zei ik al. Dat wist ik al vanaf het begin want blablablaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:22 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ja hier snap ik ook niks van, die hele poly boeit mij totaal niks. Al die speculaties gaan echt veel te ver.
Haha verbaas me er ook elke keer dat ik het zie bij haar over. Dit is toch niet leuk voor die kinderen. Vul dat bad gewoon en laat ze erin als je zelf ook buiten bent dan is de kans dat ze verdrinken nog kleiner dan ze alleen laten met een laagje water bij wijze van..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:00 schreef miep123456 het volgende:
[..]
De kinderen zijn toch geen baby's meer , pff die vrouw echt ongelooflijk.
En dat vind ik dus echt jammer, misschien is t verhaal wel helemaal niet zo 'groot' als nu gedacht wordt. Maar alles wordt maar als waarheid aangenomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:16 schreef AardappelPatatten het volgende:
[..]
Nee voor hetzelfde geldt heeft Mies gewoon ontzettende stress van haar al langer durende angsten. Is ze daarom zo afgevallen, gaat ze daarom niet meer zoveel mee naar uitstapjes en was de vakantie naar Mallorca écht niet mogelijk ivm de webshop & verbouwingskosten.
We gaan allemaal mee in het verhaal van de juicekanalen maar het hóeft natuurlijk niet waar te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |