SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Niet bij naam (obviously), maar een vriendin van mij was gek van die musical en had de elpee die ze heel vaak op had staan. Dus ik ken ze wel, ja.quote:
Het zijn niet allemaal mijn guilty pleasures hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting voor je guilty pleasures. Geeft toch wel een inkijkje in je psyche hoor.
Tijdstip vooraf-track: 18:54 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Great Jeans
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Gezelligquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:59 schreef Shii het volgende:
![]()
Ik luister ook mee. Maar misschien wel eerder weg, want moet nog wat eten maken..
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik ging eigenlijk een PSB-vrije uitzending maken, maar er is iets dat ik Shii nog moet laten horen. Heeft ook met Sparks te maken.
Ik kende het nummer niet, klinkt lekker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Gezien het begin van uitzending #1 en uitzending #500, dacht ik vandaag hier maar eens mee te beginnen:Stephen Gately - New Beginning
Ja, helaas. Hij heeft solo ook niet zo veel gedaan (c.q. kunnen doen). Maar dit liedje herinnerde ik me nog. En deze van Seal heb ik uitgekozen omdat de vibe erop lijktquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kende het nummer niet, klinkt lekker.
Zo jong overleden.
Ik gok op Nick Kamenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een artiest die z'n enige megahit aan een Levis-commercial heeft te danken.
Oh, ik dacht dat Nick Kamen een spijkerbroekenreclame-hit had.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die heb ik niet klaargezet? Had dat gemoeten?(Je hoort het goede antwoord trouwens nu)
Nu ook nog Sam Ryder voor de trilogiequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongThe Killers - Spaceman
Geen ideequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Nick Kamen een spijkerbroekenreclame-hit had.
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu ook nog Sam Ryder voor de trilogie
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard stond dit al klaar, etc.
Nick Kamen - I Promised Myself
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:52 schreef Tjoent het volgende:
Goedenavond peeps![]()
Ik luister ook weer even mee.Hoi Tjoent. Coole radio heb je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goedenavond peeps![]()
Ik luister ook weer even mee.Goedenavond en welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed gedaan hoor. Zou eigenlijk je UI kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:54 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dank... zelf geknutseld.
Ben regelmatig met ChatGPT aan de slag.
Dat is best een idee jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor. Zou eigenlijk je UI kunnen zijn
Ik heb nog steeds goede connecties met de UI-politie. Ik kan eens voor je lobbyenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:56 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat is best een idee ja![]()
Maar komt enigszins ondankbaar over m.b.t. m'n huidige UI. En het plaatje is te groot denk ik?
Goedenavond peeps![]()
Ik luister ook weer even mee.Hoi Tjoent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:59 schreef Tjoent het volgende:
Heb ook wat voor Radio49 zitten knutselen...![]()
Uw dienstdoende DJ
Het is mijn week wel.... Ik ben deze week ook al ge-muppet, omdat ik in het personeelsblad stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar knap hoor, de details ook. Die rode ketel..
(Ik betwijfel alleen of Chris Lowe blij is met z'n nieuwe coupe)
Hij zet er ook haast achter in dit nummer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
De tweede van zijn aanstaande EP. Over een relatie die heel kort van duur was. Zo kort, dat beiden eigenlijk vreemden voor elkaar bleven.Rhys Lewis - Stranger
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:59 schreef Tjoent het volgende:
Heb ook wat voor Radio49 zitten knutselen...![]()
Uw dienstdoende DJ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sprekend.Ain't it funny how it is
ChatGPT is hard en meedogenloosquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind trouwens ook wel dat ik er érg kaal van af kom
Klopt. Nogal veel tekst. Ik vind het een fijn liedje, maar niet mijn favoriet van deze week. Die komt straks uiteraard nog.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij zet er ook haast achter in dit nummer.
Expansievatquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is mijn week wel.... Ik ben deze week ook al ge-muppet, omdat ik in het personeelsblad stond
Maar knap hoor, de details ook. Die rode ketel..
(Ik betwijfel alleen of Chris Lowe blij is met z'n nieuwe coupe)
Jij moest er ook aan gelovenquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jij moest er ook aan geloven
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Oh ik kan proberen om dat bij te werken hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind trouwens ook wel dat ik er érg kaal van af kom
Dat zegt mij kapper ook altijdquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:05 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh ik kan proberen om dat bij te werken hoor
Reclame-fahig nummerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit wordt geen STDS, want dat heb ik al eerder gedaan. Wel zat deze ook in een Levis-commercial:The Temptations - My Girl
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jij moest er ook aan geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook al zo sprekend.
Ain't it funny how it is
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:11 schreef Tjoent het volgende:
Wat is Melting stil... zeker als een gek naar de copyshop gerend om z'n afbeelding op A450 formaat te laten afdrukken om boven z'n bed te kunnen hangen.
Het zal As wad jeukenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Voor mijn gevoel had ik deze plaat allang eens gedraaid, maar het is toch echt z'n debuut in een DJ11-uitzendingAswad - Shine (Beatmasters 7-inch mix)
Ja, slechts één bloemetje lukte want ChatGPT leidt nogal eens een eigen leven. Maar ja, zo is ie hopelijk ook geslaagd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Zelfs die smurf met die bloemen in z'n hand klopt. Die staat hier nog steeds tussen de cd's aan de wand
Oh nee.quote:
Stay east?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Dit vormt de inleiding voor wat hierna komt:Village People - In The Navy
Hierna de Sparks: met een nummer waarvan wordt gezegd dat het een reactie is op de Pet Shop Boys-cover van Go West. Ik hoor die gelijkenis zelf niet zo, maar hoor wél een andere. En die laat ik dan ook horen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:22 schreef Tjoent het volgende:
Als ze er Let's Go Smurfing van hadden gemaakt, was het een megahit geworden
Als er één duo rustig toe in staat is, zijn zij het wel. Ze bezingen de gekste onderwerpen, tot grasmaaiers aan toe.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:22 schreef Tjoent het volgende:
Nee, ik heb ook geen Go West-vibesquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt van het album dat ze in 1994 uitbrachten:Sparks - Let's Go Surfing
Mij doet het totaal niet aan Go West denken, maar wel aan een ander PSB-nummer uit die tijd...
Dat komt vooral door de orchestra hits en het 'finger snap'-snare-geluidje.
Dat bewuste nummer komt dus hierna.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:22 schreef Tjoent het volgende:
Ga je de PSB nu met vader Abraham vergelijken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als er één duo rustig toe in staat is, zijn zij het wel. Ze bezingen de gekste onderwerpen, tot grasmaaiers aan toe.
Nee, dit ging over Sparksquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je de PSB nu met vader Abraham vergelijken?
Waar ken ik dat ook alweer van? Wim Sonneveld?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:26 schreef livelink het volgende:
Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen
Nee, maar ik las er wel wat overquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:26 schreef Tjoent het volgende:
Ben je al naar de augurkensnackbar geweest, Elf?
Ik zou zeggen Annie MG Schmidt, maar ik zoek het op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar ken ik dat ook alweer van? Wim Sonneveld?
Op de één of andere manier lijkt me dat heel ranzigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb laatst wel augurkensnoep gegeten
[ afbeelding ]
Die zijn me toch smerig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb laatst wel augurkensnoep gegeten
[ afbeelding ]
Het is Godfried Bomans https://jandirksnel.wordp(...)godfried-bomans-was/quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Annie MG Schmidt, maar ik zoek het op.
Ik sla over.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:28 schreef Tjoent het volgende:
De gekste combinaties. Gefrituurde augurk met Nutella
Ik vond het meevallen. Een collega had ze meegenomen omdat hij ze heel ranzig was. Ik nam er eentje en vond het wel prima. Pas toen ik las dat het augurkensmaak had, proefde ik het ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier lijkt me dat heel ranzig
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt van het album dat ze in 1994 uitbrachten:Sparks - Let's Go Surfing
Mij doet het totaal niet aan Go West denken, maar wel aan een ander PSB-nummer uit die tijd...
Dat komt vooral door de orchestra hits en het 'finger snap'-snare-geluidje.
Dat bewuste nummer komt dus hierna.
Dank voor het luisteren; eet smakelijk!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.![]()
Lekkere nummers zo achter elkaar.![]()
Dankjewel en tot later.![]()
Fijne avond en misschien kom ik later op de avond nog even meeluisteren.
Laat Homijn dit maar niet horen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:30 schreef Tjoent het volgende:
Vanochtend trouwens een onwijs grote haas gezien in het bos. Ik dacht dat er een reekalfje op me af kwam rennenzo groot. Was het een haas.
Eet smakelijk Shiiquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Fijne avond.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Was het geen wolf?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:30 schreef Tjoent het volgende:
Vanochtend trouwens een onwijs grote haas gezien in het bos. Ik dacht dat er een reekalfje op me af kwam rennenzo groot. Was het een haas.
Hazen zie ik tegenwoordig sowieso wel vaak. Net zoals ooievaars. Van die dieren die je vroeger ongeveer nooit zag. Ik heb inderdaad ook eens een keer zo'n grote haas gezien dat ik dacht dat het een reekalf was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:30 schreef Tjoent het volgende:
Toch ook zo groot jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hazen zie ik tegenwoordig sowieso wel vaak. Net zoals ooievaars. Van die dieren die je vroeger ongeveer nooit zag. Ik heb inderdaad ook eens een keer zo'n grote haas gezien dat ik dacht dat het een reekalf was.
De volgende vraag is dan natuurlijk Are Friends Electric?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer stamt uit 2014. Ik stuitte erop, omdat het geproduceerd is door de man achter Future Utopia. Ik mag zijn sound wel.The Kooks - Are We Electric
Ik fotografeer eigenlijk nooit, maar dit is wel mooi, ja.quote:
Komt uit een filmpje dus hij is vrij onduidelijk omdat ik iets inzoomde. Eerste rende ie een heel eind naar me toe. Tot ik m'n telefoon pakte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik fotografeer eigenlijk nooit, maar dit is wel mooi, ja.
Zeer terechte vraag, maar ik vrees dat ik het nummer niet meer krijg ingepastquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
De volgende vraag is dan natuurlijk Are Friends Electric?
Voor een volgende show dan. Het is wel een lekker nummer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeer terechte vraag, maar ik vrees dat ik het nummer niet meer krijg ingepast
Die koken vast niet op gas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer stamt uit 2014. Ik stuitte erop, omdat het geproduceerd is door de man achter Future Utopia. Ik mag zijn sound wel.The Kooks - Are We Electric
Bedoelde je dit nummer? Dat stukje komt eigenlijk uit de videoclipquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:40 schreef livelink het volgende:
Mooie stem om je in het nummer te zuigen.
Ja, dit nummer. Dat gesproken deel vond ik mooi.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedoelde je dit nummer? Dat stukje komt eigenlijk uit de videoclip
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Yazz - The Only Way Is Up
Hierna dan toch echt eindelijk mijn favoriete nieuwe nummer van deze week.
Ik moest aan een andere zangeres denken, maar kom even niet op haar naam. Ik vind dit mooi.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Dit trio komt uit Londen. De muziek klinkt een beetje Scandinavisch (vind ik; nooit verkeerd) en de zangeres lijkt wel wat op Kate Bush. Oordeel zelfNight Tapes - Storm
Ja, het is wel even wat anders, dat geef ik toequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb niet gemute, maar ik trok dat heel slecht
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Great Jeans
01 Stephen Gately - New Beginning
02 Seal - Future Love Paradise
03 Dimples D. - Sucker DJ (radio edit)
04 The Clash - Should I Stay or Should I Go
05 Lana Del Rey - Blue Jeans (RAC mix)
06 Dr. Hook - Baby Makes Her Blue Jeans Talk
07 Balu Brigada - What Do We Ever Really Know?
08 Babylon Zoo - Spaceman
09 The Killers - Spaceman
10 Sam Ryder - Space Man (Platinum Jubilee edit)
11 Meg Washington feat. Kevin Morby - Golden Orb Blues
12 Tom Jones - If I Only Knew
13 Nick Kamen - I Promised Myself
14 Haddaway - What Is Love (Eat This mix radio edit)
15 Soft Cell - Tainted Love (2023 version)
16 Johnny Cash - Ring Of Fire
17 Rhys Lewis - Stranger
18 The Temptations - My Girl
19 LEN - Steal My Sunshine
20 Aswad - Shine (Beatmasters 7-inch mix)
21 Village People - In The Navy
22 Sparks - Let's Go Smurfing
23 Pet Shop Boys - Too Many People
24 Amy Grant - Baby Baby (7-inch No Getting Over You mix)
25 The Kooks - Are We Electric
26 Sam Cooke - (What A) Wonderful World
27 Fryars - Cool Like Me (video edit)
28 Yazz - The Only Way Is Up
29 Night Tapes - Storm
30 Dinah Washington - Mad About The Boy
31 Adam French - Slow Dancing
De kappers zijn alweer open hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:01 schreef Melting het volgende:
Welkom allemaal.
En zoals altijd ........
[ afbeelding ]
Deze foto komt nog uit de pre-Corona tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
Yeah yeah yeahquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:06 schreef Tjoent het volgende:
Uit het oog, uit het hart maar dan anders.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:05 schreef Melting het volgende:
Mijn 4000e unieke biertje net open gemaakt.
[ afbeelding ]Hoeveel jaar heb je hierover gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
BeeGees - How Deep is your love
quote:
De eerste was op 17 december 2016.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heb je hierover gedaan?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik dacht eigenlijk al dat het vorige nummer SHocking BLue was, maar was bang de plank mis te slaan..
En hou je er ook hele statistieken van bij? Met cijfers en datum van drinken en zo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
De eerste was op 17 december 2016.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
En hou je er ook hele statistieken van bij? Met cijfers en datum van drinken en zo?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:05 schreef Melting het volgende:
Mijn 4000e unieke biertje net open gemaakt.
[ afbeelding ]Sudden death... - klinkt wel luguber...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de brouwerij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sudden death... - klinkt wel luguber...
4.000 biertjes in 3.158 dagenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
De eerste was op 17 december 2016.
Hij was wel 1 van de eerste die er zo bij liep volgens mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:21 schreef Tjoent het volgende:
Boy George was z'n tijd behoorlijk vooruit met die make-up eigenlijk.
Wel he. Destijds was dat nog 'not done'.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij was wel 1 van de eerste die er zo bij liep volgens mij.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hierna Abba met I do I do I do I do![]()
![]()
(is volgens mij recent nog geweest..)
En toch werd hij wel geaccepteerd, zover ik me herinner.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:23 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wel he. Destijds was dat nog 'not done'.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:24 schreef livelink het volgende:
Tja, dit duo. Saritha & ??? - Born again
Ik zag vandaag bij de nieuwe muziek een hoesje van een zangeres die ze met knalroze oogschaduw en eyeliner hadden uitgedost. Het zag eruit alsof ze een nare ziekte onder de leden heeft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:21 schreef Tjoent het volgende:
Boy George was z'n tijd behoorlijk vooruit met die make-up eigenlijk.
Vond het wel een mooi tijdsbeeld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:23 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wel he. Destijds was dat nog 'not done'.
Ja, dat kan maar zo. Moet je van houdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag bij de nieuwe muziek een hoesje van een zangeres die ze met knalroze oogschaduw en eyeliner hadden uitgedost. Het zag eruit alsof ze een nare ziekte onder de leden heeft.
Niets voor jou dus?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:27 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, dat kan maar zo. Moet je van houden
Waarom kijk ik daar nou niet van op?quote:
Ik zal jouw plaatje eens oppimpen met roze oogschaduw en eyelinerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom kijk ik daar nou niet van op?![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:29 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ik zal jouw plaatje eens oppimpen met roze oogschaduw en eyeliner
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:31 schreef Tjoent het volgende:
Son of a preacherman - Stoffig Lenteveld
Even opgezocht, oordeel zelfquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:27 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, dat kan maar zo. Moet je van houden
Net alsof ze 3 weken niet geslapen heeft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Even opgezocht, oordeel zelf![]()
[ afbeelding ]
Kind, ga naar de badkamer en maak je gezicht schoon.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij Melting staat het idd veel beterquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kreeg er Sugar Lee Hooper-vibes van...
Waarom zou je liegen in de armen van Maria?quote:
Om haar ervan te overtuigen dat haar zwangerschap onbevlekt was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou je liegen in de armen van Maria?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Om haar ervan te overtuigen dat haar zwangerschap onbevlekt was.
Ja dat punt snap ik ook nog steeds niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou je liegen in de armen van Maria?
ik denk dat hier het juiste antwoord in schuilt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Om haar ervan te overtuigen dat haar zwangerschap onbevlekt was.
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toontje Lager - ZO veel te doen
En toepasselijk voor velen tegenwoordig. Iedereen lijkt het constant druk te hebben.quote:
Ja, kwestie van prioriteiten stellen zou je denken. Ik zou zo niet willen leven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
En toepasselijk voor velen tegenwoordig. Iedereen lijkt het constant druk te hebben.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat punt snap ik ook nog steeds niet.
[..]
ik denk dat hier het juiste antwoord in schuilt.
“Ik zoek mijn gereedschap “ was een slechte smoes van Jozef.
quote:
Ik heb het idee dat het sinds corona wel minder is geworden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
En toepasselijk voor velen tegenwoordig. Iedereen lijkt het constant druk te hebben.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geen melk vandaag - Herman en zijn hermieten
In mijn kennissenkring helaas niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het sinds corona wel minder is geworden.
Een liedje maken over de bevestiging van je reservering is ook wel apart.quote:
Mwah, veel mensen zijn gehaast en vrij egoïstisch imo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, die zijn druk druk druk als ze jou met je oogschaduw zien aankomenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
In mijn kennissenkring helaas niet.
Heel veel dingen zijn sinds corona minder geworden. Iedereen heeft z'n leventje weer opgepakt, maar bepaalde dingen zijn blijvend (of in elk geval langdurig) veranderd. Ik heb collega's die op 10 minuten fietsafstand van kantoor wonen, maar desondanks bijna alle dagen thuis werken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Een liedje maken over de bevestiging van je reservering is ook wel apart.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:51 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, die zijn druk druk druk als ze jou met je oogschaduw zien aankomen
Vooral bij mijn kinderen zie ik het. De FOMO lijkt weg te zijn. Ze hoeven niet meer zo nodig overal bij te zijn en elke avond uit en zo. Maar wellicht geldt dat vooral voor hen en hun vriendenkring.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
In mijn kennissenkring helaas niet.
Andere leeftijdsgroep. Misschien scheelt dat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooral bij mijn kinderen zie ik het. De FOMO lijkt weg te zijn. Ze hoeven niet meer zo nodig overal bij te zijn en elke avond uit en zo. Maar wellicht geldt dat vooral voor hen en hun vriendenkring.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:51 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, die zijn druk druk druk als ze jou met je oogschaduw zien aankomen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:55 schreef Tjoent het volgende:
Last night a dj saved my life - indeep
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Jimmy Osmond Long haired lover from Liverpool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |