Dat is zielig, die hebben constant hoofdpijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
King Charles Cavalier, zo'n tricolour.
Essen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je een adres zo fout gespeld dat het in België uitkomt![]()
Ja, hij kan natuurlijk niet aankomen met stukjes kaviaar tussen z'n tanden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
dit ziet eruit alsof ie zeer agressief aan het flossen is
Als je maar niet veganistisch bent en ongeschoren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hey als dat je kink is, wil ik dat best doen. Rare kink wel om aan een boom vastgebonden te worden, maar hé ik kinkshame niet.
1 op de 3 slechts.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is zielig, die hebben constant hoofdpijn
Zwabbie woont toch niet in Essen?quote:
Ik weet nog niet of hij het verkeerd gewchreven heeft, of dat er iemand het verkeerd ingescand heeft oid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je een adres zo fout gespeld dat het in België uitkomt![]()
"Dit is geen geldig adres. Wat moeten we hier mee doen?”quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of hij het verkeerd gewchreven heeft, of dat er iemand het verkeerd ingescand heeft oid.
Maar bij de tracking zag ik dat de letters van mijn postcode naar BE waren veranderd. Ik denk dat hij daar op vastliep. Straatnaam ook een w met een v verwisseld.
Die Duitsers spreken de W natuurlijk ook uit als een V, die weten niet beterquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of hij het verkeerd gewchreven heeft, of dat er iemand het verkeerd ingescand heeft oid.
Maar bij de tracking zag ik dat de letters van mijn postcode naar BE waren veranderd. Ik denk dat hij daar op vastliep. Straatnaam ook een w met een v verwisseld.
Ze konden dan ook niet kiezen en noemden hun auto VWquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Duitsers spreken de W natuurlijk ook uit als een V, die weten niet beter
"Dan is het hun probleem."quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Dit is geen geldig adres. Wat moeten we hier mee doen?”
"Oh stuur maar naar België"
Maar heeft Hedwig al een muis gebracht?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
Zo ik ben erg ver met mijn voorbereidingen voor morgen. (Lees: genoeg boodschappen halen)
Neequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar heeft Hedwig al een muis gebracht?
En windkracht 12 is het ook niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Stond vorige week op buienradar dat het vandaag 41C zou worden
Gelukkig maar want anders was het een hel om te fietsen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En windkracht 12 is het ook niet.
12:51quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
THUIHUUIIIISSSS
WEEEEEEKEEEENNNNDDDDDDDDDDDDDDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |