Ik kan door omstandigheden niet fulltime werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
12:51
hier motten we nog een hele middag werken.
Ik denk niet dat er dan veel van fietsen terecht komt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig maar want anders was het een hel om te fietsen.
Maar die krijgen hoofdpijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
King Charles Cavalier, zo'n tricolour.
Dit weekend kan niet? Wordt wel mooi weer volgens mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik had bedacht dat ik volgende week wel kon proberen naar de stad te fietsen, daar ijsje halen en ff uitrusten en dan weer terug. Kijken hoe dat gaat.
Maar dan is het Kermis, dus dat gaat hem niet worden
Nee ze gaan morgen al open, t/m 18 augustusquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit weekend kan niet? Wordt wel mooi weer volgens mij
Ik las Kerstmisquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik had bedacht dat ik volgende week wel kon proberen naar de stad te fietsen, daar ijsje halen en ff uitrusten en dan weer terug. Kijken hoe dat gaat.
Maar dan is het Kermis, dus dat gaat hem niet worden
Ja dat vieren we hier al in augustusquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Ik kan gewoon echt mijn bek niet houden als ik muziek hoor wat ik ken. Ik ben ook de enige die je altijd hoort.
Rare mensen daar in het noordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat vieren we hier al in augustus
Dit ziet er ergens wel ietwat verontrustend uitquote:
Had tijdje geleden tijdens een gesprek al gevraagd of er wel eens klachten waren dat ik mijn bek moet houden maar niemand heeft geklaagd tot nu toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wat als je s nachts ineens erg verkouden wordtquote:
Het ging om het zingen volgens mij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als je s nachts ineens erg verkouden wordt
Maar daar ben je in het echt al goed in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zou ook een Coin Finder Simulator moeten bestaan vind ik.
Ja dat snap ik, maar daar is het product niet voor ontwikkeldquote:
Misschien helpt het wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar daar is het product niet voor ontwikkeld
Ja maar dan kan ik het vaker doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar daar ben je in het echt al goed in.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik het vaker doenEn misschien wel er nog beter in worden
![]()
Kan in ieder geval aan zo'n gamestudio wel tips geven over hoe het gaat en waar je op moet letten en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |