Half augustus. De komende dagen verschijnen ze overal weer. Kruidvat en Action vaak eerst idd.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jullie raden nooit wie er morgen naar de action gaat
Iets met pluktuin😉😂dan moet je plukken hè als je Debbie bentquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Waarom haalt ze die bloemen er überhaupt uit? Het is nou niet zo dat het vol bloemen zit.
Huh maar ik zeg toch niks? 😂 oké.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja, je kunt er ook zo over denken idd.
Ik blijf bij het feit dat we niet precies weten wat er speelt.
We zullen het binnenkort wel
Ergens lezen/horen.
En ik vind het sneu voor ze, ook al ken ik ze niet.
Zaaaalig!quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Half augustus. De komende dagen verschijnen ze overal weer. Kruidvat en Action vaak eerst idd.
Dat weten we nu inmiddels wel van jequote:Op maandag 11 augustus 2025 22:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja, je kunt er ook zo over denken idd.
Ik blijf bij het feit dat we niet precies weten wat er speelt.
We zullen het binnenkort wel
Ergens lezen/horen.
En ik vind het sneu voor ze, ook al ken ik ze niet.
Ja maar zij ligt binnen in de airco op de bank, dan kan ze er beter van genietenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:09 schreef mignonne het volgende:
En Debbie hmm die bloemen zou ik denk ik ook hebben laten staan.
Vind dat ze buiten mooier tot hun recht komen dan binnen vermoord in een vaasje.
Hier moest ik toch erg om lachenquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maximaal huilen want afscheid nemen van haar ouders voor een week. Dweilen met de kraan open. Naar verluid lag er een plas met water (tranen) net zo diep als het zwembad van DBM.
Ik snap er niks van. Heb je wat bloemen in je tuin, haal je ze er uit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Iets met pluktuin😉😂dan moet je plukken hè als je Debbie bent
Ik dacht dat het zo'n soort navelhernia was 🤔quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik moest een beetje grinniken om die foto![]()
Door hoe de schaduw valt lijkt haar navel net een slurfje, en nu kan ik het niet meer niet zien
Aah ok! Fair enough danquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:17 schreef Donna het volgende:
Ja jongens, het zijn dahlias. Dahlias moet je knippen. Snoei is bloei. Voor elke bloem die je afknipt, komen er 3 terug.
Hahaha ik zat me ook al af te vragen wat daar gaande was.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
Door hoe de schaduw valt lijkt haar navel net een slurfje, en nu kan ik het niet meer niet zien
Kan. Maar op andere foto's en video's van haar vakantie vind ik het veel minder uitgesproken aanwezig eigenlijk dus vandaar dat ik dacht dat de schaduw gewoon ongelukkig viel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:15 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo'n soort navelhernia was 🤔
Zou het voor ieder ander ook sneu hebben gevonden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:11 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Dat weten we nu inmiddels wel van je
Dahlia's zijn prachtigquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:17 schreef Donna het volgende:
Ja jongens, het zijn dahlias. Dahlias moet je knippen. Snoei is bloei. Voor elke bloem die je afknipt, komen er 3 terug.
Haha ik had dit idd ook 🤣quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik loop altijd hard door als ik geen hulp kan bieden. Ooit moest ik langs een ongeval en mijn kinderen zaten in de auto bij me.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:14 schreef Odonata het volgende:
Die bloemen... zo kort zou mijn kind ze ook afknippen. En dan heel blij kijken als ze in een mini vaasje staan.
Minibelle lekker filmen bij de traumaheli. Echt waarom?? Dat je gaat kijken snap ik, maar filmen en dan de agent ook vol op insta gooien zou mijn keuze niet zijn.
Echt een heel verdrietig beeld. MB ziet er zo verloren uit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die foto op het vliegveld, waar ze net door de poortjes zijn…😢
Een traumaheli die op een veldje staat is indrukwekkend, prima om daar even naar te gaan kijken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik loop altijd hard door als ik geen hulp kan bieden. Ooit moest ik langs een ongeval en mijn kinderen zaten in de auto bij me.
Ze zijn er toen echt van geschrokken, heb ze gezegd niet te kijken maar toch.
Nee ik zou het nooit filmen
Er staat gewoon een bord eten naast haar en een telefoon van JvP denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:27 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Echt een heel verdrietig beeld. MB ziet er zo verloren uit.
Daarna dat bordje lasagne. Alleen aan tafel.
Er staat rechts nog een bord met zo te zien de telefoon van Jacqueline ernaast.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:27 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Echt een heel verdrietig beeld. MB ziet er zo verloren uit.
Daarna dat bordje lasagne. Alleen aan tafel.
Ik kijk maar met een half oog blijktquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:32 schreef Cyan het volgende:
[..]
Er staat rechts nog een bord met zo te zien de telefoon van Jacqueline ernaast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |