In haar laatste post (die met de kliko) heeft ze het over mijn nieuwe vriend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:53 schreef Donna het volgende:
Ellen van (voorheen) koenenellen houdt nog steeds vol dat Koen een kwarrel is en dat ze geen relatie hebben.![]()
Jep, dit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:37 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Maaaarrrr in de comments staat dat het haar kwarrel is maar voelt als vriend. Wie hou je voor de gek denk ik dan
In de comments niet. Daar blijft ze volhouden dat het een kwarrel is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:02 schreef Post-its het volgende:
[..]
In haar laatste post (die met de kliko) heeft ze het over mijn nieuwe vriend.
Ja, ik las net dat ik mosterd was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:04 schreef Donna het volgende:
[..]
In de comments niet. Daar blijft ze volhouden dat het een kwarrel is.![]()
Echt, make up your mind 🤦♀quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:37 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Maaaarrrr in de comments staat dat het haar kwarrel is maar voelt als vriend. Wie hou je voor de gek denk ik dan
Als het zomaar een kwarrel is, waarom betrek je je kind daar dan zo bij? Vind ik echt bizarquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:04 schreef Donna het volgende:
[..]
In de comments niet. Daar blijft ze volhouden dat het een kwarrel is.![]()
die zijn minder lief en in ieder geval niet de favoriet van AM.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:07 schreef ZombieQueen het volgende:
AM over Julia; 'we hebben het wel over mijn aller liefste dochter'
En Saar, Suus, Jet en Lot dan...
Je moet wel maximaal kijken natuurlijkquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:33 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ik kijk maar met een half oog blijkt
Misschien is dit haar manier van schooien om een samenwerkingquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:21 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Dat haar van Annemarie: zij verzorgt echt niks: niet haar huid en niet haar haar. Zeker bij de zee en in chloorwater heeft het haar net even wat meer nodig. Maar ik heb het al eerder geschreven: zij zou gebaat zijn bij een sessie bij een echte krullenkapper. Dan weet ze welke producten ze moet gebruiken.
Alleen olie gaat haar haar niet redden.
Wat een droge bos stro. Vind ik zonde. Je ziet het bij het haar van de kinderen ook. Terwijl ze wel dik haar hebben en een mooie kleur ook. De juiste verzorging zal zoveel doen. Maar wat jij zegt klopt. AM is geen vrouw die zich zelf tot in de puntjes verzorgd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:21 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Dat haar van Annemarie: zij verzorgt echt niks: niet haar huid en niet haar haar. Zeker bij de zee en in chloorwater heeft het haar net even wat meer nodig. Maar ik heb het al eerder geschreven: zij zou gebaat zijn bij een sessie bij een echte krullenkapper. Dan weet ze welke producten ze moet gebruiken.
Alleen olie gaat haar haar niet redden.
Maar Lot had, had twee mooie vlechtenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:44 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Wat een droge bos stro. Vind ik zonde. Je ziet het bij het haar van de kinderen ook. Terwijl ze wel dik haar hebben en een mooie kleur ook. De juiste verzorging zal zoveel doen. Maar wat jij zegt klopt. AM is geen vrouw die zich zelf tot in de puntjes verzorgd.
Ik vind zulke speculaties niet kunnen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:32 schreef Paardrijden123 het volgende:
Stille meelezer n.a.v. de. bollen familie.
Maar even serieus: heeft iemand de laatste story (video fragment) van Michelle gezien waarin Jacqueline in een wit shirt staat met een kers op haar buik? Ik wil niet speculeren maar er viel mij toch wat behoorlijk op onder dat shirt. Ben ik de enige? Wellicht zie ik dingen die er niet zijn maar ik ben stiekem wel heel nieuwsgierig.
Het zal weer Annemarie haar humor zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:07 schreef ZombieQueen het volgende:
AM over Julia; 'we hebben het wel over mijn aller liefste dochter'
En Saar, Suus, Jet en Lot dan...
En die ex (vader van kind) vindt ook alles maar prima.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Als het zomaar een kwarrel is, waarom betrek je je kind daar dan zo bij? Vind ik echt bizar
Ja die gaan allemaal leuk met elkaar om he 🫣quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:55 schreef Donna het volgende:
[..]
En die ex (vader van kind) vindt ook alles maar prima.
Ik vind het een beetje too much, maar als het zo kan, fantastisch. Maar wel met de VRIEND van, niet met iemand die dan weer wel, dan weer geen liefde is, kwarrel genoemd wordt en voornamelijk in beeld komt als boytoy.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:58 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja die gaan allemaal leuk met elkaar om he 🫣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |