Haha, ik heb veel maar geen visbestek. Ik duik nog even in mijn lade maar volgens mij heb ik geen plastic bestekquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. Feestbestek bleek chique bestek. Viscouvert iemand? Kaatje?
Het chique kan gewoon gebruikt worden, ik doe niet aan chique. Ik heb dat gewoon toevallig liggen.
Maar een stuk of 5 vorken en messen zijn welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door AnneX op 09-08-2025 11:07:20 ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:59 schreef AnneX het volgende:
Is een grapje toch van viscouvert?
Vijf x mes en vork neem ik wel mee. En ook terug!
En er is een poort
Ik heb er 1. Een vierkante van 30 bij 30 cm ongeveer. Zal ik die meenemen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zelf geen insectenkorfjes geschikt voor gebruik bij eten. De mijne zijn geroest door gebruik in de tuin.
Die hebben wij dus een paar weken geleden óók in oplage gekocht. Die breng ik dan wél even langs voor ik de eerste keer naar moeders ga. Ben er niet aan gehecht en hoef niet te huilen als ik er nooit meer iets van terug zie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar een stuk of 5 vorken en messen zijn welkom.
Ben je er erg aan gehecht?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:59 schreef AnneX het volgende:
Vijf x mes en vork neem ik wel mee. En ook terug!
Lucky houdt verweesde spullen goed bij maar het duurde evengoed zowat een jaar voor ik weer met mijn koelelement en handdoekje verenigd was. Lag niet aan LS, niet aan mij (behalve dat ik de vergeter was), maar vooral aan de reisafstand.quote:
Doe dat ff lekker op de opritquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Lucky_Strike ik neem aan dat ik weer een hoekje als spuit- en afwerkplek in je keuken kan claimen?
Ik heb dit keer zelfs iets klaarliggen voor iemand die het 2 jaar geleden hier is vergeten. En er nooit op teruggekomen is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lucky houdt verweesde spullen goed bij maar het duurde evengoed zowat een jaar voor ik weer met mijn koelelement en handdoekje verenigd was. Lag niet aan LS, niet aan mij (behalve dat ik de vergeter was), maar vooral aan de reisafstand.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:33 schreef golfer het volgende:
Ik zit al de hele ochtend met "Heb je even voor mij?" in mijn hoofd.
Vroeg het niet aan jouquote:
Brabanders zijn creatievelingenquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Cat-astrophe is Limburgs![]()
En @:Queller is Brabants
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |