abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218485322
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:39 schreef Meke het volgende:

[..]
Vrij random, maar hier sloeg ik op aan _O-

Ik heb een volgtip!

justalexbennett, en dan vooral de filmpjes waarin ze tegen haar babydochter praat :D O+
Even gekeken maar hoezo heeft zij die plakkers onder haar ogen?
En nee ik ga haar niet volgen, irritant mens, sorry
pi_218485332
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:38 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zegt dat ze denkt dat zij, ook al zou zij werken, ook geen woning zouden kunnen kopen omdat er geen huizen meer zijn voor normale prijzen.
De huizenprijzen van nu zijn op dit moment de normale prijzen. En ook al zouden ze geen huis kunnen kopen dan nog helpt meer inkomen ook op andere gebieden.

Ook dat wordt haar blijkbaar door niemand verteld.

Geen idee wat zij van familie of vrienden meekrijgt maar het is niet veel.
Zij heeft geen opleiding en ze stelt dat als zij gaat werken, Dion minder 'moet' gaan werken en ze dus minder verdienen. Zij is er nog steeds van overtuigd dat als ze hun zoon naar de opvang brengt zij alleen maar werkt om de opvang te betalen, maar zo werkt het niet. Zij zouden denk ik best wat kinderopvangtoeslag krijgen (ik vind dat wij al veel krijgen en we verdienen boven modaal).
Maar goed, dat zal niemand haar verteld hebben ook en ze wil geen ongevraagd advies🤷‍♀️.
  Moderator dinsdag 12 augustus 2025 @ 16:53:17 #228
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218485353
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Even gekeken maar hoezo heeft zij die plakkers onder haar ogen?
En nee ik ga haar niet volgen, irritant mens, sorry
Haha ja ze is wel een beetje Amerikaans in sommige dingen, die plakkers in het openbaar snap ik ook niet :') _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218485356
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:47 schreef Avea het volgende:

[..]
Haha verbaas me er ook elke keer dat ik het zie bij haar over. Dit is toch niet leuk voor die kinderen. Vul dat bad gewoon en laat ze erin als je zelf ook buiten bent dan is de kans dat ze verdrinken nog kleiner dan ze alleen laten met een laagje water bij wijze van..
Die stofzuiger was met aff linkje. Heeeeeeel klein neergezet in de uiterste hoek dat ze 7 ct per klik krijgt.
pi_218485360
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En dat vind ik dus echt jammer, misschien is t verhaal wel helemaal niet zo 'groot' als nu gedacht wordt. Maar alles wordt maar als waarheid aangenomen.
Of ze uit elkaar zijn of gaan is ook totaal niet boeiend. Wat mij intrigeert is de dynamiek die compleet veranderd is en dat zij zelf de speculaties voeden. Ik zou dat zelf gewoon niet willen omdat de kinderen daar hoe dan ook iets van mee krijgen.
pi_218485385
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Of ze uit elkaar zijn of gaan is ook totaal niet boeiend. Wat mij intrigeert is de dynamiek die compleet veranderd is en dat zij zelf de speculaties voeden. Ik zou dat zelf gewoon niet willen omdat de kinderen daar hoe dan ook iets van mee krijgen.
Dat heb ik ook wel idd, ik ben vooral erg benieuwd waarom ze die speculaties zo lijken te voeden.
pi_218485408
Vind het eigenlijk wel meevallen met hoe erg ze die speculaties voeden geloof ik. We zien alleen niet wat we hadden verwacht te zien maar dat kan legio redenen hebben.

Ook het al dan niet voeden van speculaties is een interpretatie die we er zelf aan hangen, aangewakkerd door die juice kanalen.

De speculaties zijn wel echt wild soms :D en ik verbaas me een beetje over hoe mensen soms bijna lijken te vinden dat ze recht hebben op meer informatie. Het gaat ons geen klap aan, we zullen het vast snel genoeg horen, of helemaal niet.
:)
pi_218485410
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zij heeft geen opleiding en ze stelt dat als zij gaat werken, Dion minder 'moet' gaan werken en ze dus minder verdienen. Zij is er nog steeds van overtuigd dat als ze hun zoon naar de opvang brengt zij alleen maar werkt om de opvang te betalen, maar zo werkt het niet. Zij zouden denk ik best wat kinderopvangtoeslag krijgen (ik vind dat wij al veel krijgen en we verdienen boven modaal).
Maar goed, dat zal niemand haar verteld hebben ook en ze wil geen ongevraagd advies🤷‍♀️.
Ik heb de tabel even bekeken, tot een (gezamenlijk) toetsingsinkomen van 81.404 K wordt er 80,5% van het maximale uurtarief vergoed. Vind ik serieus veel.
pi_218485423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 17:00 schreef mignonne het volgende:
Vind het eigenlijk wel meevallen met hoe erg ze die speculaties voeden geloof ik. We zien alleen niet wat we hadden verwacht te zien maar dat kan legio redenen hebben.

Ook het al dan niet voeden van speculaties is een interpretatie die we er zelf aan hangen, aangewakkerd door die juice kanalen.

De speculaties zijn wel echt wild soms :D en ik verbaas me een beetje over hoe mensen soms bijna lijken te vinden dat ze recht hebben op meer informatie. Het gaat ons geen klap aan, we zullen het vast snel genoeg horen, of helemaal niet.
Het werd hier al benoemd voordat de juicekanalen het brachten.
pi_218485555
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 17:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het werd hier al benoemd voordat de juicekanalen het brachten.
Precies, al voordat de juicekanalen iets naar buiten brachten viel het veel mensen al op dat er iets aan de hand was. Dat was overduidelijk.
pi_218485560
Wat de hellie moet je met een zwembadstofzuiger wanneer je een 2.20 x 1.50 badje met 10cm water hebt. :')
pi_218485602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:16 schreef AardappelPatatten het volgende:

[..]
Nee voor hetzelfde geldt heeft Mies gewoon ontzettende stress van haar al langer durende angsten. Is ze daarom zo afgevallen, gaat ze daarom niet meer zoveel mee naar uitstapjes en was de vakantie naar Mallorca écht niet mogelijk ivm de webshop & verbouwingskosten.
We gaan allemaal mee in het verhaal van de juicekanalen maar het hóeft natuurlijk niet waar te zijn.
En vanwege die stress zoenen en knuffelen ze elkaar niet meer en spreken hun liefde voor elkaar niet meer uit?

Met haar angsten doet ze meer uitstapjes dan ooit, zoals dat tripje naar Moraira en die Amsterdamse Nacht. En voordat ze naar Mallorca vloog nog even snel in d' r eentje op en neer naar Amsterdam om te wijnen met Iris Z.

We zullen het deze week misschien zien/ horen.
En ja, ik geloof direct dat ze heel veel stress heeft en daardoor zo is afgevallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door lila01 op 12-08-2025 17:37:21 ]
pi_218485610
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 17:24 schreef ZombieQueen het volgende:
Wat de hellie moet je met een zwembadstofzuiger wanneer je een 2.20 x 1.50 badje met 10cm water hebt. :')
😂
pi_218485639
Ik vind het een rare reactie van J op de vraag over de poly (zie Juicechannel). Ze gooien àlles online als influencer en dan vraagt een volger iets en is het min of meer: waar bemoei je je mee? De poly is zo breed uitgemeten in ongeveer alle media en vooral ook door hunzelf. Nu er trouble in paradise is mag niemand vragen stellen over -zoals Juice Channel het noemt - 'het toneelstukje'.
pi_218485663
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 17:00 schreef mignonne het volgende:
ik verbaas me een beetje over hoe mensen soms bijna lijken te vinden dat ze recht hebben op meer informatie. Het gaat ons geen klap aan, we zullen het vast snel genoeg horen, of helemaal niet.
Iemand schreef het hier laatst al. Mensen houden er niet van als er een toneelstukje wordt opgevoerd en ze zelf ondertussen de geruchten blijven voeden.
pi_218485736
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 17:24 schreef ZombieQueen het volgende:
Gekregen dus even klikje op het linkje svp
Geeft haar weer 7 cent en dan kan ze de waterrekening weer betalen misschien whaha
  Moderator dinsdag 12 augustus 2025 @ 17:51:38 #242
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218485737
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 17:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb de tabel even bekeken, tot een (gezamenlijk) toetsingsinkomen van 81.404 K wordt er 80,5% van het maximale uurtarief vergoed. Vind ik serieus veel.
Bovendien vind ik persoonlijk ook een sociale waarde aan de opvang. Ik zou het wel fijn vinden als mijn kind andere mensen en kinderen ziet dan ikzelf en mijn partner geloof ik :s)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218485740
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:53 schreef Meke het volgende:

[..]
Haha ja ze is wel een beetje Amerikaans in sommige dingen, die plakkers in het openbaar snap ik ook niet :') _O-
Dan vind jij @ballerinafarm ook vast leuk om te volgen
pi_218485792
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 17:51 schreef Meke het volgende:

