SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Bijna klaar.quote:
Zijn toch wel weer 3 muffinsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie spoken.
Geen wonder dat ik plots trek heb in muffins. Al kan dat ook door m'n training komen waar 1500kcal verbrand is.
Gracias.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:27 schreef Nizno het volgende:
@:bomenverzameling pikte de lapo in maar deed me er te lang over
sorry had het niet doorquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:27 schreef Nizno het volgende:
@:bomenverzameling pikte de lapo in maar deed me er te lang over
hmm, het is je vergevenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sorry had het niet door
Was bezig dit te lezen:
https://www.omroepbrabant(...)appartementencomplex
Is niet ver van hier en nog dichterbij mijn nieuwe woning..
Ja eh... time flies enz.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:4EverBlackEyed weigert al bijna 2 maanden om hier te posten
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sorry had het niet door
Was bezig dit te lezen:
https://www.omroepbrabant(...)appartementencomplex
Is niet ver van hier en nog dichterbij mijn nieuwe woning..
Immer van de duin af trappen en zit je weer lekker te stoken FBB ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals @:4everblackeyed dat ook wilde doen.
Alweer bijna op 2/3e van het jaar, de kruidnoten liggen al weer in de winkelquote:
Zo gaan die dingen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft een leven ofzo@:4EverBlackEyed
Nog even en de kerst reclames beginnen weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alweer bijna op 2/3e van het jaar, de kruidnoten liggen al weer in de winkel
Oeh, lekker.. even wat inslaanquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alweer bijna op 2/3e van het jaar, de kruidnoten liggen al weer in de winkel
WOESH WOESHquote:
Ik durf nog niet positief te zijn. Net als de vorige keer kan ze ook weer gewoon bijna direct weer verdwijnen.quote:
Hoor ik daar een stukje verlatingsangst?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf nog niet positief te zijn. Net als de vorige keer kan ze ook weer gewoon bijna direct weer verdwijnen.
Heb volgens mij nog van vorig jaar liggenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, lekker.. even wat inslaan![]()
Sintsnoepgoed
De paardenmemekwien.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor ik daar een stukje verlatingsangst?
Ik stook nooitquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Immer van de duin af trappen en zit je weer lekker te stoken FBB ?
https://bouwsteentjes.info/lego-wednesday-oktober-2025-sets/ misschien iets voor jou.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
En dat bericht verklaart ook de vele sirenes en helikopter die ik hoorde..
Ja same.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb volgens mij nog van vorig jaar liggen![]()
Ook nog een zak paaseitjes
Nu @kwiwi nog terug zien te krijgen, de peetmoeder van Foquevillequote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf nog niet positief te zijn. Net als de vorige keer kan ze ook weer gewoon bijna direct weer verdwijnen.
De meme-sessiesquote:
Die was hier recent nog?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu @:kwiwi nog terug zien te krijgen, de peetmoeder van Foqueville
*Bombastic side eyequote:
Gaat het zeker ook nog regenenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
Het is ineens van 28 graden naar 26 graden gegaan voor zaterdag.![]()
En dan half bewolkt, dus gelukkig niet de volle zon
"We zijn niet van suiker."quote:
Daarvoor moeten we eerst andere mensen levend in de brand steken op het dorpsplein.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@kwiwiquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een doos met mintchocolade bonbonsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja same.Maar dat mag de pret niet drukken.
Ik haal alvast de kaasschaaf voor de ogen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we eerst andere mensenlevend in de brand steken op het dorpsplein.
Derpadurrrquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De meme-sessies![]()
Herpaderppphurrrdurrrrr
Sharing is caring he.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een doos met mintchocolade bonbons
* komt blij aanrennen met benzine en lucifers.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haal alvast de kaasschaaf voor de ogen.
Huh wat? Wie zei dat?
Trippel trippel
Ook al weer een tijdje geledenquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* komt blij aanrennen met benzine en lucifers.
Niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"We zijn niet van suiker."
Echt he.quote:
Proeven?quote:
Euhm.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een dikke gevoelige tong, ik denk van een overdosis aan soepballetjes.
Zit zelfs nog in het plasticquote:
8 dagenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook al weer een tijdje geleden
[..]
Maar dan voor je ogen.quote:
Waarom doe je dat dan ookquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou likken en lebberen als een dolle Fles als vrouwen van suiker waren (liefst perensuiker)
quote:
quote:
I mean, zo veel rasp heb je niet nodig voor ogen.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou likken en lebberen als een dolle Fles als vrouwen van suiker waren (liefst perensuiker)
quote:
Ben je wel met snelle halen thuis.. en zit je wel zonder ogen enzquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I mean, zo veel rasp heb je niet nodig voor ogen.
Jij begint over suiker.quote:
...dat was het idee toch? Niks meer zien?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je wel met snelle halen thuis.. en zit je wel zonder ogen enz
Maar ga je dan voor een keukenrasp of een houtrasp?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I mean, zo veel rasp heb je niet nodig voor ogen.
Zonder ogen en tong, moet je alles met je neus doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je wel met snelle halen thuis.. en zit je wel zonder ogen enz
WATquote:
Ja precies.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...dat was het idee toch? Niks meer zien?
Nee ik begon over regen, jij begon over suikerquote:
Eeltrasp. Wel op blijven letten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ga je dan voor een keukenrasp of een houtrasp?
Met je neus berichtjes typen voor in dit topicquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder ogen en tong, moet je alles met je neus doen.
Goed vermaak.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we eerst andere mensen levend in de brand steken op het dorpsplein.
Oh ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik begon over regen, jij begon over suiker
Brein valt vast ook wel te raspen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies.
Alleen die film in je hoofd he..
Misschien dan ook het hoofd eraf raspen ofzo
Heb je suggesties ?quote:
Zo eentje?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eeltrasp. Wel op blijven letten.
OMG fav!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brein valt vast ook wel te raspen.
Of lobotomie.
Kan het sommige mensen ten zeerste aanraden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je neus berichtjes typen voor in dit topic
Wie wil dit uitproberen?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je neus berichtjes typen voor in dit topic
Wie wil dit uitproberen?
Ik weet wie die sommige mensen zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan het sommige mensen ten zeerste aanraden.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet wie die sommige mensen zijn.
Voetschraper of voetrasp klinken wel ietwat verontrustend op de een of andere manierquote:
Ja, ik snap die hype niet helemaal, maar ieder z'n meug.quote:
Als jij maar niet weg valt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Vallen steeds meer mensen weg hier.
Doei voetenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voetschraper of voetrasp klinken wel ietwat verontrustend op de een of andere manier
ik heb levenslang.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jij maar niet weg valt.
Ik heb jou wel ingehaald met likesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, volgens mij heb ik mn postaantal goed opgekrikt en zit ik weer netjes in de top 3
* huilt zachtjes
quote:
Nee, same.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik snap die hype niet helemaal, maar ieder z'n meug.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb jou wel ingehaald met likes
Is goed, Voldemort.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Wel makkelijk met neuspeuteren, geen neus.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Vallen steeds meer mensen weg hier.
Proficiat, je mag een gratis (vergeelde) slagroomtaart van 5 dagen oud met een 35% sticker erop afhalen bij de plaatselijke grutter.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb jou wel ingehaald met likes
Nee ik ook niet, maar ik ging eens even bij de top 500 kijken omdat jij er over begonquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GefeliciteerdIk wist niet dat het een wedstrijd was
Ik had vandaag al kakelverse roombroodjes van de bakkerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proficiat, je mag een gratis (vergeelde) slagroomtaart van 5 dagen oud met een 35% sticker erop afhalen bij de plaatselijke grutter.
VoMoquote:
Die zijn lekker als je geen tanden meer hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vandaag al kakelverse roombroodjes van de bakker
Oh ik wist niet dat je een kunstgebit hadquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn lekker als je geen tanden meer hebt.
Ik begon nergens overquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik ging eens even bij de top 500 kijken omdat jij er over begon
Onze ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je een kunstgebit hadMaar fijn dat jij er ook van kunt genieten
Griesmeelpudding ook !quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn lekker als je geen tanden meer hebt.
Maar @kwiwi die kom niequote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik begon nergens over![]()
Dat was @:kwiwi
Nee totaal niet, wat gaf het weg ?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben net bijna 2 uur schermloos geweest, valt het op?
Begrijp ik wel.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee totaal niet, wat gaf het weg ?
Thee met honing!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is voor zieke oude vrouwtjes, net als veel te lang gekookte groentensoep.
Ja toch ons knuffelopaatje van het dorp die nog weet dat vroeger alles beter wasquote:
Zit je op de wc ?quote:
Nee, in een kroeg in Dinslakenquote:
Welja, zou griesmeelpudding en rijstepap gewoon samen mengen, wat rauwe kipfilet erdoorheen, of kippenhuid.quote:
Proostquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, in een kroeg in Dinslaken
Jongens, dit is niet gelogenquote:
Guus en Vos.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke?
Inb4: allemaal, geen een uitgezonderd.
Goed voor de eiwitten en de stoelgangquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welja, zou griesmeelpudding en rijstepap gewoon samen mengen, wat rauwe kipfilet erdoorheen, of kippenhuid.
Zou voor de zekerheid garneren met zuurkool, slagroom en van die fruitsprinkels...quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welja, zou griesmeelpudding en rijstepap gewoon samen mengen, wat rauwe kipfilet erdoorheen, of kippenhuid.
Ge-nie-ten dat veequote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Guus en Vos.
Ze hebben luizen.
Ze gaan volgende maand een week uit logeren.
Het is weer leuk.
Ik heb hier vanmiddag geleerd dat augurken ook helemaal hip zijn tegenwoordigquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou voor de zekerheid garneren met zuurkool, slagroom en van die fruitsprinkels...
Augurken zijn nooit hip geweest.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hier vanmiddag geleerd dat augurken ook helemaal hip zijn tegenwoordig
Zure matten yoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit echt heel lekker gevondenquote:
Die heb je dus ook in augurkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit echt heel lekker gevonden
Ben ik, geef alle stapjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
14.298 stapjes vandaag
Inb4 @:uitstraling met: is voor autisten
Oh, die zure matten met augurkensmaak?quote:
Kom halenquote:
Tellen is voor josti's.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
14.298 stapjes vandaag
A2 melk, beste melkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Hapje kaas, hapje augurk, hapje kaas, hapje augurk, hapje kaas, hapje augurk, hapje kaas, hapje augurk, slok Jersey melk.
Geluk zit hem in kleine dingen.
KOM VECHTEN, VETPOEMELquote:
Even doorstappen wel.quote:
Ballie wil er zelfs eentje zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Augurken zijn nooit hip geweest.
quote:
14.742quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
14.298 stapjes vandaag
Dit is een volkomen normale verzameling met mensen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie wil er zelfs eentje zijn
[..]
Ja, voor mij hoeft het ook niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, die zure matten met augurkensmaak?
Ik zag ook een aantal maanden geleden witte chocolade met augurkensmaak voorbij komen
Joejoe
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Als het dan toch moet."quote:
quote:
Op de A2 mag je maar 100 hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haal je de 120 mee, op het gemakje, met al je eigen tanden nog en een schone onderbroek.
Ik vind dat laatste wel extreem belangrijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haal je de 120 mee, op het gemakje, met al je eigen tanden nog en een schone onderbroek.
Na 19.00 uur, gewoon 130.quote:
Yeetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na 19.00 uur, gewoon 130.
Op de linkerbaan en gaan
Beetje overgegevenquote:
Alle yeet filmpjesquote:
@IJsdraakjequote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Duitsland weten ze wel hoe ze een feestje moeten bouwen.
Valt me hier tegen nu.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noem je @LTVDK nu oud?quote:
"je moet zelf de slingers ophangen enz enz."quote:
Dat stuk in de randstad is toch 24/7 100?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na 19.00 uur, gewoon 130.
Op de linkerbaan en gaan
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"je moet zelf de slingers ophangen enz enz."
Niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oud van ziel, jong van geestquote:
Weet ik niet, maar de A2 loopt niet alleen in de randstadquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat stuk in de randstad is toch 24/7 100?
Ik ben immer serieusquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je een grapje ging maken.
@adolfquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Start jij de polonaise?quote:
Maar natuurlijk.quote:
Ik krijg hier een error van.quote:
Wou jij beweren van niet danquote:
Las jij wat anders dan?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar de A2 loopt niet alleen in de randstad
En weet ook wel dat die verder loopt, ik heb ook A2 Racer gespeeld vroeger, maar dan is mijn grap er niet meerquote:De maximumsnelheid op de A2 Amsterdam - Utrecht vice versa
(v.v.) is 100 km/h. De enige uitzondering daarop is tussen
Vinkeveen en Maarssen v.v. Daar geldt tussen zeven uur
’s avonds en zes uur ’s ochtends een maximumsnelheid van
130 km/h.
Waarom, staan toch geen vreemde woorden?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg hier een error van.
Oh ja, maar ik ben professioneel grappenverpester.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
En weet ook wel dat die verder loopt, ik heb ook A2 Racer gespeeld vroeger, maar dan is mijn grap er niet meer
*kijkt naar username..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom, staan toch geen vreemde woorden?
Oh vandaar, ik lig dubbel, raap me opquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik ben professioneel grappenverpester.
Dat weet je toch?
Ik weet niet of mij dat lukt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh vandaar, ik lig dubbel, raap me op
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of mij dat lukt.
Heb je al gegeten?quote:
Noem je me nu dik?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of mij dat lukt.
Nee, ik vermoed dat je tegen gaat stribbelen.quote:
Nee natuurlijk nietquote:
Goed zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem net een hap van een boterham
Ja, ik had om 17.00 uur al gegeten, maar dat kwam omdat ik moest sporten en anders eet ik te dicht op het sportmoment en zit ik de hele tijd m'n eten te herkauwen, tijdens het sporten.quote:
Dan is het goedquote:
gelukkig heb ik een sterke maagquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo.
[..]
Ja, ik had om 17.00 uur al gegeten, maar dat kwam omdat ik moest sporten en anders eet ik te dicht op het sportmoment en zit ik de hele tijd m'n eten te herkauwen, tijdens het sporten.
Oke, info waar je niet om gevraagd hebt.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed dat je tegen gaat stribbelen.
Er zijn genoeg diersoorten die poep eten om er nog noodzakelijke voedingstoffen uit te halen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo.
[..]
Ja, ik had om 17.00 uur al gegeten, maar dat kwam omdat ik moest sporten en anders eet ik te dicht op het sportmoment en zit ik de hele tijd m'n eten te herkauwen, tijdens het sporten.
Oke, info waar je niet om gevraagd hebt.
Zie je nou wel, ik ken je iets langer dan vandaag.quote:
Cavia's.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn genoeg diersoorten die poep eten om er nog noodzakelijke voedingstoffen uit te halen.
goed geregeldquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tanden poetsen en maar slapen. Morgen weer werken en kennis maken met de andere nieuwe persoonlijk woonbegeleidster..
Honden ook, daarom zijn vrouwen die zich door honden in hun gezicht laten likken zo extreem walgelijk.quote:
Ja waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie je nou wel, ik ken je iets langer dan vandaag.
Ze heeft meerdere bewoners, maar met persoonlijk wordt bedoelt dat ze zich ook met mij bezighoudt qua alle zaken/leefgebieden. Als het bijvoorbeeld niet goed met me gaat, of ik ergens tegen aanloop kan ik bij haar en de andere PB-er (zo heet dat) terecht...quote:
Gewoon iedereen die zich in het gezicht laat likken...quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honden ook, daarom zijn vrouwen die zich door honden in hun gezicht laten likken zo extreem walgelijk.
Uiteindelijk doe ik wel de inschatting dat ik sterker ben, dus je gaat sowieso het onderspit delvenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Hoeveel bewoners heeft een persoonlijk begeleider onder haar hoede of kan dat verschillen per begeleider?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere bewoners, maar met persoonlijk wordt bedoelt dat ze zich ook met mij bezighoudt qua alle zaken/leefgebieden. Als het bijvoorbeeld niet goed met me gaat, of ik ergens tegen aanloop kan ik bij haar en de andere PB-er (zo heet dat) terecht...
Jij traint ook 38x per week zodat je paarden kunt optillen om rond te gooien, dus dat snap ik wel jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteindelijk doe ik wel de inschatting dat ik sterker ben, dus je gaat sowieso het onderspit delven
Vergelijk je jezelf nou met een paard?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij traint ook 38x per week zodat je paarden kunt optillen om rond te gooien, dus dat snap ik wel ja
Ja, dat komt zo.quote:
Dat je zo op je rug ligt in bed en je plet je eigen ogen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat komt zo.
BOS zei: 4everbackeyed
En toen zei ik: heb ik ogen in mn rug (oid)
BOS zei toen: ja zou wel handig zijn
Toen had BOS de lapo en nizno was ongeduldig en vond dit wel een leuke TT
Gr gr 4E
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je zo op je rug ligt in bed en je plet je eigen ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Per ongeluk, tijdens het fietsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik kan niet hinnikenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergelijk je jezelf nou met een paard?
Op een eenwieler.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Per ongeluk, tijdens het fietsen.
Geloof in jezelf.quote:
Dat verschilt per begeleider. Ik ga over een tijdje over op een ander soort woonvorm. Niet meer in een groep, wel nog in een appartement dat gehuurd wordt door de GGz. Maar dan in mijn eentje en tussen reguliere (niet per definitie kwestbaardere mensen) huurders. Maar ze hebben ook mensen die ze begeleiden die gewoon regulier wonen, ambulant heet dat, dat is wel in een bepaald gebied hier in Eindhoven.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners heeft een persoonlijk begeleider onder haar hoede of kan dat verschillen per begeleider?
Wat vind je van deze ontwikkeling?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat verschilt per begeleider. Ik ga over een tijdje over op een ander soort woonvorm. Niet meer in een groep, wel nog in een appartement dat gehuurd wordt door de GGz. Maar dan in mijn eentje en tussen reguliere (niet per definitie kwestbaardere mensen) huurders. Maar ze hebben ook mensen die ze begeleiden die gewoon regulier wonen, ambulant heet dat, dat is wel in een bepaald gebied hier in Eindhoven.
Leuk dat je post. Tot november dan maar weerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het is nu zalig rustig op de weg, echt super genieten.
Joeeee groetjes thuisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk dat je post. Tot november dan maar weer
Heel spannend. Ik zit nu overigens sinds 2 weken op een tijdelijke woonplek, dichtbij de nieuwe.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind je van deze ontwikkeling?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet echt nu afsluiten. Anders slaap ik vannacht te weinig
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In deze KSC noemen we alleen @:dud0r dik.
Niet alleen dik, maar echt moddervet enz.
Vandaar dat van een duin afrollen.
ssssss ssquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 03:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssss ssss ssssssssssssssss
L.e.E.quote:
Hier is het momenteel nog maar grijs buiten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:34 schreef gianni61 het volgende:
ik vermoed dat ik vanmiddag de bbq aan ga steken.
@Amaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijne internationale kattendag.
Ziet er uit alsof het elk moment kan regenen jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het momenteel nog maar grijs buiten.
hier niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En volgende week smelten we allemaal wegquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof het elk moment kan regenen ja
Je had toch geen bbq?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:34 schreef gianni61 het volgende:
ik vermoed dat ik vanmiddag de bbq aan ga steken.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja hier ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, ik heb geen kamado. dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je had toch geen bbq?
[..]
Dus ik moet mijn katten extra aandacht geven?
Een wattus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik heb geen kamado. dat is heel wat anders.
Al zal ik volgens de snobs ook geen bbq maar een hibachi hebben
Een hibachi (火鉢), letterlijk "vuurkom", is een traditioneel Japans verwarmingselement en een type kleine, draagbare houtskoolgrill. Oorspronkelijk bedoeld als warmtebron, is de hibachi later ook populair geworden als kooktoestel, vooral voor het grillen van kleine porties vlees, vis en groenten.quote:
Mijn kat gaat straks naar de dierenarts om het te vieren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aha naja ook lekker toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een hibachi (火鉢), letterlijk "vuurkom", is een traditioneel Japans verwarmingselement en een type kleine, draagbare houtskoolgrill. Oorspronkelijk bedoeld als warmtebron, is de hibachi later ook populair geworden als kooktoestel, vooral voor het grillen van kleine porties vlees, vis en groenten.
Kenmerken van een hibachi:
Vuurkorf:
Een hibachi is een ronde, cilindrische of doosvormige, open bak, vaak gemaakt van keramiek, gietijzer of metaal, die brandende houtskool bevat.
Verwarming en koken:
Oorspronkelijk werd de hibachi gebruikt om ruimtes te verwarmen, maar tegenwoordig is hij vooral bekend als een grill voor het bereiden van gerechten.
Compact en draagbaar:
De hibachi is relatief klein en gemakkelijk te verplaatsen, waardoor hij geschikt is voor gebruik binnen en buiten, zelfs op balkons of tijdens picknicks.
Authentieke grillervaring:
De hibachi biedt een intense hitte en een authentieke Japanse grillervaring, ideaal voor het bereiden van kleine, verfijnde gerechten met een unieke smaak.
Tafelgril:
Sommige hibachi's zijn ontworpen als tafelgrills, waardoor gasten rondom de grill kunnen zitten en hun eigen eten kunnen bereiden, wat zorgt voor een sociale en interactieve eetervaring
en specifieker nog: een Shichirin
Shichirin:
Een traditionele Japanse houtskoolgrill, vaak gemaakt van keramiek, die bekend staat om zijn uitstekende warmtebehoud
Gewoon een bakkie met houtskool en een roostertje erop dusquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat gaat straks naar de dierenarts om het te vieren.
klopt, iets om je voer mee op te warmenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een bakkie met houtskool en een roostertje erop dus
Hopelijk niks ergs?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat gaat straks naar de dierenarts om het te vieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
Hallo dikke rolmopsquote:
Nattekatdagquote:
"pakt tuinslang"quote:
"elke kat is een nattekat als hij het waagt in mijn tuin te komen"quote:
Ik heb wel eens tijdens mijn postronde de straal van de tuinslang in mijn rug gehad. Ja warm en aandachtswijk.quote:
Nee hoor, ik houd van kattenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"elke kat is een nattekat als hij het waagt in mijn tuin te komen"
*LTVDK
Eerst even hier schoonmaken bij de branderij en daarna thuis mijn to do lijstje afwerken en nog even Wednesday kijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus wat gaan jullie vandaag doen?
Werken, schoonmaken, gamen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
werkjes werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Knutselen, film kijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
half dagje ongv werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
werkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Werken en daarna weekend vieren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Schoonmaken en wasjes draaien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |