SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Kom vechten dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:58 schreef Ama het volgende: [..] Nou heb je gelukkig ergens nog wel smaak in hahaatjes.
Wie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Zouden jullie (de vrouwelijke inwoners van Foqueville) Steven Kazan doen?
Ik heb zelf nooit gerookt, mocht ook niet van de anderenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij waren te braaf, haha.
Vind het nog steeds stinken. Loka mag van mij niet roken. Ze mist het nog steeds.
Jezus neequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Nou idd:quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Echt wat worden hier voor vieze dingen gezegd ineens.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
quote:Vandaag trekt nog een zwak front over het land, met bewolking en plaatselijk lichte (mot)regen. Vanaf morgen breekt een zomerse periode aan met veel zon en hoge temperaturen. Na het weekend kan het op dinsdag in het zuiden zelfs oplopen tot 35 graden.
Halverwege afspreken dan maar?quote:
Vond die Mara vroeger wel cutequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Fijn dat je er van genoten hebt. Ik sla over. Wel zin om chips en chocola te gaan halen en me vol te vretenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik nog ff een recensie doen van mijn mint met chocola ijs? Super lekker, heel veel fijne stukjes pure chocolade erin. Aanrader.
Heel verstandig van ze. Ze hadden duidelijk het beste met je voor!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit gerookt, mocht ook niet van de anderenNiet aan beginnen, zeiden ze. Nam alleen soms een hijsje voor een tentamen, dat merkte ik dan ook meteen
Maar ik heb flink wat meegerookt.
Nee. Ik zou wel inwoners van Foqueville doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Opgehoerd met die fucking kutonzinquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
Vandaag trekt nog een zwak front over het land, met bewolking en plaatselijk lichte (mot)regen.
Ik denk al dat heb ik niet getypt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opgehoerd met die fucking kutonzinGodverdomme er was al vanaf eergisteren lekker zonnig weer beloofd
Niet door het katweerbericht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opgehoerd met die fucking kutonzinGodverdomme er was al vanaf eergisteren lekker zonnig weer beloofd
Zal ik je aanmoedigen dat vooral te doen of je wijzen op je fitgirl ambities? 🤔quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fijn dat je er van genoten hebt. Ik sla over. Wel zin om chips en chocola te gaan halen en me vol te vreten
Wie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik zou wel inwoners van Foqueville doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |