Hopelijk niks ergs?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat gaat straks naar de dierenarts om het te vieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijne internationale kattendag.
Hallo dikke rolmopsquote:
Nattekatdagquote:
"pakt tuinslang"quote:
"elke kat is een nattekat als hij het waagt in mijn tuin te komen"quote:
Ik heb wel eens tijdens mijn postronde de straal van de tuinslang in mijn rug gehad. Ja warm en aandachtswijk.quote:
Nee hoor, ik houd van kattenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"elke kat is een nattekat als hij het waagt in mijn tuin te komen"
*LTVDK
Eerst even hier schoonmaken bij de branderij en daarna thuis mijn to do lijstje afwerken en nog even Wednesday kijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus wat gaan jullie vandaag doen?
Werken, schoonmaken, gamen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
werkjes werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Knutselen, film kijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
half dagje ongv werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
werkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Werken en daarna weekend vieren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |