Zeer geavanceerde methodesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor Guantanamo Bay methodes
Speciaal ontwikkeld en uitgezocht voor USquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor Guantanamo Bay methodes
Pas maar op. Voor je het weet ga je van fwb naar een huwelijk als je zoveel moeite doet voor elkaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de planning voor de eerste date met US al klaar.
1. Lekker uiteten bij de plaatselijke linksdraaiende vegan restaurant of bij Downies & Brownies of een lekker Souk hier.
2. Feesten bij de plaatselijke hippie gemeenschap. Je kent ze wel met hun tiny houses enzo.
3. US gaat mijn hele huis schoonmaken terwijl ik met Ambar knuffel.
dit ziet eruit alsof ie zeer agressief aan het flossen isquote:
Ik zou alleen die Duitse chemicaliën niet in je roombroodjes doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg net bericht dat mijn pakket met chemicaliën terug naar Duitsland is gestuurd. Ik had gewoon meer roombroodjes moeten eten.
Denk je dat ik daabs ben of zo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de planning voor de eerste date met US al klaar.
1. Lekker uiteten bij de plaatselijke linksdraaiende vegan restaurant of bij Downies & Brownies of een lekker Souk hier.
2. Feesten bij de plaatselijke hippie gemeenschap. Je kent ze wel met hun tiny houses enzo.
3. US gaat mijn hele huis schoonmaken terwijl ik met Ambar knuffel.
Als hij een huis regelt in Wageningen met vijver met meerkoetjes, bos dichtbij, shecave van 40m2 voor mijzelf. Dan zeg ik geen neequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas maar op. Voor je het weet ga je van fwb naar een huwelijk als je zoveel moeite doet voor elkaar.
Heb geen roombroodjes (geen idee wat dat zijn) in huis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je deze strategie al geprobeerd?
[..]
Hebben ze wel aangebeld?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg net bericht dat mijn pakket met chemicaliën terug naar Duitsland is gestuurd. Ik had gewoon meer roombroodjes moeten eten.
Eerlijk zeggen dat je botergeil wordt van zo'n date avondquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik daabs ben of zo?
Wist niet dat je een oogje op hem had. Maar you go girlquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Speciaal ontwikkeld en uitgezocht voor US
Ik houd wel van een uitdagingquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist niet dat je een oogje op hem had. Maar you go girl
Puddingbroodjes geloof ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen roombroodjes (geen idee wat dat zijn) in huis.
En ik kan ze niet halen, want ik moet hier wachten!
Vies dat is het.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen roombroodjes (geen idee wat dat zijn) in huis.
En ik kan ze niet halen, want ik moet hier wachten!
In je blote kont Mt Everest opklimmen is ook een uitdaging, maakt het niet per se een goed ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd wel van een uitdaging
Het is US die gillend wegloopt niet ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In je blote kont Mt Everest opklimmen is ook een uitdaging, maakt het niet per se een goed idee
Foei, een dame die zo tekst?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen dat je botergeil wordt van zo'n date avond
Prinsessengedrag waar is de strong independent womanquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als hij een huis regelt in Wageningen met vijver met meerkoetjes, bos dichtbij, shecave van 40m2 voor mijzelf. Dan zeg ik geen nee
Puddingbroodjes associeer ik meer met de supermarktvariantquote:
Wat heb je zelf in de aanbieding?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als hij een huis regelt in Wageningen met vijver met meerkoetjes, bos dichtbij, shecave van 40m2 voor mijzelf. Dan zeg ik geen nee
Ik blijf gewoon werken hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Prinsessengedrag waar is de strong independent woman
Ga je US straks ook een tuigje-riem aandoen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga hier eens even kleding voor buiten aandoen en Meneer Ambar voorzien van tuigje-riem combinatie (kinky) en hem een leuke tijd bezorgen.
Mijn sprankelende persoonlijkheid, mentale bagage, boeken en een hond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je zelf in de aanbieding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |