IJskoffie en ijsthee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:06 schreef Yesse het volgende:
Moeten we nu de dag beginnen met een ijsje ipv koffie en thee?
IJssalon dicht vanwege de hitte: ‘We willen geen milkshakes verkopen’quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:37 schreef Momo het volgende:
Pleurishitte
Even deze weer plaatsen
[ tiktok ]
Die eerste vind ik wel grappig eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de datingapp weer eens geopend en een gast heeft als profieltekst: "Are you willing to lower your standard to below sea level? Because i'm dutch". Ik weet even niet wat ik hierop moet antwoorden![]()
Ook kom ik een profiel tegen met: "kiest altijd voor korte bon bij de AH zelfscan". Wat moet ik hier nou weer mee?
* sluit de app weer voor een tijdje
Die tweede is erg zeker van zichzelf. of begaan met t milieu.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de datingapp weer eens geopend en een gast heeft als profieltekst: "Are you willing to lower your standard to below sea level? Because i'm dutch". Ik weet even niet wat ik hierop moet antwoorden![]()
Ook kom ik een profiel tegen met: "kiest altijd voor korte bon bij de AH zelfscan". Wat moet ik hier nou weer mee?
* sluit de app weer voor een tijdje
Daanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:37 schreef Momo het volgende:
Pleurishitte
Even deze weer plaatsen
[ tiktok ]
Als je begaan bent met het milieu, zou je dan niet beter bij de kassa met persoon kunnen gaan, want dan hoeft je helemaal geen bon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die tweede is erg zeker van zichzelf. of begaan met t milieu.
Ik doe gewoon de bonuskaartquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die tweede is erg zeker van zichzelf. of begaan met t milieu.
Daar begint het al...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:40 schreef AgnesGru het volgende:
Belangrijke vraag, gaat Feyenoord gemourinhood worden?
En toen
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |