abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218531040
twitter
pi_218531149
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 07:15 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Ja want dat is echt hoe het werkt. :')
Conscience do cost.
pi_218531531
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 07:15 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Deze oorlog levert Brussel behoorlijk wat macht en geld op.
En er strijden geen EU legers.
Dus dikke winst voor Brussel.
pi_218531631
Ja we doen dit allemaal vanwege de centjes en omdat we jonge mensen graag dood zien gaan :)
pi_218531643
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wat raar dan dat ik in deze reeks vooral geklaag hoor dat er zoveel Europees geld richting Oekraine gaat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 18 augustus 2025 @ 09:33:18 #156
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218531665
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Waar haal je dit vandaan?

Deze oorlog gaat vooral om ideologie en prestige, het enige voordeel voor de EU is dat ze nu een externe vijand hebben. Alleen het nadeel is dat ze verliezende zijn. Het gaat niet echt om geld hoor.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_218531788
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waar haal je dit vandaan?

Deze oorlog gaat vooral om ideologie en prestige, het enige voordeel voor de EU is dat ze nu een externe vijand hebben. Alleen het nadeel is dat ze verliezende zijn. Het gaat niet echt om geld hoor.
Ideologie is voornamelijk bedoeld om de bevolking mee in het gelid te krijgen.
Alles draait om macht en geld.
Tijdens corona zijn er ook miljarden extra dollars bij gekomen om banken te redden.
Slim om te doen tijdens een lockdown, anders krijg je een hyperinflatie.

En nu lopen ze weer te fucken.
Helaas ben ik niet zo goed in dingen mooi verwoorden dus ik heb het chatgpt laten doen.
Hopelijk vind je dat niet erg:

Normaal gesproken gelden er in de EU zware checks & balances: nationale begrotingsregels, de Duitse schuldenrem, de Nederlandse en Scandinavische veto’s tegen “permanente transferunie”, enz. In oorlogstijd kunnen veel van die sloten worden omzeild.

Bypassen van nationale parlementen

Instrumenten zoals de Europese Vredesfaciliteit (EPF) of NextGenerationEU zijn zo ingericht dat de Europese Commissie zelf de toewijzing regelt.

Dat betekent: minder amenderingsrecht door nationale parlementen, meer directe cashflow Brussel → lidstaat → ontvanger.

Uitzonderingsgrond “oorlog” of “veiligheid”

Zolang er een acute dreiging is, kunnen begrotingsregels (Stabiliteits- en Groeipact) tijdelijk worden losgelaten.

Dat maakt gezamenlijke leningen en nieuwe fondsen politiek mogelijk, zonder langdurige ratificatiegevechten.

Nieuwe geldstromen creëren

Bevroren Russische activa: rente-inkomsten worden door Brussel verdeeld → dat is feitelijk een nieuwe pot waar de Commissie de kraan van bedient.

ECB-programma’s: liquiditeitssteun via TPI/backstops wordt onder “oorlogsdreiging” gelegitimeerd.

Lock-in van sectorale belangen

Defensie, consultancy, energiebedrijven en banken zien structureel budget via Brussel lopen. Hoe langer dit duurt, hoe meer deze sectoren lobbyen om de “oorlogsmodus” te behouden.

oorlog geeft de EU-instituties een soort carte blanche om sneller te handelen, meer geld te verdelen en bevoegdheden uit te breiden — met veel minder controle door nationale parlementen. Dat is precies de macht die ze bij vrede grotendeels weer zouden verliezen.
pi_218532024
Toevallig afgelopen weekend een gesprek gehad met iemand die nogal met geldstromen bezig was.
Die vertelde mij juist dat de overheid blij was met de complottheorieën zodat mensen zich niet op de werkelelijke redenen gingen richten, geld dus.

Hij vertelde het mij best netjes maar het is mijn vakgebied niet dus het bleef niet hangen.
Wel erg interessant.

Maar hij was nogal gelovig en ik vertelde hem dat ideologieën en religies er voor waren om mensen te sturen.
Zeker met een religie gaat dat vrij makkelijk.
In tijden van vrede gedragen mensen zich relatief netjes anders komen ze niet in de hemel en in tijden van oorlog zijn ze niet bang om te strijden en sterven want ze komen dan in het paradijs.
pi_218533044
Is er al beslist welke nanny's meegaan met zelensky naar daddy ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_218533576
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 12:35 schreef UncleScorp het volgende:
De belangrijkste vriend voor Zelensky zal Mark 'daddy Trump' Rutte zijn. Hij moet er alles aan doen om het humeur van Trump zo goed mogelijk te laten zijn met zijn daddy powers.
Von der Leyen gaat mee om haar onderhandelingskwaliteiten na haar eerdere ontmoeting met Trump waarin ze succesvol onderhandelde om de tarieven voor alle producten die uit de EU naar de VS gingen zo laag mogelijk te houden.

De Europese leiders Macron, Merz, Meloni, Starmer en de Finse president Stubb moeten ook mee om Zelensky te beschermen en te voorkomen dat hij weer beledigd en vernederd word in het Witte Huis.
pi_218533774
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:52 schreef Candymannetje het volgende:

Alles draait om macht en geld.
Jep
Net zoals Blackrock al zicht had op $$$.$$$.$$$ te verdienen in oekraine
Verklaart meteen waarom Merz zo gedreven is in oekraine, als president van de Duitse afdeling van BlackRock.

En verder :
quote:
Duitsland is BlackRock’s speerpunt in Europa

Werner Rügemer legt de lange geschiedenis van Amerikaanse invloed op de economie in Duitsland en Europa uit. BlackRock is sindsdien een van de belangrijkste spelers geworden in de de-industrialisatie van Duitsland en de voortzetting van de oorlog in Oekraïne. Friedrich Merz speelt hierbij een belangrijke rol.

https://dissident.one/duitsland-is-blackrocks-speerpunt-in-europa
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_218533820
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 14:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De belangrijkste vriend voor Zelensky zal Mark 'daddy Trump' Rutte zijn. Hij moet er alles aan doen om het humeur van Trump zo goed mogelijk te laten zijn met zijn daddy powers.
Von der Leyen gaat mee om haar onderhandelingskwaliteiten na haar eerdere ontmoeting met Trump waarin ze succesvol onderhandelde om de tarieven voor alle producten die uit de EU naar de VS gingen zo laag mogelijk te houden.

De Europese leiders Macron, Merz, Meloni, Starmer en de Finse president Stubb moeten ook mee om Zelensky te beschermen en te voorkomen dat hij weer beledigd en vernederd word in het Witte Huis.
Wat een circus
:+

De wereld lacht zich een kriek met Europa.
pi_218533833
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 14:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Jep
Net zoals Blackrock al zicht had op $$$.$$$.$$$ te verdienen in oekraine
Verklaart meteen waarom Merz zo gedreven is in oekraine, als president van de Duitse afdeling van BlackRock.

En verder :
[..]

Politici zijn voor de afleiding.
De kapitalisten bepalen wat er gaat gebeuren.
Niet zo zwart-wit natuurlijk :P
Maar je snapt vast wel wat ik bedoel.
pi_218533880
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 14:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En zo krijgt de VS / Trump alsnog zijn goesting.
Behandel de europese "leiders" zodanig dat ze samen spannen en zelf Rusland "aanpakken". En ondertussen sponsoren ze gretig het VS MIC. VS win-win en Europa lose-lose. En zoals meermaals gezegd verzwakt de EU zichzelf zodat ze zichzelf uit het hegemonie spel zetten.
Ondertussen kan de VS zich rustig omdraaien en zich focussen op het starten van nieuwe oorlogen.
pi_218534163
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 12:35 schreef UncleScorp het volgende:
Jij kan alleen op een tergend zielige manier over Zelensky praten.
Ik denk zeg het even want misschien heb je het zelf niet door hoe kinderachtig dat is :)
pi_218534253
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 15:16 schreef Questular het volgende:

[..]
Jij kan alleen op een tergend zielige manier over Zelensky praten.
Ik denk zeg het even want misschien heb je het zelf niet door hoe kinderachtig dat is :)
Ja en ?
pi_218534321
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 15:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja en ?
Deze opmerking past er wel bij ja, ga lekker buiten spelen knul de zon schijnt vast ook in België.
pi_218534391
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 15:36 schreef Questular het volgende:

[..]
Deze opmerking past er wel bij ja, ga lekker buiten spelen knul de zon schijnt vast ook in België.
Ach ik wil gerust mijn gal nog es spuwen over zelenski hoor.
Maar jullie verheerlijking van dit persoon is evenredig aan jullie russofobie, dus zinloos.

Goh die moet toch groen zien denkend aan Istanbul 2022 en wat hij nu voor zijn neus gaat krijgen.
Maar zoals gezegd, hij heeft gegokt (met als inzet land en volk) en verloren, en dat wringt ntl.

En ik ben aant werk joh.
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 16:03:57 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218534471
Volgens mij bezette de Russen in April 2022 meer land dan ze nu doen anders

Niet dat er iets mogelijk was in Istanboel in 2022 maar toch
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218534641
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 15:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ach ik wil gerust mijn gal nog es spuwen over zelenski hoor.
Maar jullie verheerlijking van dit persoon is evenredig aan jullie russofobie, dus zinloos.

Goh die moet toch groen zien denkend aan Istanbul 2022 en wat hij nu voor zijn neus gaat krijgen.
Maar zoals gezegd, hij heeft gegokt (met als inzet land en volk) en verloren, en dat wringt ntl.

En ik ben aant werk joh.
Jullie? Generaliseren is wel een beetje je dingetje hé?
pi_218534661
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 16:03 schreef sp3c het volgende:
Volgens mij bezette de Russen in April 2022 meer land dan ze nu doen anders

Niet dat er iets mogelijk was in Istanboel in 2022 maar toch
Toen waren de Russen toch bereid om alles terug te geven?
Voor beide partijen geen gezichtsverlies.
Nu is er zo veel gebeurd en gezegd dat het mij niet meer mogelijk lijkt dat 1 van beide partijen zonder gezichtsverlies de strijd kan staken.
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 16:35:47 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218534676
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 16:34 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Toen waren de Russen toch bereid om alles terug te geven?
Voor beide partijen geen gezichtsverlies.
Nu is er zo veel gebeurd en gezegd dat het mij niet meer mogelijk lijkt dat 1 van beide partijen zonder gezichtsverlies de strijd kan staken.
nee niemand was bereid iets toe te geven, ze kwamen er totaal niet uit en iedere dag kwamen ze beiden met nieuwe eisen
pi_218534783
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 16:31 schreef Questular het volgende:

[..]
Jullie? Generaliseren is wel een beetje je dingetje hé?
Blijven zoeken joh.
Opvallend dat je nu ineens hier komt lullen, nadat het zelenski-verheerlijkingstopic gesloten werd wegens aanhoudend kinderachtig gedrag.
En dan kom je mij wijzen op kinderachtig gedrag :')
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 16:53:37 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218534794
Er is geen zelenski verheerlijkingstopic gesloten bij mijn weten en iedereen mag hier gewoon meebabbelen
pi_218534828
Meebabbelen? Tuuuuurlijk.
Maar persoonlijk doen niet.
Dan krijg je repliek.
pi_218534840
quote:
Zelensky na ontmoeting met Amerikaanse gezant Kellogg: "Trump kan Rusland tot vrede dwingen"

De Oekraïense president Volodymyr Zelensky zegt dat Rusland alleen met een krachtig optreden tot vrede gedwongen kan worden. "En president Trump heeft die kracht", schreef hij op X na een ontmoeting met de Amerikaanse gezant Keith Kellogg.
Opmerkelijk hoe zelenski en de EU het steeds over vrede hebben, maar niet willen horen van vredesoverleg.
Enkel staakthetvuren. Puur met de bedoeling om daarna verder te vechten.
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 17:05:43 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218534872
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 17:00 schreef UncleScorp het volgende:
Meebabbelen? Tuuuuurlijk.
Maar persoonlijk doen niet.
Dan krijg je repliek.
Doe jij ook altijd en als je repliek krijgt begin je te miepen -O-
pi_218534886
quote:
88s.gif Op maandag 18 augustus 2025 16:35 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee niemand was bereid iets toe te geven, ze kwamen er totaal niet uit en iedere dag kwamen ze beiden met nieuwe eisen
Dit was het:
quote:
He added: "We have also spoken about how they should recognise that Crimea is Russian territory and that they need to recognise that Donetsk and Lugansk are independent states. And that’s it. It will stop in a moment."
https://www.reuters.com/w(...)ne-meets-2022-03-07/

Niet echt terug geven dus maar onafhankelijke staten.
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 17:08:22 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218534889
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 17:07 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dit was het:
[..]
https://www.reuters.com/w(...)ne-meets-2022-03-07/

Niet echt terug geven dus maar onafhankelijke staten.
Dus nee?
pi_218534960
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 16:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Blijven zoeken joh.
Opvallend dat je nu ineens hier komt lullen, nadat het zelenski-verheerlijkingstopic gesloten werd wegens aanhoudend kinderachtig gedrag.
En dan kom je mij wijzen op kinderachtig gedrag :')
Je antipathie voor Zelenski is wel groot zeg. Ik persoonlijk heb meer problemen met wat Poetin heeft gedaan. Jij niet?
pi_218535014
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 17:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Opmerkelijk hoe zelenski en de EU het steeds over vrede hebben, maar niet willen horen van vredesoverleg.
Enkel staakthetvuren. Puur met de bedoeling om daarna verder te vechten.
Hij is in elk geval niet naar Washington gekomen om vrienden te maken of Trump respect te tonen. Gewoon in zijn T-shirt dit keer _O_

twitter

twitter

[ Bericht 10% gewijzigd door voetbalmanager2 op 18-08-2025 17:35:23 ]
pi_218535050
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 17:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dus nee?
Wel terug trekken maar niet terug geven.
Zo iets zou het dan worden.
pi_218535108
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 17:18 schreef Questular het volgende:
Ik persoonlijk heb meer problemen met wat Poetin heeft gedaan. Jij niet?
Sja hij zal wel gegronde redenen gehad hebben, zoiets doe je niet onbezonnen.
En in mijn visie op de onderliggende oorzaken van het conflict kan ik daar ergens begrip voor opbrengen.
De russen zijn echter te grof en bot in hun handelingen. De gewiekste achterbaksheid van de VS is veel makkelijker verteerbaar voor het volk.
En dit alles had kunnen voorkomen worden als het westen de (moeizame) onderhandelingen niet opgeblazen had en zelenski meegesleurd in een zinloze strijd. Maar men verwachtte een makkelijke overwinning op het zwakke Rusland met keiharde westerse sancties en massaal militaire steun aan oekraine.
En men blijft volharden, ondanks de steeds slechter wordende situatie voor oekraine, land en volk.
EU en zelenski blijven ijveren om een total war uit te lokken door te proberen de VS vol in de oorlog te sleuren.
Crazy
pi_218535128
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 17:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij is in elk geval niet naar Washington gekomen om vrienden te maken of Trump respect te tonen. Gewoon in zijn T-shirt dit keer _O_
Voelt zich wsl weer even stoer met al die baby sitters rond hem.
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 17:45:21 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218535141
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 17:30 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wel terug trekken maar niet terug geven.
Zo iets zou het dan worden.
Niet in Istanboel
https://www.understanding(...)cument-april-15-2022
pi_218536533
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 17:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In T-shirt bij Kellog.
Bij daddy toch mooi in zwart pak.
What a motherfucking boss...
pi_218537370
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 20:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
In T-shirt bij Kellog.
Bij daddy toch mooi in zwart pak.
What a motherfucking boss...
Bij hem lijkt het net alsof zijn moeder zijn kleding uitkiest
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218539776
quote:
Macron waarschuwt Europeanen voor overdreven naïviteit: “Poetin is een monster aan onze poorten, een roofdier dat moet blijven eten om te overleven”

https://www.hln.be/buiten(...)-overleven~a2c6d779/
pi_218539843
Iedereen hier weet dat Poetin een lieve knuffelbeer is.
pi_218539875
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 10:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De propaganda begint lachwekkende vormen aan te nemen.
Alles om maar de aandacht af te leiden van hun eigen falen en meer macht naar zich toe te trekken.
pi_218542617
Zelensky heeft zojuist het aanbod van Putin voor een ontmoeting afgewezen. En de EU is weer een nieuw sanctiepakket aan het voorbereiden.

twitter
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 20:39:10 #192
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218543243
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 19:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zelensky heeft zojuist het aanbod van Putin voor een ontmoeting afgewezen. En de EU is weer een nieuw sanctiepakket aan het voorbereiden.

[ x ]
Lachwekkend.
Waarom nu pas die sancties?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218543410
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 19:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ow zelenski staat niet open voor vrede :?
Bang dat de geldinstroom stopt en zn positie in het gedrang komt?

En een nieuw sanctiepakket ? ;')
Lachwekkend toch.

Volgens mij heeft de EU specialisten in dienst om nieuwe sancties te bedenken.
Pakket 19. Steeds opnieuw hetzelfde doen hopend op een andere uitkomst=waanzin
pi_218543429
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 20:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Lachwekkend.
Waarom nu pas die sancties?
Boycotten van mogelijke onderhandelingen ntl.
The war must go on.
Ze gaan Rusland verslaan!!!!!!
Toch?
...
Toch?
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 20:56:04 #195
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218543444
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 20:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Boycotten van mogelijke onderhandelingen ntl.
The war must go on.
Ze gaan Rusland verslaan!!!!!!
Toch?
...
Toch?
Mweh, het is een dead cat bounce. Soort van ontkenning.
Dit houdt nog 2 weken aan. Poetin en Trump zijn er samen uit.

Mocht get onverhoopt zo zijn dat ze er niet uitkomen dan vrees ik voor het bestaan van Oekraine.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218543450
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 20:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En een nieuw sanctiepakket ? ;')
Lachwekkend toch.

Volgens mij heeft de EU specialisten in dienst om nieuwe sancties te bedenken.
Pakket 19. Steeds opnieuw hetzelfde doen hopend op een andere uitkomst=waanzin
De sancties hebben ook geen enkele zin of effect.
Zo ver ik weet is er nog nooit een oorlog beëindigd door sancties.
Natuurlijk merken ze het wel in Rusland maar dan kopen en verkopen ze hun handel wel ergens anders.
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 20:58:55 #197
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218543475
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 20:56 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De sancties hebben ook geen enkele zin of effect.
Zo ver ik weet is er nog nooit een oorlog beëindigd door sancties.
Natuurlijk merken ze het wel in Rusland maar dan kopen en verkopen ze hun handel wel ergens anders.
Zou misdadig zijn om nu pas met effectieve maatregelen te komen. Dan hebben ze daar 3,5 jaar mee gewacht.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218543485
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 20:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Zelensky vind het niet veilig om naar Moskou te gaan. Begrijpelijk.
Moskou is de gevaarlijkste stad in Rusland. Het is dagelijks het doelwit van zelfmoorddrones. Om nog maar te zwijgen van al die mensen die daar uit ramen vallen.
pi_218543486
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 11:09 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De propaganda begint lachwekkende vormen aan te nemen.
Ja ik moet dikwijls lachen als ik onze westerse propagandamedia lees.
quote:
Alles om maar de aandacht af te leiden van hun eigen falen en meer macht naar zich toe te trekken.
We stellen letterlijk onze zwakheid ten toon.
Een roedel chihuahuas die staan keffen naar een beer, terwijl ze aan de leiband van de VS gehouden worden.

En meer macht? Hoe zie jij dat?
Ik zie enkel de EU die haar macht over haar eigen inwoners versterkt. Op globaal niveau denk ik niet dat we in de toekomst nog veel gaan betekenen.
Binnenkort nog, netjes op bevel van de VS, ruzie maken met China... en dan?
pi_218543533
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zelensky vind het niet veilig om naar Moskou te gaan. Begrijpelijk.
Moskou is de gevaarlijkste stad in Rusland. Het is dagelijks het doelwit van zelfmoorddrones. Om nog maar te zwijgen van al die mensen die daar uit ramen vallen.
Ow hij is dus geen motherfucking boss :? Zo stoer in zn T-shirt
Of kunnen zn nanny's niet mee zeker?

En zelfmoorddrones :?
Ik zie er uitzonderlijk es eentje doorkomen en een burger flatgebouw raken :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')