Doe dat ff lekker op de opritquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Lucky_Strike ik neem aan dat ik weer een hoekje als spuit- en afwerkplek in je keuken kan claimen?
Ik heb dit keer zelfs iets klaarliggen voor iemand die het 2 jaar geleden hier is vergeten. En er nooit op teruggekomen is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lucky houdt verweesde spullen goed bij maar het duurde evengoed zowat een jaar voor ik weer met mijn koelelement en handdoekje verenigd was. Lag niet aan LS, niet aan mij (behalve dat ik de vergeter was), maar vooral aan de reisafstand.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:33 schreef golfer het volgende:
Ik zit al de hele ochtend met "Heb je even voor mij?" in mijn hoofd.
Vroeg het niet aan jouquote:
Brabanders zijn creatievelingenquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Cat-astrophe is Limburgs![]()
En @:Queller is Brabants
Ik heb het andersom gedaan. Brabantse die import-Randstedeling isquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:53 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat is echt een wereld van verschil hoor!
(Al ben ik eigenlijk een Randstedeling en dus import-Brabo)
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:03 schreef sigme het volgende:
Geen tijd om bij te lezen, ik heb mn tijd gebruikt om nog even 2 liter gazpacho te maken. Vegan.
Ken je me zo slecht?quote:
Et tu, Fietsiequote:
@MadMaster vandaag / morgen ben jij jarig. Alvast van Harte en dan moet je het van hier doen met digital taartje 🎂 Acherm.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:58 schreef MadMaster het volgende:
Heel veel plezier vandaag en eet smakelijk alvast!
Ben benieuwd of alles op gaat…
Wat jammerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:starflyer @:whiskers2009 @:kaatje1
Vlaaidrama!
De kruisbessen schuim was niet klaargezet![]()
Opties zijn:
abrikozen linzen (soort hard kruimig deeg met abrikozenvulling)
Kersen linzen
Abrikozenvlaai
Kruimel abrikoos
Kruimel kers
Kruimel appel
Of evt een luxe vlaai zoals rijstevlaai met slagroom, bosvruchtenmousse, volgens mij lag er ook appelmousse.
De vlaaien gaan hard, wellicht handig als je zegt wat je vooral niet lust.
En je kunt natuurlijk ook van de bestelling afzien.
Ook volgens mij tot 2027…zag ik dat in de gauwigheid.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:38 schreef fietsie het volgende:
Ehm, ok, heen dus geen a27 en terug dus geen a6; zit er op het moment veel ellende op de a9 richting Schiphol ?
Dank, maar ik was afgelopen week al jarigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:MadMaster vandaag / morgen ben jij jarig. Alvast van Harte en dan moet je het van hier doen met digital taartje 🎂 Acherm.
En weet je de verrassing van je echtgenote al? Ballonvaart, uit eten op een speciale plek?
Dat zeg je met opzet.😎quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Lucky_Strike ik neem aan dat ik weer een hoekje als spuit- en afwerkplek in je keuken kan claimen?
Nog gefeliciteerd! 🥳🎁🎂🥂quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was afgelopen week al jarigen vanavond staat er een etentje met vrienden op het programma.
Waar weet ik nog niet…
Ik zou 'm omdraaien: 59, 16, 17quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:08 schreef z80 het volgende:
Als ik straks tele heb opgepikt eens kijken welke route het gaat worden. 15,16,17 of onderlangs via Waalwijk.
Sorryquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat jammer![]()
Whiskers wilde deze juist een keer proeven. Dus bedankt voor alle moeite, maar een andere hoeft niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |