abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218482443
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:55 schreef Donna het volgende:

[..]
En die ex (vader van kind) vindt ook alles maar prima. :R
En dit ook!
pi_218482455
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:44 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Wat een droge bos stro. Vind ik zonde. Je ziet het bij het haar van de kinderen ook. Terwijl ze wel dik haar hebben en een mooie kleur ook. De juiste verzorging zal zoveel doen. Maar wat jij zegt klopt. AM is geen vrouw die zich zelf tot in de puntjes verzorgd.
het is ook zonde want in de basis hebben alle meiden en ook AM heel mooi haar, maar ja je moet er inderdaad wel iets mee. Als ik dan al zo graag samenwerkingen zou hebben zou ik als ik haar was eens hengelen naar een kapper of luxe merk van haarproducten.
pi_218482458
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:01 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik vind het een beetje too much, maar als het zo kan, fantastisch. Maar wel met de VRIEND van, niet met iemand die dan weer wel, dan weer geen liefde is, kwarrel genoemd wordt en voornamelijk in beeld komt als boytoy.
Dat laatste haha
Ik vind het totaal geen combi maar goed ze schijnen veel geld binnen te harken met die onzin
pi_218482468
Mijn allerliefste dochter lees ik niet als "mijn favoriet" maar als "ik hou enorm veel van haar, ze is me heel erg lief".
Ik vind AM hierin gewoon een heel lieve bezorgde moeder. En ik vind het ook doodnormaal dat het pittig vind om haar kind op 13 uur vliegafstand hebben. Natuurlijk laat je ze gaan, ben je blij voor de ervaringen die ze opdoen en wens je ze veel plezier. Maar die bezorgdheid herken ik wel, die blijft.
Die reactie van die volger vind ik daarom heel raar. Denemarken en Duitsland daar kun je met de auto heen in geval van nood, Bali niet.
pi_218482493
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:32 schreef Paardrijden123 het volgende:
Stille meelezer n.a.v. de. bollen familie.

Maar even serieus: heeft iemand de laatste story (video fragment) van Michelle gezien waarin Jacqueline in een wit shirt staat met een kers op haar buik? Ik wil niet speculeren maar er viel mij toch wat behoorlijk op onder dat shirt. Ben ik de enige? Wellicht zie ik dingen die er niet zijn maar ik ben stiekem wel heel nieuwsgierig.
Doe het dan ook niet.
Genoeg vrouwen met een buikje die niet persé zwanger zijn.
Altijd dat geouwehoer over de buiken van een vrouw van vruchtbare leeftijd. Sorry maar jij ziet echt dingen die er niet zijn. En mocht het zo zijn hoor je het vanzelf wel. ( of niet )
pi_218482505
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:10 schreef Odonata het volgende:
Mijn allerliefste dochter lees ik niet als "mijn favoriet" maar als "ik hou enorm veel van haar, ze is me heel erg lief".
Ik vind AM hierin gewoon een heel lieve bezorgde moeder. En ik vind het ook doodnormaal dat het pittig vind om haar kind op 13 uur vliegafstand hebben. Natuurlijk laat je ze gaan, ben je blij voor de ervaringen die ze opdoen en wens je ze veel plezier. Maar die bezorgdheid herken ik wel, die blijft.
Die reactie van die volger vind ik daarom heel raar. Denemarken en Duitsland daar kun je met de auto heen in geval van nood, Bali niet.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik las en dacht hetzelfde.
:)
pi_218482526
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zit je te ontbijten en even te scrollen, kijk je weer in Sanneke’s kruis 🫣
Het is echt geen porum om zo te filmen. Ga gewoon van die bank af, film jezelf staand ( kan ze ook met haar outfits ) en zet desnoods je camera iets hoger of koop met je koopdrang een goed statief.
pi_218482538
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:13 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Doe het dan ook niet.
Genoeg vrouwen met een buikje die niet persé zwanger zijn.
Altijd dat geouwehoer over de buiken van een vrouw van vruchtbare leeftijd. Sorry maar jij ziet echt dingen die er niet zijn. En mocht het zo zijn hoor je het vanzelf wel. ( of niet )
Zou wel erg juicy worden allemaal! Benieuwd hoe dit gezin er over een jaar uitziet
pi_218482540
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 22:09 schreef mignonne het volgende:
En Debbie hmm die bloemen zou ik denk ik ook hebben laten staan.
Vind dat ze buiten mooier tot hun recht komen dan binnen vermoord in een vaasje.
Mijn moeder wil nooit bosjes bloemen omdat ze zo treurig wordt dat ze alleen maar lelijker worden en dood zijn _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218482552
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 22:20 schreef Cyan het volgende:

[..]
Hahaha ik zat me ook al af te vragen wat daar gaande was.

En hoe cringe, die reel. Ik zie al voor me hoe ze die telefoon neerzet om vervolgens terug te lopen naar die plek. En dan semi in gedachten voor zich uit staart.

Misschien heeft ze het wel 4 keer opnieuw gedaan want alles voor het perfecte plaatje.😑
Dit idee vind ik altijd het allerleukste aan kijken bij fluflu’s. Dat ze dan ergens heen lopen, camera neerzetten, teruglopen, toneelstukje spelen, kijken of het goed is gegaan, nog een keer toneelstukje spelen en dan nog een kekke caption bedenken en posten :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218482581
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 08:50 schreef poohenzo het volgende:
wat is er eigenlijk gebeurd met het haar van AM? Goed dat ze olie gaat halen maar het lijkt wel een soort van verbrand? Ben benieuwd of ze dat nog gered krijgt, ik zou er zelf nogal van in paniek raken in ieder geval (en het kort knippen )
Ze verzorgt zich nooit goed en haar haar al helemaal niet. Als je veel zwemt en ergens bent waar het zo warm is heeft je gehele lijf extra zorg nodig. AM is dat niet gewend. En dan gaat je haar er zo uit zien.
pi_218482585
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:04 schreef Donna het volgende:

[..]
In de comments niet. Daar blijft ze volhouden dat het een kwarrel is. _O-
Die Ellen is niet goed snik.
pi_218482629
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:24 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ze verzorgt zich nooit goed en haar haar al helemaal niet. Als je veel zwemt en ergens bent waar het zo warm is heeft je gehele lijf extra zorg nodig. AM is dat niet gewend. En dan gaat je haar er zo uit zien.
En de perimenopauze verandert je haar ook, plus dat grijs haar er ook anders uit ziet (die nieuwe grijze kortere haren die overal tussenuit piepen en zorgen dat je coupe ragebol krijgt). Dus tijd voor nieuwe routines.
pi_218482683
quote:
Toch als ik in een advertentie zie staan: ‘mijn allerliefste man’ dan denk ik: had je er meer dan?
pi_218482766
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 07:49 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Als ze thuis iedereen met en zonder zin naar paardrijden (allergische tweeling) en scouting (zowel Jet als Lot vonden in ieder geval de blouse vreselijk) kunnen dirigeren, dan zou het op zich natuurlijk geen probleem moeten zijn om iedereen richting animatie te krijgen op de camping. Maar dit is niet iets wat in de blauwdruk van de Geertsen staat, dus dan mag Jet geen zin hebben in een activiteit die over het algemeen meer voor (minimaal) tieners is.

Positief puntje: AM doet zelf eens mee met de kinderen! Ze lijkt zich over te geven aan de jongsten, nu er geen volwassen kinderschare meer bij is om bij aan te sluiten als een soort vriendin.
ze oogt wel ontspannender nu ja, maar wie zou niet geprikkeld zijn in Zon grote groep, maar dat gaat ze nooit toegeven natuurlijk , want haar grote gezin is haar werk.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218482768
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zit je te ontbijten en even te scrollen, kijk je weer in Sanneke’s kruis 🫣
Gelukkig, ik heb het ontbijt al op en ben nu gewaarschuwd 🤣
pi_218482773
quote:
Eens. Mijn kinderen zijn ouder maar ik vind het nog steeds fijn om te weten dat ze ergens goed zijn aangekomen. Andersom geldt dat ook. Heeft niks te maken met loslaten.
pi_218482851
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 08:15 schreef Harper het volgende:
Ik ben na een tijdje Junoordzij weer gaan volgen. Het is ongetwijfeld een lieve vrouw en alhoewel ik het goed vind dat ze het gezicht van haar dochter niet meer in beeld brengt en juist zichzelf veel filmt itt veel andere influencers, blijf ik het een heel raar fenomeen vinden de camera neer te zetten en jezelf te filmen. En nog meer tijdens gesprekjes met je kind. En dan prat gaan op dat je geen babytaal met je kind praat. Ik geloof dat ik weer weet waarom ik haar een tijd terug ontvolgde 😜
Oja, exact hetzelfde hier. Het blijft een raar iets, je telefoon tactisch neer te zetten en dan jezelf en je kind tijdens een gesprek of knuffel te filmen. Ik kan mij daar niets bij voorstellen, maar ik ben dan ook geen influencer. Ik geloof direct dat ze een hele lieve vrouw en moeder is, maar het is zo ongemakkelijk om naar te kijien.
pi_218482876
Esmee van Kampen die niet begrijpt waarom ze niet op de vluchtstrook mag staan om borstvoeding te geven 😳 Dan ben je ook niet helemaal fris in je hoofd hoor. Ik ben zelf ook moeder en weet dat het echt super rot kan zijn als je kind overstuur van de honger is of de hele auto onder kotst. Maar dan neem je de eerste beste afrit en zoek je een veilige plek om dat te regelen.

Debbie die zegt dat ze vandaag een dagje binnen blijft en buiten bloemen staat plukken 😂
pi_218482886
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 11:01 schreef Frietmetkip het volgende:

Debbie die zegt dat ze vandaag een dagje binnen blijft en buiten bloemen staat plukken 😂
Aan haar bruine tint te zien heeft ze in Frankrijk vooral niet binnen gezeten, maar vol in de zon.
pi_218482889

[ Bericht 100% gewijzigd door lila01 op 12-08-2025 11:07:59 ]
pi_218482892
AM had in een van haar dozen toch de perfecte shampoo? Maar die samenwerking wordt op dit moment niet betaald, dus gebruikt ze dat niet?
pi_218482955
quote:
Zo lees ik het ook. En ik snap het, ik vind het ook altijd spannend als mijn kinderen ver weg gaan. Wel een voordeel dat Julia met haar vriend gaat, dat lijkt mij net even iets minder eng.
Helaas heb ik kinderendie altijd vergeten te appen, dus die sturen dan 8 uur later een bericht dat ze aangekomen zijn 😁🫣
pi_218482980
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:20 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dit idee vind ik altijd het allerleukste aan kijken bij fluflu’s. Dat ze dan ergens heen lopen, camera neerzetten, teruglopen, toneelstukje spelen, kijken of het goed is gegaan, nog een keer toneelstukje spelen en dan nog een kekke caption bedenken en posten :D
Of dat je in je eentje pratend en door je telefoon kijkend door een winkel of over straat loopt. En dan loopt er iemand door je beeld en moet het hele circus weer over 😁.
pi_218482994
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien is dit haar manier van schooien om een samenwerking
Nee, dat geloof ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')