[..]
Bovendien vind ik persoonlijk ook een sociale waarde aan de opvang. Ik zou het wel fijn vinden als mijn kind andere mensen en kinderen ziet dan ikzelf en mijn partner geloof ik :s)
Is niet onbelangrijk. Hoewel ik vind dat opvang daar niet noodzakelijk voor is maar in het geval van Sanneke zou ik het toejuichen.
pi_218485925
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 15:25 schreef Cyan het volgende:

[..]
Dat verwacht ik ook. We gaan het morgen horen, verwacht ik.
Denk ik ook. M is ook jarig toch morgen?
pi_218485968
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 15:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
J heeft helemaal niks te zeggen over de kinderen van M en K. Valt voor haar, wat dat betreft, weinig te regelen. Als er al iets geregeld moet worden is dat aan M en K.
Nou, ik denk toch echt dat het met zijn drieën besproken moet worden. We hebben het over zeven kinderen die met alledrie een ouderband hebben. En J zal ook absoluut niet willen dat K tekort komt.
En dan heeft de ex van J er misschien ook nog een mening over het contact van M met haar bonussen. Zoals ik al zei: vermoeiend.

[ Bericht 7% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 12-08-2025 18:23:44 (Toevoeging ) ]
pi_218486017
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar we weten toch helemaal niet of Koen afstand genomen heeft van Michelle?
En dan nog heeft Jacqueline helemaal geen inspraak in het co ouderschap tussen Koen&Michelle.
De niet-relatie van K en M lijkt me al lange tijd duidelijk. En natuurlijk heeft J wel inspraak, zij heeft toch al die tijd ook als ouder voor de kinderen gefungeerd? Het gaat hier over 7 kinderen waar een goede oplossing voor moet komen.
pi_218486024
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 18:21 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Nou, ik denk toch echt dat het met zijn drieën besproken moet worden. We hebben het over zeven kinderen die met alledrie een ouderband hebben. En J zal ook absoluut niet willen dat K tekort komt.
En dan heeft de ex van J er misschien ook nog een mening over het contact van M met haar bonussen. Zoals ik al zei: vermoeiend.
Diegene waar ik op reageerde zei dat ze dacht dat M met J het co-ouderschap zou regelen. Dat lijkt mij ondenkbaar. Mocht het al zo zijn dat er een regeling nodig is dan is een ouderschapsplan verplicht en dat is aan M en K. Al had ik het gewild, over de kinderen van mijn man had (en heb) ik, wat dat soort zaken betreft, niks te zeggen. Natuurlijk heb ik met hem besproken wat een handige regeling zou zijn maar het vastleggen en uitvoeren was echt niet aan mij. En de ex van J erbij halen vind ik heel ver gezocht. Wie weet heeft hij ook een nieuwe partner met kinderen, moet die er dan ook iets mee? En een evt. andere toekomstige bonus bonus?

Maar zoals ik ook al schreef: vooralsnog is er een poly.
pi_218486030
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:53 schreef Earring het volgende:

[..]
Die stofzuiger was met aff linkje. Heeeeeeel klein neergezet in de uiterste hoek dat ze 7 ct per klik krijgt.
Jaa zo irritant, dat doen er veel zo tegenwoordig. Als ik al op zo'n link wil klikken speur ik tegenwoordig heel goed of er mini Aff staat. Anders uit principe niet. Ook influencers die ik best leuk vind om te volgen zoals huisje in brabant en vicky drywood krijgen daar een handje van en vind dat nep en irritant.
pi_218486066
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 18:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Diegene waar ik op reageerde zei dat ze dacht dat M met J het co-ouderschap zou regelen. Dat lijkt mij ondenkbaar. Mocht het al zo zijn dat er een regeling nodig is dan is een ouderschapsplan verplicht en dat is aan M en K. Al had ik het gewild, over de kinderen van mijn man had (en heb) ik, wat dat soort zaken betreft, niks te zeggen. Natuurlijk heb ik met hem besproken wat een handige regeling zou zijn maar het vastleggen en uitvoeren was echt niet aan mij. En de ex van J erbij halen vind ik heel ver gezocht. Wie weet heeft hij ook een nieuwe partner met kinderen, moet die er dan ook iets mee? En een evt. andere toekomstige bonus bonus?

Maar zoals ik ook al schreef: vooralsnog is er een poly.
Het ingewikkelde hier is dat J met vader en de moeder een relatie had/heeft. Ingewikkeld, ook bij het eventuele uit elkaar gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')