SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Kom vechten dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:58 schreef Ama het volgende: [..] Nou heb je gelukkig ergens nog wel smaak in hahaatjes.
Wie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Zouden jullie (de vrouwelijke inwoners van Foqueville) Steven Kazan doen?
Ik heb zelf nooit gerookt, mocht ook niet van de anderenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij waren te braaf, haha.
Vind het nog steeds stinken. Loka mag van mij niet roken. Ze mist het nog steeds.
Jezus neequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Nou idd:quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Echt wat worden hier voor vieze dingen gezegd ineens.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
quote:Vandaag trekt nog een zwak front over het land, met bewolking en plaatselijk lichte (mot)regen. Vanaf morgen breekt een zomerse periode aan met veel zon en hoge temperaturen. Na het weekend kan het op dinsdag in het zuiden zelfs oplopen tot 35 graden.
Halverwege afspreken dan maar?quote:
Vond die Mara vroeger wel cutequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Fijn dat je er van genoten hebt. Ik sla over. Wel zin om chips en chocola te gaan halen en me vol te vretenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik nog ff een recensie doen van mijn mint met chocola ijs? Super lekker, heel veel fijne stukjes pure chocolade erin. Aanrader.
Heel verstandig van ze. Ze hadden duidelijk het beste met je voor!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit gerookt, mocht ook niet van de anderenNiet aan beginnen, zeiden ze. Nam alleen soms een hijsje voor een tentamen, dat merkte ik dan ook meteen
Maar ik heb flink wat meegerookt.
Nee. Ik zou wel inwoners van Foqueville doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Opgehoerd met die fucking kutonzinquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
Vandaag trekt nog een zwak front over het land, met bewolking en plaatselijk lichte (mot)regen.
Ik denk al dat heb ik niet getypt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opgehoerd met die fucking kutonzinGodverdomme er was al vanaf eergisteren lekker zonnig weer beloofd
Niet door het katweerbericht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opgehoerd met die fucking kutonzinGodverdomme er was al vanaf eergisteren lekker zonnig weer beloofd
Zal ik je aanmoedigen dat vooral te doen of je wijzen op je fitgirl ambities? 🤔quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fijn dat je er van genoten hebt. Ik sla over. Wel zin om chips en chocola te gaan halen en me vol te vreten
Wie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik zou wel inwoners van Foqueville doen
Geen idee. Beide is een verloren zaak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je aanmoedigen dat vooral te doen of je wijzen op je fitgirl ambities? 🤔
Ik gok op US. De vonken spatten er vanaf tussen jullie in de gesprekken hier.quote:
Ja sorry ik kan het niet voor je veranderen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hoeft niet. 25 is genoeg.
Jammer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry ik kan het niet voor je veranderen.
Correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gok op US. De vonken spatten er vanaf tussen jullie in de gesprekken hier.
Nu moet je even kijken bij de voordeur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit te wachten op een pakketje.
Kut postnl. Schiet eens op!
/nattekat
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:17 schreef LTVDK het volgende:
Zat ik net een roombroodje te eten () en zit ik natuurlijk half onder de poedersuiker en room op mijn gezicht en handen. Toen dacht ik 'dit zou wel een slecht moment zijn voor de pakketbezorger om aan te bellen', nog geen 3 seconden later gaat de bel
Ja ze hebben me ook wel beschermd tegen anderen, was wel lief.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel verstandig van ze. Ze hadden duidelijk het beste met je voor!
Vrienden laten vrienden niet roken.
Heb je deze strategie al geprobeerd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit te wachten op een pakketje.
Kut postnl. Schiet eens op!
/nattekat
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:17 schreef LTVDK het volgende:
Zat ik net een roombroodje te eten () en zit ik natuurlijk half onder de poedersuiker en room op mijn gezicht en handen. Toen dacht ik 'dit zou wel een slecht moment zijn voor de pakketbezorger om aan te bellen', nog geen 3 seconden later gaat de bel
Ja als ik geen zin heb om op de pakketbezorger te wachten dan ga ik naar de wc of naar boven, grote kans dat die gelijk voor de deur staatquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dit of net op wc zitten of iets anders waarbij je beter niet even onderbroken kan worden zijn magneten voor bezorgers
Beetje zoals een demoon oproepen met een pentagram en spreuken
Waarmee ga je hem drogeren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de planning voor de eerste date met US al klaar.
1. Lekker uiteten bij de plaatselijke linksdraaiende vegan restaurant of bij Downies & Brownies of een lekker Souk hier.
2. Feesten bij de plaatselijke hippie gemeenschap. Je kent ze wel met hun tiny houses enzo.
3. US gaat mijn hele huis schoonmaken terwijl ik met Ambar knuffel.
Wat zijn dat voor Guantanamo Bay methodesquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Lekker uiteten bij de plaatselijke linksdraaiende vegan restaurant of bij Downies & Brownies of een lekker Souk hier.
2. Feesten bij de plaatselijke hippie gemeenschap. Je kent ze wel met hun tiny houses enzo.
Ik kreeg net bericht dat mijn pakket met chemicaliën terug naar Duitsland is gestuurd. Ik had gewoon meer roombroodjes moeten eten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik geen zin heb om op de pakketbezorger te wachten dan ga ik naar de wc of naar boven, grote kans dat die gelijk voor de deur staat
Zeer geavanceerde methodesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor Guantanamo Bay methodes
Speciaal ontwikkeld en uitgezocht voor USquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor Guantanamo Bay methodes
Pas maar op. Voor je het weet ga je van fwb naar een huwelijk als je zoveel moeite doet voor elkaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
dit ziet eruit alsof ie zeer agressief aan het flossen isquote:
Ik zou alleen die Duitse chemicaliën niet in je roombroodjes doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg net bericht dat mijn pakket met chemicaliën terug naar Duitsland is gestuurd. Ik had gewoon meer roombroodjes moeten eten.
Denk je dat ik daabs ben of zo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Als hij een huis regelt in Wageningen met vijver met meerkoetjes, bos dichtbij, shecave van 40m2 voor mijzelf. Dan zeg ik geen neequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas maar op. Voor je het weet ga je van fwb naar een huwelijk als je zoveel moeite doet voor elkaar.
Heb geen roombroodjes (geen idee wat dat zijn) in huis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je deze strategie al geprobeerd?
[..]
Hebben ze wel aangebeld?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg net bericht dat mijn pakket met chemicaliën terug naar Duitsland is gestuurd. Ik had gewoon meer roombroodjes moeten eten.
Eerlijk zeggen dat je botergeil wordt van zo'n date avondquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik daabs ben of zo?
Wist niet dat je een oogje op hem had. Maar you go girlquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Speciaal ontwikkeld en uitgezocht voor US
Ik houd wel van een uitdagingquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist niet dat je een oogje op hem had. Maar you go girl
Puddingbroodjes geloof ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen roombroodjes (geen idee wat dat zijn) in huis.
En ik kan ze niet halen, want ik moet hier wachten!
Vies dat is het.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen roombroodjes (geen idee wat dat zijn) in huis.
En ik kan ze niet halen, want ik moet hier wachten!
In je blote kont Mt Everest opklimmen is ook een uitdaging, maakt het niet per se een goed ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd wel van een uitdaging
Het is US die gillend wegloopt niet ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In je blote kont Mt Everest opklimmen is ook een uitdaging, maakt het niet per se een goed idee
Foei, een dame die zo tekst?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen dat je botergeil wordt van zo'n date avond
Prinsessengedrag waar is de strong independent womanquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als hij een huis regelt in Wageningen met vijver met meerkoetjes, bos dichtbij, shecave van 40m2 voor mijzelf. Dan zeg ik geen nee
Puddingbroodjes associeer ik meer met de supermarktvariantquote:
Wat heb je zelf in de aanbieding?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als hij een huis regelt in Wageningen met vijver met meerkoetjes, bos dichtbij, shecave van 40m2 voor mijzelf. Dan zeg ik geen nee
Ik blijf gewoon werken hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Prinsessengedrag waar is de strong independent woman
Ga je US straks ook een tuigje-riem aandoen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga hier eens even kleding voor buiten aandoen en Meneer Ambar voorzien van tuigje-riem combinatie (kinky) en hem een leuke tijd bezorgen.
Mijn sprankelende persoonlijkheid, mentale bagage, boeken en een hond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je zelf in de aanbieding?
Waarom zou je zoiets in de supermarkt kopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Puddingbroodjes associeer ik meer met de supermarktvariant
Ik ben uiterst serieus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ey flikker eens op hier. ONZ is verderop.
Als dat zijn kink is, wil ik hem ook wel uitlatenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je US straks ook een tuigje-riem aandoen?
Woef!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn sprankelende persoonlijkheid, mentale bagage, boeken en een hond.
Geen idee, misschien als de bakker permanent gesloten is ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets in de supermarkt kopen
Hmmmquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, misschien als de bakker permanent gesloten is ofzo?
Boeken vind ik wel erg interessant.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn sprankelende persoonlijkheid, mentale bagage, boeken en een hond.
Nee die hond is tot de dood ons scheidt. Dat staat op contract.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boeken vind ik wel erg interessant.
Kun je die hond en de mentale bagage kwijtraken?
Nee, iemand in Duitsland heeft het adres verkeerd gespeld, pakket kwam in België terecht, en daar kon niemand uitvogelen waar het heen moest omdat mijn stad daar niet bestaat.quote:
Kopen we wel vijf nieuwe puppy's?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die hond is tot de dood ons scheidt. Dat staat op contract.
Dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die hond is tot de dood ons scheidt. Dat staat op contract.
Nee sorry Ambar is mijn alles.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kopen we wel vijf nieuwe puppy's?
De hond?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ambar aan de boom binden of US. Nou ik wist het wel.
rest alleen de vraag: hoe hoog?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik er eentje en welk ras?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kopen we wel vijf nieuwe puppy's?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Ambar dood gaat onder verdachte omstandigheden dan is het aantal doden in de John Wick nog minimaal tov wat ik ga doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hoeft geen probleem te zijn.
Hoe krijg je een adres zo fout gespeld dat het in België uitkomtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, iemand in Duitsland heeft het adres verkeerd gespeld, pakket kwam in België terecht, en daar kon niemand uitvogelen waar het heen moest omdat mijn stad daar niet bestaat.
Ik zal hem vanmiddag even mailen over hoe verder.
Hey als dat je kink is, wil ik dat best doen. Rare kink wel om aan een boom vastgebonden te worden, maar hé ik kinkshame niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is zielig, die hebben constant hoofdpijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
King Charles Cavalier, zo'n tricolour.
Essen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je een adres zo fout gespeld dat het in België uitkomt![]()
Ja, hij kan natuurlijk niet aankomen met stukjes kaviaar tussen z'n tanden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
dit ziet eruit alsof ie zeer agressief aan het flossen is
Als je maar niet veganistisch bent en ongeschoren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hey als dat je kink is, wil ik dat best doen. Rare kink wel om aan een boom vastgebonden te worden, maar hé ik kinkshame niet.
1 op de 3 slechts.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is zielig, die hebben constant hoofdpijn
Zwabbie woont toch niet in Essen?quote:
Ik weet nog niet of hij het verkeerd gewchreven heeft, of dat er iemand het verkeerd ingescand heeft oid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je een adres zo fout gespeld dat het in België uitkomt![]()
"Dit is geen geldig adres. Wat moeten we hier mee doen?”quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of hij het verkeerd gewchreven heeft, of dat er iemand het verkeerd ingescand heeft oid.
Maar bij de tracking zag ik dat de letters van mijn postcode naar BE waren veranderd. Ik denk dat hij daar op vastliep. Straatnaam ook een w met een v verwisseld.
Die Duitsers spreken de W natuurlijk ook uit als een V, die weten niet beterquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of hij het verkeerd gewchreven heeft, of dat er iemand het verkeerd ingescand heeft oid.
Maar bij de tracking zag ik dat de letters van mijn postcode naar BE waren veranderd. Ik denk dat hij daar op vastliep. Straatnaam ook een w met een v verwisseld.
Ze konden dan ook niet kiezen en noemden hun auto VWquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Duitsers spreken de W natuurlijk ook uit als een V, die weten niet beter
"Dan is het hun probleem."quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Dit is geen geldig adres. Wat moeten we hier mee doen?”
"Oh stuur maar naar België"
Maar heeft Hedwig al een muis gebracht?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
Zo ik ben erg ver met mijn voorbereidingen voor morgen. (Lees: genoeg boodschappen halen)
Neequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar heeft Hedwig al een muis gebracht?
En windkracht 12 is het ook niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Stond vorige week op buienradar dat het vandaag 41C zou worden
Gelukkig maar want anders was het een hel om te fietsen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En windkracht 12 is het ook niet.
12:51quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
THUIHUUIIIISSSS
WEEEEEEKEEEENNNNDDDDDDDDDDDDDDD
Ik kan door omstandigheden niet fulltime werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
12:51
hier motten we nog een hele middag werken.
Ik denk niet dat er dan veel van fietsen terecht komt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig maar want anders was het een hel om te fietsen.
Maar die krijgen hoofdpijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
King Charles Cavalier, zo'n tricolour.
Dit weekend kan niet? Wordt wel mooi weer volgens mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik had bedacht dat ik volgende week wel kon proberen naar de stad te fietsen, daar ijsje halen en ff uitrusten en dan weer terug. Kijken hoe dat gaat.
Maar dan is het Kermis, dus dat gaat hem niet worden
Nee ze gaan morgen al open, t/m 18 augustusquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit weekend kan niet? Wordt wel mooi weer volgens mij
Ik las Kerstmisquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik had bedacht dat ik volgende week wel kon proberen naar de stad te fietsen, daar ijsje halen en ff uitrusten en dan weer terug. Kijken hoe dat gaat.
Maar dan is het Kermis, dus dat gaat hem niet worden
Ja dat vieren we hier al in augustusquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Ik kan gewoon echt mijn bek niet houden als ik muziek hoor wat ik ken. Ik ben ook de enige die je altijd hoort.
Rare mensen daar in het noordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat vieren we hier al in augustus
Dit ziet er ergens wel ietwat verontrustend uitquote:
Had tijdje geleden tijdens een gesprek al gevraagd of er wel eens klachten waren dat ik mijn bek moet houden maar niemand heeft geklaagd tot nu toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wat als je s nachts ineens erg verkouden wordtquote:
Het ging om het zingen volgens mij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als je s nachts ineens erg verkouden wordt
Maar daar ben je in het echt al goed in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zou ook een Coin Finder Simulator moeten bestaan vind ik.
Ja dat snap ik, maar daar is het product niet voor ontwikkeldquote:
Misschien helpt het wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar daar is het product niet voor ontwikkeld
Ja maar dan kan ik het vaker doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar daar ben je in het echt al goed in.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik het vaker doenEn misschien wel er nog beter in worden
![]()
Kan in ieder geval aan zo'n gamestudio wel tips geven over hoe het gaat en waar je op moet letten en zo
Nice! En LEGOquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woonbegeleidster is wel aardig en ze houdt ook van Lego![]()
![]()
Ik luisterde net naar Ghost? Maar dat is vast wat anders haha.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En wat het verschil is tussen een conversion, een ghost en een relay.
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik luisterde net naar Ghost? Maar dat is vast wat anders haha.
Moet ik wel even zoeken als dat zo is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ookJe hebt toch een Jaarboek? Staat een woordenlijst in
*pakt kersttruiquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snap ik wel, supermarkten hebben dan alle benodigheden al liggen enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn bult ziet er best apart uit.
dikke rode cirkel en in het midden helemaal opgezwollen.
Gisteren gefietst en toen gestoken door een insect.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren gefietst en toen gestoken door een insect.
Teekquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh honey dat is nog niksquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu heb ik wel weer genoeg enge foto's gezien.
Ik had ook al een foto gemaakt van mijn bult met Google Lens gemaakt en toen kreeg ik al engere varianten ervan voorbij.quote:
Teeek ooon mieeee!!!quote:
Ja nu is het allemaal nog lekker versquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik wel, supermarkten hebben dan alle benodigheden al liggen enzo
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier maar niet doen nogquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:20 schreef Ama het volgende:
Ohwasgoed kan straks ook weer mooi buiten hangen.
Had ik nog niet aan gedacht toen ik de wasmachine aan deed.
Laatste keer dat ik dat ging doen waren ze net bezig voor het huis met zo'n veegmachine.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier maar niet doen nog
Ze zijn nu schuin aan de overkant aan het slijpen dus overal stof
Jeetje wat een goede dag heb jijquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag een uitgebreid praatje gemaakt met een van de buren. Ben trots op mezelf.
Neequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Zou hem nog niet eens met een tak aanraken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet te doen toch, zelfs niet met een kwak wijn op.
wat wil je scheppen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moet op jacht voor een schepnet. Ik heb gewoon geen zin om 20,- uit te geven….
Dingetjes uit het zwembad vissenquote:
Meestal ga je juist op jacht mét een schepnetquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moet op jacht voor een schepnet. Ik heb gewoon geen zin om 20,- uit te geven….
Of juist wel, keihard.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou hem nog niet eens met een tak aanraken.
https://www.decathlon.nl/(...)0?mc=8641166&c=Groenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dingetjes uit het zwembad vissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik erger me soms aan mezelf omdat ik zo niet sociaal ben. Te teruggetrokken in mijn eigen kleine cocon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jeetje wat een goede dag heb jij
nee, ik ken alleen de donut en de ledstripsquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie nog die ene lamp die ik had besteld 100 jaar geleden.
Die vierkante met die led cirkel er in.
Nog steeds niet verzonden
https://shop.moonside.des(...)d=120226228935810166quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ken alleen de donut en de ledstrips
Die aambei?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
En toen je zei "Fuckoff met je leveringsproblemen, ik wil NU mijn geld terug"?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://shop.moonside.des(...)d=120226228935810166
Deze. Ze reageren wel op mijn mails. Zeggen dat ze leveringsproblemen hebben
Nee ik wil die lamp :pquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toen je zei "Fuckoff met je leveringsproblemen, ik wil NU mijn geld terug"?
ja, dat verklaart wel waarom ze niets verzonden hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://shop.moonside.des(...)d=120226228935810166
Deze. Ze reageren wel op mijn mails. Zeggen dat ze leveringsproblemen hebben
Weet je nog dat oog dat ik heb besteld?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:11 schreef gianni61 het volgende:
Ik koop ook altijd 2 gebakjes voor mij "en het bezoek"
hmmquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je nog dat oog dat ik heb besteld?
Oog?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je nog dat oog dat ik heb besteld?
Al onze vaderlandse magen moeten gevuld worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Duurt wel nog een uur voordat het weekend is voor de hardwerkende Nederlander
Dilan approve this postquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Duurt wel nog een uur voordat het weekend is voor de hardwerkende Nederlander
Hmm. Was er toen niet ook al de twijfel of dat zakje legit was?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Was er toen niet ook al de twijfel of dat zakje legit was?
Zit je nog in de klachtperiode van Paypal oid?
Nee geloof het niet. Maar er zijn replies van mensen op de site die zeggen dat levering idd erg lang duurt maar dat ze het wel krijgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Was er toen niet ook al de twijfel of dat zakje legit was?
Zit je nog in de klachtperiode van Paypal oid?
Dat ding heb je al maanden geleden besteld toch? Vrees dat je die niet meer gaat krijgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Nee geloof het niet. Maar er zijn replies van mensen op de site die zeggen dat levering idd erg lang duurt maar dat ze het wel krijgen
Dat wint die haai dan niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
GPT5 is wel weer even verbetering ten opzichte van de vorige. Gaat nog net niet de wereld overnemen.
Lol. Ziet er uit als een kwaliteitje. Komt me vaag bekend voor, maar geloof niet dat ik hem gezien heb.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, zojuist deze film besteld
Bekijk deze YouTube-video
Ja lijkt me toch wel jouw soort filmquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Ziet er uit als een kwaliteitje. Komt me vaag bekend voor, maar geloof niet dat ik hem gezien heb.
Meteen een hoop gekocht?quote:
als luchtverfrisser voor in het toiletquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meteen een hoop gekocht?
Hopelijk geen ontvlambare luchtjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
als luchtverfrisser voor in het toilet
een scheet kan ook in de fik,.. dus verschil maakt t nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk geen ontvlambare luchtjes
Een hoop is meestal niet zo frisquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
als luchtverfrisser voor in het toilet
Klein dik ding, ziet er een beetje uit als mijn Lumia van 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou een klein telefoontje. Welnu, dat heb ik![]()
Links een Samsung A55 van mijn werk. Een telefoon van het maatje "is dat een slagkruiser in je broek of ben je gewoon blij me te zien?"
In het midden mijn Samsung X-cover. Daarvan is voornamelijk het scherm klein en het ding zelf niet.
En rechts, een uitprobeerseltje. Wie weet bevalt het, en anders koop ik wel een fatsoenlijke bij Coolblue.
[ afbeelding ]
Niet meer aan gedacht maar zal wel uitverkocht zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:08 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Jij al besloten of je die Halloween krans moet hebben?
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet meer aan gedacht maar zal wel uitverkocht zijn.
Je bent toch niet dat hele doosje in 1x nodig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meteen een hoop gekocht?
Vroeger wilden we ook steeds kleinere telefoons en op een gegeven moment werden ze weer groter.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou een klein telefoontje. Welnu, dat heb ik![]()
Links een Samsung A55 van mijn werk. Een telefoon van het maatje "is dat een slagkruiser in je broek of ben je gewoon blij me te zien?"
In het midden mijn Samsung X-cover. Daarvan is voornamelijk het scherm klein en het ding zelf niet.
En rechts, een uitprobeerseltje. Wie weet bevalt het, en anders koop ik wel een fatsoenlijke bij Coolblue.
[ afbeelding ]
Ja toen ze bedachten dat je er porno op kon kijken werden ze weer steeds groter iddquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vroeger wilden we ook steeds kleinere telefoons en op een gegeven moment werden ze weer groter.
Oh, was dat de reden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toen ze bedachten dat je er porno op kon kijken werden ze weer steeds groter idd
Niet eens 5G?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eoa chinezending.
https://tijdvoorstijl.nl/(...)ng-oud-gratis-hoesje
Nee vrij achterhaalde specs eigenlijk. Maar goed ik hoef er ook niet veel mee te kunnen eigenlijk.quote:
Dat je ze alle kanten heen kon vouwen zodat die zo klein als mogelijk werdquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vroeger wilden we ook steeds kleinere telefoons en op een gegeven moment werden ze weer groter.
Ik wil nog steeds kleine telefoonsquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind de iPhone die ik nu heb ook niet zo heel groot, een standaard 13quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu ook de laatste 'kleine' iPhone.
Ik wacht wel gewoon tot het hele seizoen online staatquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:33 schreef gianni61 het volgende:
zeau weekend.
nu kan ik met wednesday beginnen
Doe ik ook. Ik heb dan ook een nieuwe (tweede hands weliswaar) TV. Dan ga ik lekker een hele dag ofzo kijken in mijn vakantie in Oktober..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht wel gewoon tot het hele seizoen online staat
Ja dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:33 schreef gianni61 het volgende:
zeau weekend.
nja, dat is wel vervelendquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht wel gewoon tot het hele seizoen online staat
Een half seizoen is nog vervelenderquote:
Die Emma Myers is wel erg schattig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:33 schreef gianni61 het volgende:
zeau weekend.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die Emma Myers is wel erg schattig.
SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En wij maar klagen als we op onze pakketjes moeten wachtenquote:Bestelbus met 600 pakketjes vliegt al rijdend in brand in Breda en gaat volledig verloren
Een bestelbus is vrijdagmiddag rond 16.15 uur rijdend in brand gevlogen aan het Valkeniersplein in Breda. De bestuurder kon het voertuig naast de Albert Heijn tot stilstand brengen, waarna de brandweer het vuur heeft geblust.
Volgens de pakketbezorger lagen er vermoedelijk zo’n zeshonderd pakketjes in het voertuig, zo vertelde hij aan meerdere omstanders. Hoe de brand kon ontstaan, is nog niet duidelijk. Ook een fiets die in de buurt stond geparkeerd, raakte beschadigd. Het zadel en de fietstassen liepen schade op door de hitte.
Handhaving zette de weg af om de hulpdiensten de ruimte te geven. De brandweer was geruime tijd bezig met bluswerkzaamheden. De bus ging volledig verloren en zal worden afgevoerd door een bergingsbedrijf.
https://www.bndestem.nl/b(...)g-verloren~a7e964a4/
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Heb de show nooit gezienSPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reddit en 4chan dringen haar de hele tijd aan me op.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik heb de kleine 13 of hoe heet dat dingquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind de iPhone die ik nu heb ook niet zo heel groot, een standaard 13
Ik ken haar dan weer alleen uit Wednesdayquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb de show nooit gezien
Reddit en 4chan dringen haar de hele tijd aan me op.
true, maar Jenna Ortega is dan toch meer mijn typequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die Emma Myers is wel erg schattig.
Geloof dat ze ook in de Minecraftfilm zit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken haar dan weer alleen uit Wednesday
De 13 mini, terwijl die niet eens zoveel kleiner isquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de kleine 13 of hoe heet dat ding
Ze heeft wel een unieke look. Wat dat betreft een goede casting.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true, maar Jenna Ortega is dan toch meer mijn type
Altijd zo toch, met remakes en reboots van dingen uit je jeugd. Roze bril dit dat alles.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Christina Ricci blijft voor mij eigenlijk DE Wednesday, maar Ortega deed het ook erg goed hoor..
Ja zijn beide 20+quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Wat zijn jullie nou weer de vieze oude mannetjes aan het uithangen, zijn die meisjes überhaupt wel meerderjarig?
Ik snap ook niet dat volwassen mannen zo naar kinderen kunnen kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Wat zijn jullie nou weer de vieze oude mannetjes aan het uithangen, zijn die meisjes überhaupt wel meerderjarig?
Maar Stokkie en beertje zijn allebei 50+quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |