Ik bedoel dan de zetelwinst die ze nu nog in peilingen hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die zitten al redelijk rond hun minimum lijkt me.
LOL!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die zitten al redelijk rond hun minimum lijkt me.
Ach, dat was prima voorspelbaar toen de VVD aangaf graag vriendjes te willen worden. Zo'n situatie is voor de SP totaal niet aan de orde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:43 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
LOL!
'Never underestimate the underdog.' En al helemaal niet in Calvinistisch Nederland. Wilders is er de grootste partij mee geworden.
Leuk, maar Wilders is, zoals je wellicht weet, door die Ruttiaanse psychopaat uitgesloten. Daarna volgde de verkiezingszege.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:46 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, dat was prima voorspelbaar toen de VVD aangaf graag vriendjes te willen worden. Zo'n situatie is voor de SP totaal niet aan de orde.
Dat is inderdaad bekend. De deur open schoppen voor de PVV was strategisch een nogal domme stap van de VVD. Ze verloren de vorige verkiezingen en gaan dat nu ook weer doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:51 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Leuk, maar Wilders is, zoals je wellicht weet, door die Ruttiaanse psychopaat uitgesloten. Daarna volgde de verkiezingszege.
Met als resultaat dat we een jaar lang naar hun falen hebben mogen kijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:51 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Leuk, maar Wilders is, zoals je wellicht weet, door die Ruttiaanse psychopaat uitgesloten. Daarna volgde de verkiezingszege.
Je geeft er je eigen, unieke visie aan. Dat mag uiteraard, maar heeft niet met de realiteit te maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bekend. De deur open schoppen voor de PVV was strategisch een nogal domme stap van de VVD. Ze verloren de vorige verkiezingen en gaan dat nu ook weer doen.
dat de PVV haar zege vooral te danken had aan de opening die de VVD hen bood is toch vrij algemeen bekend?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:02 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Je geeft er je eigen, unieke visie aan. Dat mag uiteraard, maar heeft niet met de realiteit te maken.
'Onze' Timmermans-mod.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Met als resultaat dat we een jaar lang naar hun falen hebben mogen kijken.
Proost!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef Mathijsco het volgende:
hardliner Marjolein Faber, die constant bleef in haar agenda.
Inderdaad, geweldig schoolvoorbeeld van hoe populistische politiek niks concreets brengt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:31 schreef Hexagon het volgende:
Faber die het zo druk had met clowntje spelen dat er nul wetgeving is aangeboden aan de kamer.
Wie is 'die Ruttiaanse psychopaat'?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:51 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
toch denk ik dat Wilders weer mee gaat doen en zelfs MP gaat worden en zo hoort het ook , dat is democratiequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:31 schreef Hexagon het volgende:
Faber die het zo druk had met clowntje spelen dat er nul wetgeving is aangeboden aan de kamer.
De PVV komt nooit meer in de regeringquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
toch denk ik dat Wilders weer mee gaat doen en zelfs MP gaat worden en zo hoort het ook , dat is democratie
Nee, nee en nee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
toch denk ik dat Wilders weer mee gaat doen en zelfs MP gaat worden en zo hoort het ook , dat is democratie
Zou dat niet uitsluiten. De VVD wil dat nog steeds heel graag. Is het niet dit kabinet, dan misschien het volgende.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De PVV komt nooit meer in de regering
Wil hij nu werkelijk beweren dat dat vrede voor dieren l geen doorslaand succes is wat minimaal op 5 zetels staat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Het criterium om vermeld te worden is de helft van de kiesdrempel, dat lijkt me een vrij redelijke.
De VVD daalt ook in zetels net zoals de PVVquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou dat niet uitsluiten. De VVD wil dat nog steeds heel graag. Is het niet dit kabinet, dan misschien het volgende.
Waarom "hoort" dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Jij zegt hetquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De PVV komt nooit meer in de regering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |