Als jij maar niet weg valt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Vallen steeds meer mensen weg hier.
Doei voetenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voetschraper of voetrasp klinken wel ietwat verontrustend op de een of andere manier
ik heb levenslang.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jij maar niet weg valt.
Ik heb jou wel ingehaald met likesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, volgens mij heb ik mn postaantal goed opgekrikt en zit ik weer netjes in de top 3
* huilt zachtjes
quote:
Nee, same.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik snap die hype niet helemaal, maar ieder z'n meug.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb jou wel ingehaald met likes
Is goed, Voldemort.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Wel makkelijk met neuspeuteren, geen neus.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Vallen steeds meer mensen weg hier.
Proficiat, je mag een gratis (vergeelde) slagroomtaart van 5 dagen oud met een 35% sticker erop afhalen bij de plaatselijke grutter.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb jou wel ingehaald met likes
Nee ik ook niet, maar ik ging eens even bij de top 500 kijken omdat jij er over begonquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GefeliciteerdIk wist niet dat het een wedstrijd was
Ik had vandaag al kakelverse roombroodjes van de bakkerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proficiat, je mag een gratis (vergeelde) slagroomtaart van 5 dagen oud met een 35% sticker erop afhalen bij de plaatselijke grutter.
VoMoquote:
Die zijn lekker als je geen tanden meer hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vandaag al kakelverse roombroodjes van de bakker
Oh ik wist niet dat je een kunstgebit hadquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn lekker als je geen tanden meer hebt.
Ik begon nergens overquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik ging eens even bij de top 500 kijken omdat jij er over begon
Onze ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je een kunstgebit hadMaar fijn dat jij er ook van kunt genieten
Griesmeelpudding ook !quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn lekker als je geen tanden meer hebt.
Maar @kwiwi die kom niequote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik begon nergens over![]()
Dat was @:kwiwi
Nee totaal niet, wat gaf het weg ?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben net bijna 2 uur schermloos geweest, valt het op?
Begrijp ik wel.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee totaal niet, wat gaf het weg ?
Thee met honing!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is voor zieke oude vrouwtjes, net als veel te lang gekookte groentensoep.
Ja toch ons knuffelopaatje van het dorp die nog weet dat vroeger alles beter wasquote:
Zit je op de wc ?quote:
Nee, in een kroeg in Dinslakenquote:
Welja, zou griesmeelpudding en rijstepap gewoon samen mengen, wat rauwe kipfilet erdoorheen, of kippenhuid.quote:
Proostquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, in een kroeg in Dinslaken
Jongens, dit is niet gelogenquote:
Guus en Vos.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke?
Inb4: allemaal, geen een uitgezonderd.
Goed voor de eiwitten en de stoelgangquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welja, zou griesmeelpudding en rijstepap gewoon samen mengen, wat rauwe kipfilet erdoorheen, of kippenhuid.
Zou voor de zekerheid garneren met zuurkool, slagroom en van die fruitsprinkels...quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welja, zou griesmeelpudding en rijstepap gewoon samen mengen, wat rauwe kipfilet erdoorheen, of kippenhuid.
Ge-nie-ten dat veequote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Guus en Vos.
Ze hebben luizen.
Ze gaan volgende maand een week uit logeren.
Het is weer leuk.
Ik heb hier vanmiddag geleerd dat augurken ook helemaal hip zijn tegenwoordigquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou voor de zekerheid garneren met zuurkool, slagroom en van die fruitsprinkels...
Augurken zijn nooit hip geweest.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hier vanmiddag geleerd dat augurken ook helemaal hip zijn tegenwoordig
Zure matten yoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hier vanmiddag geleerd dat augurken ook helemaal hip zijn tegenwoordig
Nooit echt heel lekker gevondenquote:
Die heb je dus ook in augurkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit echt heel lekker gevonden
Ben ik, geef alle stapjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
14.298 stapjes vandaag
@:LTVDK
Inb4 @:uitstraling met: is voor autisten
Oh, die zure matten met augurkensmaak?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |