Maar dit wordt toch een partij ingewikkeld. Krijgen ze nu allebei een omgangsregeling net als met de kids? 🤣🙈 Zoals ik al 3 jaar roep, poly was gedoemd te mislukken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:20 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik denk toch dat alleen Koen en Michelle uit elkaar zijn en Jacqueline en Michelle en Jacqueline en Koen nog samenzijn. Hoe je dat vorm geeft mag Joost weten.
Oef!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Vrij random, maar hier sloeg ik op aan![]()
Ik heb een volgtip!
justalexbennett, en dan vooral de filmpjes waarin ze tegen haar babydochter praat![]()
Toen Sam het huis uit ging was hij 21 jaar en 11 maanden ofzo. Dus Julia heeft ook nog even (2 maanden?) de tijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:38 schreef Lampje88 het volgende:
En waarom moesten die oudste 2 met 21 verplicht het huis uit en Julia niet? huizen te kort was toen met sam ook al dus kan geen rede zijn.
Vroeg ik ook al hahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:44 schreef Harper het volgende:
[..]
Oef!
En die groene dingen onder haar ogen??
Ik las het net ja. Heel raar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:46 schreef Earring het volgende:
[..]
Vroeg ik ook al haha
Weet ze niet 🤷♀
Je hebt door dat je reageert op iemand die start met:"Ik denk..."quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:41 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Maar dit wordt toch een partij ingewikkeld. Krijgen ze nu allebei een omgangsregeling net als met de kids? 🤣🙈 Zoals ik al 3 jaar roep, poly was gedoemd te mislukken.
Klopt, het is het jaar waarin ze 21 worden, dat ze dan geacht worden op te hoepelen (maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren met Julia).quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:45 schreef Harper het volgende:
[..]
Toen Sam het huis uit ging was hij 21 jaar en 11 maanden ofzo. Dus Julia heeft ook nog even (2 maanden?) de tijd.
Ik ben benieuwd of ze inderdaad gaat.
Hele bolderkar en wastas mee naar het water, maar geen UV shirt voor MG 😅quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:00 schreef Vingerkeautje het volgende:
[..]
Klopt, het is het jaar waarin ze 21 worden, dat ze dan geacht worden op te hoepelen (maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren met Julia).
En ik vond het wel raar staan: "we hebben het hier wel over onze allerliefste dochter'.
En mijn laatste two cents: Maartens rug is volgens mij echt verbrand.
Hoezo weet zij bepaalde dingen niet? Sorry dat ik het zeg maar zij is echt geen helder licht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:40 schreef Beertjeteddy het volgende:
Waarom heeft niemand Sanneke verteld dat ouderverlof maar loopt tot Mijan 1 jaar is?
Is ze trouwens ook vergeten dat Dion bijna maanden thuis heeft gezeten?
Ik vind dat pas duidelijk op t moment dat ze het zelf uitgesproken hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:28 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
De niet-relatie van K en M lijkt me al lange tijd duidelijk. En natuurlijk heeft J wel inspraak, zij heeft toch al die tijd ook als ouder voor de kinderen gefungeerd? Het gaat hier over 7 kinderen waar een goede oplossing voor moet komen.
Een gebruinde huid is ook gewoon een teken van beschadiging. Ik heb het idee dat veel mensen dat niet beseffen en denken dat alleen roodverbrand schadelijk is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik vind dat vele mensen op IG heel bruin gebakken zijn door al dat chillen in de zon. Ik vind dat niet meer van deze tijd. Ik zie zoveel mensen met huidkanker en zou iedereen willen toeschreeuwen dat ze niet zo moeten bakken en altijd goede dagcreme met hoge spf voor t gezicht moeten gebruiken, naast de zonnemelk met hoge spf.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:03 schreef Holaa het volgende:
[..]
Hele bolderkar en wastas mee naar het water, maar geen UV shirt voor MG 😅
Verbaast me sowieso wel met influencers die alles posten: kids van MB ook zo het lijkt hele dagen bij dat zwembad op Mallorca en geen zonnescherming aan in de vorm van een UV shirtje voor de (jongste) kids. Ik zit nu in Frankrijk met 40+ graden... en we mijden echt de zon tot einde middag. En dan zwemmen kids en man nog steeds met UV shirt aan.
ElineZ hetzelfde, heel de dag in die rivier zonder enige vorm van bescherming. En die kinderen zijn behoorlijk rossig ook nog. Mijn jongste is zo oud als haar jongste en die loopt de hele zomer met een petje en aan het water met uvshirt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:03 schreef Holaa het volgende:
[..]
Hele bolderkar en wastas mee naar het water, maar geen UV shirt voor MG 😅
Verbaast me sowieso wel met influencers die alles posten: kids van MB ook zo het lijkt hele dagen bij dat zwembad op Mallorca en geen zonnescherming aan in de vorm van een UV shirtje voor de (jongste) kids. Ik zit nu in Frankrijk met 40+ graden... en we mijden echt de zon tot einde middag. En dan zwemmen kids en man nog steeds met UV shirt aan.
Hartstikke ingewikkeld lijkt mij. Maar over en weer hebben ze geen rechten wat elkaars kinderen betreft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het ingewikkelde hier is dat J met vader en de moeder een relatie had/heeft. Ingewikkeld, ook bij het eventuele uit elkaar gaan.
Mee eens. De gekst mogelijke scenario's komen voorbij. Heel bijzonder en alleen maar om straks te zeggen: ik zei het tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:18 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik zal nu vast heel wat mensen tegen het zere been stoten: maar er wordt hier al wekenlang over een mogelijke break up van de poly gespeculeerd, terwijl we nog niks weten. Vind het irritant worden…
Altijd zo, en dan van die mensen die zeggen: het gaat ons geen klap aan. Deels eens! Maar ga dan ook van insta met je poly en vage gedoe hoor. Merk dat ze alledrie in m'n irritatie gaan zitten, altijd overdreven. Odes hier odes daar en als het erop aan komt ga je zo reageren als Sjaak! 🤣 Zo sneu, heb ze ook alle 3 ontvolgt, zoek het uit met je rare leven....quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:32 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Ik vind het een rare reactie van J op de vraag over de poly (zie Juicechannel). Ze gooien àlles online als influencer en dan vraagt een volger iets en is het min of meer: waar bemoei je je mee? De poly is zo breed uitgemeten in ongeveer alle media en vooral ook door hunzelf. Nu er trouble in paradise is mag niemand vragen stellen over -zoals Juice Channel het noemt - 'het toneelstukje'.
🤦♀quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:48 schreef Earring het volgende:
DBM met een zwembadstofzuiger voor die 3 druppels water die erin zitten 🤭
Zonde van het geld denk ik dan
Ik vind dat altijd een heel gevoelig onderwerp.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:32 schreef Paardrijden123 het volgende:
Stille meelezer n.a.v. de. bollen familie.
Maar even serieus: heeft iemand de laatste story (video fragment) van Michelle gezien waarin Jacqueline in een wit shirt staat met een kers op haar buik? Ik wil niet speculeren maar er viel mij toch wat behoorlijk op onder dat shirt. Ben ik de enige? Wellicht zie ik dingen die er niet zijn maar ik ben stiekem wel heel nieuwsgierig.
Ik ben het zo met je eens! MB en JvdP doen al wekenlang vage insinuaties. MB plaatst vage hashtags en teksten, krijgt daarop veel steunbetuigingen, de hartjes blijven binnenstromen en tegelijkertijd doen ze alsof hun neus bloedt. Dat is maximale aandachttrekkerij, maar goed, daar ben je natuurlijk ook influencer voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:30 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Altijd zo, en dan van die mensen die zeggen: het gaat ons geen klap aan. Deels eens! Maar ga dan ook van insta met je poly en vage gedoe hoor. Merk dat ze alledrie in m'n irritatie gaan zitten, altijd overdreven. Odes hier odes daar en als het erop aan komt ga je zo reageren als Sjaak! 🤣 Zo sneu, heb ze ook alle 3 ontvolgt, zoek het uit met je rare leven....
Weet ik, het was ook meer een scenario schets van wat zou kunnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Je hebt door dat je reageert op iemand die start met:"Ik denk..."
Je weet jack shit. Al roep je het al vanaf 1939.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |