Ik teken daar voor, maar nooit is helaas een lange tijd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De PVV komt nooit meer in de regering
Dan hadden we NSBOA's.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat er was gebeurd als die asielnoodwet er door heen was gekomen. Hadden we dan onze eigen ICE gehad?
Dat is geen garantie in het Nederlands politiek stelsel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
grootste partij levert de MP
Sinds wanneer en waarom?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijkquote:
In 1977 en in 1982 niet hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De VVD gaat de volgende republikeinse grap nog een keer toepassen in de komende periodesquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
Al die mensen die een laagbetaalde baan hebben, of een uitkering hebben zoals bijstand of zo.
Ik hou mijn hart vast voor hun lot als VVD nog een keer in een kabinet gaat zitten.
https://www.advocatenblad(...)utte-een-psychopaat/quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wie is 'die Ruttiaanse psychopaat'?
In 2024 ook niet.quote:
Vooralsnog is nooit de politieke carrière van Wilders. Die is met 25 jaar al extreem lang en de man zelf is ook al 61 dus daar zal ooit een eind aan komen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik teken daar voor, maar nooit is helaas een lange tijd.
Misschien volgt Dion Graus hem op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:36 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Vooralsnog is nooit de politieke carrière van Wilders. Die is met 25 jaar al extreem lang en de man zelf is ook al 61 dus daar zal ooit een eind aan komen.
Er is daar qua structuur/partijorganisatie en opvolging werkelijk niets geregeld en er zit zover ik kan zien ook niemand in de fractie die het op een enigszins vergelijkbaar niveau zou kunnen. Dus de kans is behoorlijk aanwezig dat de PVV vlak na de politieke carrière van Wilders begraven zal worden.
Dion is i.d.d. heel erg hondjeuitlaten.nl.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien volgt Dion Graus hem op.
Bedoel je dit verhaal?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:49 schreef Mathijsco het volgende:
Moet je eens kijken bij PvdA/GL: Lisa - ik ben in de Kamer gekomen door een onzinverhaal uit de trein - Westerveld.
ja we moeten wel iets met de PVV denk ik , kunnen ze niet fuseren met JA21??quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:46 schreef Bluesdude het volgende:
Er is geen wet, geen geschreven regel dat de grootste partij de MP moet/mag leveren.
Als die islamatienslayer opnieuw de meeste zetels wint, dan zal de Tweede Kamer misschien een informateur aanwijzen om te onderzoeken of een stabiel kabinet met de PVV mogelijk is.
Hij/zij rapporteert aan de Kamer en die kan kiezen een PVV-kabinet te formeren.
Ik denk dat de Kamer zal beslissen....-->> we kijken verder naar een middenkabinet
Leuk als je gelooft in onzin verhalen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bedoel je dit verhaal?
https://www.gld.nl/nieuws(...)veilig-na-bedreiging
Was dat echt onzin?
Het is overigens één van de betere en meest hardwerkende kamerleden. Ze is gelovig en gereformeerd opgegroeid.
Mensen zijn imperfect, maar zij doet het goed.
Wat is de bron dat het onzin is?quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:33 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Leuk als je gelooft in onzin verhalen.
Zo werd ik gisteren ook getriggerd in de trein door drie Timmermans-fans met broccolikapsel en morele zelfgenoegzaamheid. Ze hadden het over 'de Joden 'quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is de bron dat het onzin is?
Het strookt nogal met wat andere progressieve politici in het openbaar mee maken.
Die gaan dan met de trein?quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja we moeten wel iets met de PVV denk ik , kunnen ze niet fuseren met JA21??
beter dan met Groen links , dan gaan we allemaal met de bus op vakantie behalve groen links zelf
Natuurlijk niet. Maar het is knap lullig als je met een PVV op 35 zetels moet gaan regeren zonder de grootste partij. Bij iedere fout die je maakt wordt 'Big Brother' alleen maar groter en voorzie je in gratis campagne voor de underdog. Tel daarbij op een toch al gespannen coalitie (bijvoorbeeld PvdA/VVD) en het wordt echt op eieren lopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is geen garantie in het Nederlands politiek stelsel.
Maar eh die coalitie met de PVV, werkte dat nou zo soepel?quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:39 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar het is knap lullig als je met een PVV op 35 zetels moet gaan regeren zonder de grootste partij. Bij iedere fout die je maakt wordt 'Big Brother' alleen maar groter en voorzie je in gratis campagne voor de underdog. Tel daarbij op een toch al gespannen coalitie (bijvoorbeeld PvdA/VVD) en het wordt echt op eieren lopen.
Lag dat aan de PVV, vind je?quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar eh die coalitie met de PVV, werkte dat nou zo soepel?
Die hebben de boel laten klappen door de rest te overvallen met een berg nieuwe eisen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |