Ik snap die volger echt niet. Ik snap het ook wel: 13u vliegen, terwijl Julia nooit verder dan 30km om haar heen is. Al vind ik wel dat AM haar best wat meer los mag laten, maar dat zit niet in afstand of wel/geen zorgen om vakantie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:10 schreef Odonata het volgende:
Mijn allerliefste dochter lees ik niet als "mijn favoriet" maar als "ik hou enorm veel van haar, ze is me heel erg lief".
Ik vind AM hierin gewoon een heel lieve bezorgde moeder. En ik vind het ook doodnormaal dat het pittig vind om haar kind op 13 uur vliegafstand hebben. Natuurlijk laat je ze gaan, ben je blij voor de ervaringen die ze opdoen en wens je ze veel plezier. Maar die bezorgdheid herken ik wel, die blijft.
Die reactie van die volger vind ik daarom heel raar. Denemarken en Duitsland daar kun je met de auto heen in geval van nood, Bali niet.
Ik dacht hetzelfde. Echt niet okequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:01 schreef Frietmetkip het volgende:
Esmee van Kampen die niet begrijpt waarom ze niet op de vluchtstrook mag staan om borstvoeding te geven 😳 Dan ben je ook niet helemaal fris in je hoofd hoor. Ik ben zelf ook moeder en weet dat het echt super rot kan zijn als je kind overstuur van de honger is of de hele auto onder kotst. Maar dan neem je de eerste beste afrit en zoek je een veilige plek om dat te regelen.
Debbie die zegt dat ze vandaag een dagje binnen blijft en buiten bloemen staat plukken 😂
Ik snap ook niet dat je daar wil staan. Heb ooit op de vluchtstrook gestaan omdat mijn lens uit mijn oog viel en die auto's/vrachtwagens razen echt voorbij, mijn auto schudde helemaal, ik zou echt niet voor borstvoeding op de vluchtstrook gaan staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:01 schreef Frietmetkip het volgende:
Esmee van Kampen die niet begrijpt waarom ze niet op de vluchtstrook mag staan om borstvoeding te geven 😳 Dan ben je ook niet helemaal fris in je hoofd hoor. Ik ben zelf ook moeder en weet dat het echt super rot kan zijn als je kind overstuur van de honger is of de hele auto onder kotst. Maar dan neem je de eerste beste afrit en zoek je een veilige plek om dat te regelen.
Debbie die zegt dat ze vandaag een dagje binnen blijft en buiten bloemen staat plukken 😂
Helemaal eensquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Ik las en dacht hetzelfde.
Helemaal eens, zo niet oke.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:13 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Doe het dan ook niet.
Genoeg vrouwen met een buikje die niet persé zwanger zijn.
Altijd dat geouwehoer over de buiken van een vrouw van vruchtbare leeftijd. Sorry maar jij ziet echt dingen die er niet zijn. En mocht het zo zijn hoor je het vanzelf wel. ( of niet )
Ik vond het ook wel een beetje overdreven van AM. Is dit voor het eerst dat er een kind wat verder weg op vakantie gaat? Denk dat ze “mazzel” heeft dat haar kinderen tot nu toe niet zulke avontuurlijke globetrotters zijn en allemaal lang thuis/in de buurt blijven plakken en veel met het gezin blijven doen. Maar dan leer je misschien ook niet echt loslaten als ouder (en van nature is dat al niet haar talent).quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:33 schreef Tess0709 het volgende:
Ik vind dat AM er wel heftig mee omgaat. J is 21, voor hetzelfde geld was ze al uit huis geweest en weet je ook niet alles meer wat ze doen.
Ik heb kinderen van ietsjes jonger en die reizen de wereld over. En wij moedigen het aan. Je bent nu jong, de wereld is prachtig, ga lekker!
En natuurlijk is het wel eens spannend (vooral als ze niks van zich laten horen 🙈) maar je kind is niet je bezit.
Maar AM ziet ze wel zo met ze allemaal in dezelfde mal duwen. En dat vind ik irritant en ik denk dat ik deze reactie van haar hierop dus ook veel irritanter vind dan bij iemand anders.
Die heeft voeden op verzoek wel heel letterlijk genomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:01 schreef Frietmetkip het volgende:
Ik denk niet dat het overdreven is, maar dit soort berichten en gedachtes deel ik met vriendinnen. Voor haar is haar insta haar uitlaatklep en dus deelt ze daar haar gedachtes over het spannend vinden dat je kind 13u vliegen bij je vandaan is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:24 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een beetje overdreven van AM. Is dit voor het eerst dat er een kind wat verder weg op vakantie gaat? Denk dat ze “mazzel” heeft dat haar kinderen tot nu toe niet zulke avontuurlijke globetrotters zijn en allemaal lang thuis/in de buurt blijven plakken en veel met het gezin blijven doen. Maar dan leer je misschien ook niet echt loslaten als ouder (en van nature is dat al niet haar talent).
Golden child denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:38 schreef Lampje88 het volgende:
En waarom moesten die oudste 2 met 21 verplicht het huis uit en Julia niet? huizen te kort was toen met sam ook al dus kan geen rede zijn.
Heeft ze een bekeuring gekregen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:01 schreef Frietmetkip het volgende:
Ik zie er altijd uit alsof ik zwanger ben. En daar ben ik niet de enige in denk ik. Ik vind dat heel stom en zou zeker niet willen dat iemand daarover gaat speculeren...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:13 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Doe het dan ook niet.
Genoeg vrouwen met een buikje die niet persé zwanger zijn.
Altijd dat geouwehoer over de buiken van een vrouw van vruchtbare leeftijd. Sorry maar jij ziet echt dingen die er niet zijn. En mocht het zo zijn hoor je het vanzelf wel. ( of niet )
Ja, dat bedoel ik eigenlijk ook met overdreven. Ik snap die gevoelens wel (mijn ouders willen ook nog steeds graag een berichtje als we in Verweggistan arriveren), maar om het met 90K vreemden te delen vind ik overdreven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:46 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het overdreven is, maar dit soort berichten en gedachtes deel ik met vriendinnen. Voor haar is haar insta haar uitlaatklep en dus deelt ze daar haar gedachtes over het spannend vinden dat je kind 13u vliegen bij je vandaan is.
Ze is volgens mij aangekomen en dat is met name te zien aan haar buik. Kijk maar in haar Creamy stories. Daar zie je het goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:32 schreef Paardrijden123 het volgende:
Stille meelezer n.a.v. de. bollen familie.
Maar even serieus: heeft iemand de laatste story (video fragment) van Michelle gezien waarin Jacqueline in een wit shirt staat met een kers op haar buik? Ik wil niet speculeren maar er viel mij toch wat behoorlijk op onder dat shirt. Ben ik de enige? Wellicht zie ik dingen die er niet zijn maar ik ben stiekem wel heel nieuwsgierig.
Precies dit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie maakt het rollen leuk❤
Wat fijn dat ze even aandacht aan haar zoon besteedt door lekker met hem naar buiten te gaan en dat het deze keer niet om haar draait!
Oh wacht…🙄
Ze moet natuurlijk wel een reden hebben om zichzelf te showen in haar bolide.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Precies dit.
Waarschijnlijk wilde Debbie gaan rollen en moest zoon mee🙈
Ja herkenbaar. Ik heb een ziekte in mijn buik waardoor mijn buik standaard eruit ziet alsof ik enkele maanden zwanger ben. En hoe vaak ik dat wel niet heb gehoord is gewoon pijnlijk te noemen, vooral omdat het bij ons niet zomaar gaat. Dus stop ermee. Je weet de situatie van iemand niet en zelfs niet als diegene kinderen heeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:48 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik zie er altijd uit alsof ik zwanger ben. En daar ben ik niet de enige in denk ik. Ik vind dat heel stom en zou zeker niet willen dat iemand daarover gaat speculeren...
Dus eens.
Juicekanalen vinden haar onrelevant weet ik van ze. Ja zelfs als ze de boel flink flasht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Heeft Debbie geen vrienden die haar activiteiten aan de juicekanalen tippen? 😅
Of de stress die bij zich bij haar zo uit. Dat daar stress heerst is al maanden duidelijk, de gezichten van M en J zijn al tijden getekend. In dat soort situaties ben ik M maar ik weet dat het ook de andere kant op kan gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:58 schreef Nieve het volgende:
Doodnormaal dat je buik na drie zwangerschappen wat sneller uitzet na een maaltijd/tijd van de maand/aankomen/etc.
Julia is AM haar enige 'vriendin' ze stoot alles en iedereen af/jaagt iedereen weg. AM lijkt niet in staat te zijn om vriendschappen aan te gaan/te behouden. Julia is haar eigen vlees en bloed en ze houdt haar extreem dicht bij zich (mede door geld denk ik)quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:33 schreef Tess0709 het volgende:
Ik vind dat AM er wel heftig mee omgaat. J is 21, voor hetzelfde geld was ze al uit huis geweest en weet je ook niet alles meer wat ze doen.
Ik heb kinderen van ietsjes jonger en die reizen de wereld over. En wij moedigen het aan. Je bent nu jong, de wereld is prachtig, ga lekker!
En natuurlijk is het wel eens spannend (vooral als ze niks van zich laten horen 🙈) maar je kind is niet je bezit.
Maar AM ziet ze wel zo met ze allemaal in dezelfde mal duwen. En dat vind ik irritant en ik denk dat ik deze reactie van haar hierop dus ook veel irritanter vind dan bij iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |