SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Bijna klaar.quote:
Zijn toch wel weer 3 muffinsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie spoken.
Geen wonder dat ik plots trek heb in muffins. Al kan dat ook door m'n training komen waar 1500kcal verbrand is.
Gracias.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:27 schreef Nizno het volgende:
@:bomenverzameling pikte de lapo in maar deed me er te lang over
sorry had het niet doorquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:27 schreef Nizno het volgende:
@:bomenverzameling pikte de lapo in maar deed me er te lang over
hmm, het is je vergevenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sorry had het niet door
Was bezig dit te lezen:
https://www.omroepbrabant(...)appartementencomplex
Is niet ver van hier en nog dichterbij mijn nieuwe woning..
Ja eh... time flies enz.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:4EverBlackEyed weigert al bijna 2 maanden om hier te posten
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sorry had het niet door
Was bezig dit te lezen:
https://www.omroepbrabant(...)appartementencomplex
Is niet ver van hier en nog dichterbij mijn nieuwe woning..
Immer van de duin af trappen en zit je weer lekker te stoken FBB ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals @:4everblackeyed dat ook wilde doen.
Alweer bijna op 2/3e van het jaar, de kruidnoten liggen al weer in de winkelquote:
Zo gaan die dingen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft een leven ofzo@:4EverBlackEyed
Nog even en de kerst reclames beginnen weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alweer bijna op 2/3e van het jaar, de kruidnoten liggen al weer in de winkel
Oeh, lekker.. even wat inslaanquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alweer bijna op 2/3e van het jaar, de kruidnoten liggen al weer in de winkel
WOESH WOESHquote:
Ik durf nog niet positief te zijn. Net als de vorige keer kan ze ook weer gewoon bijna direct weer verdwijnen.quote:
Hoor ik daar een stukje verlatingsangst?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf nog niet positief te zijn. Net als de vorige keer kan ze ook weer gewoon bijna direct weer verdwijnen.
Heb volgens mij nog van vorig jaar liggenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, lekker.. even wat inslaan![]()
Sintsnoepgoed
De paardenmemekwien.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor ik daar een stukje verlatingsangst?
Ik stook nooitquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Immer van de duin af trappen en zit je weer lekker te stoken FBB ?
https://bouwsteentjes.info/lego-wednesday-oktober-2025-sets/ misschien iets voor jou.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
En dat bericht verklaart ook de vele sirenes en helikopter die ik hoorde..
Ja same.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb volgens mij nog van vorig jaar liggen![]()
Ook nog een zak paaseitjes
Nu @kwiwi nog terug zien te krijgen, de peetmoeder van Foquevillequote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf nog niet positief te zijn. Net als de vorige keer kan ze ook weer gewoon bijna direct weer verdwijnen.
De meme-sessiesquote:
Die was hier recent nog?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu @:kwiwi nog terug zien te krijgen, de peetmoeder van Foqueville
*Bombastic side eyequote:
Gaat het zeker ook nog regenenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
Het is ineens van 28 graden naar 26 graden gegaan voor zaterdag.![]()
En dan half bewolkt, dus gelukkig niet de volle zon
"We zijn niet van suiker."quote:
Daarvoor moeten we eerst andere mensen levend in de brand steken op het dorpsplein.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@kwiwiquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een doos met mintchocolade bonbonsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja same.Maar dat mag de pret niet drukken.
Ik haal alvast de kaasschaaf voor de ogen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we eerst andere mensenlevend in de brand steken op het dorpsplein.
Derpadurrrquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De meme-sessies![]()
Herpaderppphurrrdurrrrr
Sharing is caring he.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een doos met mintchocolade bonbons
* komt blij aanrennen met benzine en lucifers.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haal alvast de kaasschaaf voor de ogen.
Huh wat? Wie zei dat?
Trippel trippel
Ook al weer een tijdje geledenquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* komt blij aanrennen met benzine en lucifers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |