Eet smakelijk Shiiquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.![]()
Lekkere nummers zo achter elkaar.![]()
Dankjewel en tot later.![]()
Fijne avond en misschien kom ik later op de avond nog even meeluisteren.
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Fijne avond.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Was het geen wolf?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:30 schreef Tjoent het volgende:
Vanochtend trouwens een onwijs grote haas gezien in het bos. Ik dacht dat er een reekalfje op me af kwam rennenzo groot. Was het een haas.
Hazen zie ik tegenwoordig sowieso wel vaak. Net zoals ooievaars. Van die dieren die je vroeger ongeveer nooit zag. Ik heb inderdaad ook eens een keer zo'n grote haas gezien dat ik dacht dat het een reekalf was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:30 schreef Tjoent het volgende:
Vanochtend trouwens een onwijs grote haas gezien in het bos. Ik dacht dat er een reekalfje op me af kwam rennenzo groot. Was het een haas.
The Kooks - Are We Electric
Toch ook zo groot jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hazen zie ik tegenwoordig sowieso wel vaak. Net zoals ooievaars. Van die dieren die je vroeger ongeveer nooit zag. Ik heb inderdaad ook eens een keer zo'n grote haas gezien dat ik dacht dat het een reekalf was.
De volgende vraag is dan natuurlijk Are Friends Electric?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer stamt uit 2014. Ik stuitte erop, omdat het geproduceerd is door de man achter Future Utopia. Ik mag zijn sound wel.The Kooks - Are We Electric
Ik fotografeer eigenlijk nooit, maar dit is wel mooi, ja.quote:
Komt uit een filmpje dus hij is vrij onduidelijk omdat ik iets inzoomde. Eerste rende ie een heel eind naar me toe. Tot ik m'n telefoon pakte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik fotografeer eigenlijk nooit, maar dit is wel mooi, ja.
Zeer terechte vraag, maar ik vrees dat ik het nummer niet meer krijg ingepastquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
De volgende vraag is dan natuurlijk Are Friends Electric?
Voor een volgende show dan. Het is wel een lekker nummer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeer terechte vraag, maar ik vrees dat ik het nummer niet meer krijg ingepast
Sam Cooke - (What A) Wonderful World
Die koken vast niet op gas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer stamt uit 2014. Ik stuitte erop, omdat het geproduceerd is door de man achter Future Utopia. Ik mag zijn sound wel.The Kooks - Are We Electric
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |