quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jij moest er ook aan geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Oh ik kan proberen om dat bij te werken hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind trouwens ook wel dat ik er érg kaal van af kom
The Temptations - My Girl
Dat zegt mij kapper ook altijdquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:05 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh ik kan proberen om dat bij te werken hoor
Reclame-fahig nummerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit wordt geen STDS, want dat heb ik al eerder gedaan. Wel zat deze ook in een Levis-commercial:The Temptations - My Girl
LEN - Steal My Sunshine
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jij moest er ook aan geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook al zo sprekend.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Aswad - Shine (Beatmasters 7-inch mix)
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:11 schreef Tjoent het volgende:
Wat is Melting stil... zeker als een gek naar de copyshop gerend om z'n afbeelding op A450 formaat te laten afdrukken om boven z'n bed te kunnen hangen.
Het zal As wad jeukenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Voor mijn gevoel had ik deze plaat allang eens gedraaid, maar het is toch echt z'n debuut in een DJ11-uitzendingAswad - Shine (Beatmasters 7-inch mix)
Ja, slechts één bloemetje lukte want ChatGPT leidt nogal eens een eigen leven. Maar ja, zo is ie hopelijk ook geslaagd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Zelfs die smurf met die bloemen in z'n hand klopt. Die staat hier nog steeds tussen de cd's aan de wand
Village People - In The Navy
Oh nee.quote:
Stay east?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Dit vormt de inleiding voor wat hierna komt:Village People - In The Navy
Hierna de Sparks: met een nummer waarvan wordt gezegd dat het een reactie is op de Pet Shop Boys-cover van Go West. Ik hoor die gelijkenis zelf niet zo, maar hoor wél een andere. En die laat ik dan ook horen
Sparks - Let's Go Surfing| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |