SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is links af bij moskou, route beijing aanhouden tot je Shainghia ziet staan.quote:
Zeer leuk plaatsje, kan er zeker het lokaal sushi restaurant aanbevelen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ook de sake?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is links af bij moskou, route beijing aanhouden tot je Shainghia ziet staan.
Zeer leuk plaatsje, kan er zeker het lokaal sushi restaurant aanbevelen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een vrouw die niet wil eten?![]()
![]()
Zie je wel dat lilak eigenlijk ook gewoon een man isOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die zou ik even overslaan. Rete duur en je gaat ervan spugen.quote:
Heb ik van een vriend gehoord
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik zit naast 7 repen chocolade...quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Zie je wel dat lilak eigenlijk ook gewoon een man is
en glittersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
One of the guys.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Zie je wel dat lilak eigenlijk ook gewoon een man is![]()
Al weet ik beter.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een vrouw kan helemaal niet naast chocola zitten zonder ze in record tempo naar binnen te werken en te krijsen dat ze meer chocola moet hebben
Jaja, en een 12 liter v8 met 4 turbo's en 2 superchargers loopt easy 1 op 50 en de lucht is groen en water is niet nat
Duudje kan blij zijn met jou.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
dat is dud0r
ik heb wilskracht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had nu ook weer heel graag een 600cc Honda of Yamaha gehad
Is dit ook geschikt voor mobiel?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
https://www.torn.com/3897344
Ik wil ook banken overvallen en het leger in!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ik verstop mijn snoep voor hemquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duudje kan blij zijn met jou.
hij vroeg toen hij terug was van vakantie hoezo er zoveel snacks in de woonkamer waren
ik zei dat is mijn stash
die is normaal niet zichtbaar
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
geeeeeeeeeeen ideequote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit ook geschikt voor mobiel?
Ik wil ook banken overvallen en het leger in!
ik heb het standaard op de computer open staan
@KoningWouter is het geschikt voor mobiel?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
RoboFatima zit mij weg te duwenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En kunnen we ook clans of familias vormen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geeeeeeeeeeen idee
@:koningwouter is het geschikt voor mobiel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmm ja ik zit niet zo vaak meer achter mijn PCquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geeeeeeeeeeen idee
@:koningwouter is het geschikt voor mobiel?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
een possequote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En kunnen we ook clans of familias vormen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De pater familiasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mag @:KoningWouter wel de boss zijn.
sowiesoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mag @:KoningWouter wel de boss zijn.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Padre.quote:
En Lilak dan de lady bossquote:
Queen of the south
En wie ben jij dan in het verhaal?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En Lilak dan de lady boss
Queen of the south“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lekker kokenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geld zat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat vind ik nou zo`n rare uitdrukking.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De baby doll van de familie ofzo? Lijkt een engeltje, maar berooft stiekem bankenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wie ben jij dan in het verhaal?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De baby doll van de familie ofzo? Lijkt een engeltje, maar berooft stiekem banken![]()
Jij kookt liever vies?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo`n rare uitdrukking.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
twee gekleurde staartjes en good to go lijkt mijquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De baby doll van de familie ofzo? Lijkt een engeltje, maar berooft stiekem bankenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik maak er altijd wel een bende van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ugh in de KPD mist er iemand dat hij de LaPo had hoor
*Lust geen koffie*![]()
Die kookt nu van woede?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
ugh in de KPD mist er iemand dat hij de LaPo had hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik niet zo, tenzij het ontploft in de pingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maak er altijd wel een bende van.
oh jezus trouwens ik sta gewoon 2e![]()
als vino nou eens veel gamet win ik misschien nogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oke ik ga even schilderen nog luitjes
en dan eten
lief zijn als ik weg benHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
als vino nou eens veel gamet win ik misschien nog
Ik wil niet winnen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ben immer lief.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die ging ook een wtf-cursus doenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
als vino nou eens veel gamet win ik misschien nog![]()
![]()
Zo weer gamen. Morgenochtend party boodschappen doen.
Morgenmiddag gamen
Zaterdagavond birthdayparty. Zondag brak en gamen.
Lilak gaat winnen deze maand
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Uhu.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo weer gamen. Morgenochtend party boodschappen doen.
Morgenmiddag gamen
Zaterdagavond birthdayparty. Zondag brak en gamen.
Lilak gaat winnen deze maand
Dat maken wij wel uitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Precies.quote:
Ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof
in jou en mij.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik plaats deze bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Boudewijn de Groot.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:06 schreef Bargehassus het volgende:
Ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof
in jou en mij.
Prachtige tekst, dat nummer.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Fatima heeft een sok opgezogenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja kan ook op mobiel is ook app voor met notificationsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geeeeeeeeeeen idee
@:koningwouter is het geschikt voor mobiel?
Kom maar meedoen
Ik zit net 15 minuten in een oorlog, we zijn aan het winnen.![]()
![]()
Toen ik dat voorstelde als nummer bij een uitvaart mocht het niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:12 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Prachtige tekst, dat nummer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee, dat heb ik pas 1x gedaan. Weet niet eens of je er geld voor krijgt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:koningwouter wat is de toegevoegde waarde van graffiti spuiten?
Ik ben ook newb he![]()
![]()
Ja doe maar mee, is ook mobiel te spelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit ook geschikt voor mobiel?
Ik wil ook banken overvallen en het leger in!![]()
Heb je mijn vragen ook gezien?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja doe maar mee, is ook mobiel te spelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, wat vroeg je?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je mijn vragen ook gezien?![]()
Of we ook een clan of famillia kunnen vormen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanavond eens naar kijken, klinkt wel leuk!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja doe maar mee, is ook mobiel te spelen.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja kan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of we ook een clan of famillia kunnen vormen.
Zit al in een faction daar heb ik nu die oorlog mee. Met een andere faction. 25 vs 25. Alleen ik heb 1 iemand afgeknald en toen ben ik zelf t ziekenhuis in gegaan![]()
![]()
Is ook leuk, en vergeet niet mijn naam om te geven als ze vragen van wie je het hebt tijdens het aanmeldenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanavond eens naar kijken, klinkt wel leuk!![]()
Ik ga me ook even inlezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja kan.
Zit al in een faction daar heb ik nu die oorlog mee. Met een andere faction. 25 vs 25. Alleen ik heb 1 iemand afgeknald en toen ben ik zelf t ziekenhuis in gegaan
Krijg je dan iets?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is ook leuk, en vergeet niet mijn naam om te geven als ze vragen van wie je het hebt tijdens het aanmeldenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Doe ik veel te weinig,koop wel boeken maar kom er niet aan toe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier staan er iets van 1200 in de kast(en) en ik schat 95% gelezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe ik veel te weinig,koop wel boeken maar kom er niet aan toe.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dat is een flinke verzameling. Wat lees je zoal?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hier staan er iets van 1200 in de kast(en) en ik schat 95% gelezen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Boeken, denk ikIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is gewoon ouderwetse VIESE TAKTIK bedoelt om iedereen van zijn stuk te brengen! Geloof het niet!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pff wat is dit voor winnaarsmentaliteit?@:devzero
![]()
Welke genre, fictie, non fictie. Dat bedoel ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Boh, dat varieert. Fictie, maar het meest non-fictie. Veel detectives gelezen (Havank-verzamelaar) en thrillers zijn wel mijn favoriete genres denk ik. En Stephen King.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een flinke verzameling. Wat lees je zoal?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik ben wel blij dat Stephen King-boeken fictie zijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben wel blij dat Stephen King-boeken fictie zijn
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Havank zullen niet veel mensen nog kennen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:33 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Boh, dat varieert. Fictie, maar het meest non-fictie. Veel detectives gelezen (Havank-verzamelaar) en thrillers zijn wel mijn favoriete genres denk ik. En Stephen King.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Playboy, Penthouse enz....quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een flinke verzameling. Wat lees je zoal?Hee peeps!
![]()
Leest makkelijker weg dan boeken dat welquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Playboy, Penthouse enz....Hee peeps!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is gewoon ouderwetse VIESE TAKTIK bedoelt om iedereen van zijn stuk te brengen! Geloof het niet!![]()
![]()
Hey Daddy ToT, vooral de interviews toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Playboy, Penthouse enz....Hee peeps!
Na 3x lezen krijg ik toch wat moeite om de bladzijden van elkaar te kunnen halenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leest makkelijker weg dan boeken dat welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Klopt. Vooral oude mensen denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Havank zullen niet veel mensen nog kennen.![]()
Maar zelfs Yvonne kent het en dat is nog een jonge blom natuurlijk.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
E-reader gebruikenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Na 3x lezen krijg ik toch wat moeite om de bladzijden van elkaar te kunnen halenUw ADH vitamine Worst
Met name de oudere boeken van Stephen King moet je echt wel in het Engels lezen; de vertalers toentertijd konden de sfeer echt niet goed weergeven. Soms leek het echt alsof je een kinderboek zat te lezen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Daddy ToT, vooral de interviews toch?Hee man!
Uiteraard!![]()
![]()
Die bruine lijken me wel duidelijk!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke kleur welke smaak heeft![]()
![]()
Stupid me , je hebt zelfs zijn logo.Hoe dom.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Klopt. Vooral oude mensen denk ik.![]()
Maar zelfs Yvonne kent het en dat is nog een jonge blom natuurlijk.
Zal er eens op letten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
Met name de oudere boeken van Stephen King moet je echt wel in het Engels lezen; de vertalers toentertijd konden de sfeer echt niet goed weergeven. Soms leek het echt alsof je een kinderboek zat te lezen!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stupid me , je hebt zelfs zijn logo.Hoe dom.
En gebruikersnaam, soort van.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stupid me , je hebt zelfs zijn logo.Hoe dom.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Niet gelezen dus. Maar als het gaat gebeuren, nogmaals, ik zal er op letten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
"De ogen van de draak" werkt echt op je lachspieren als je dat in het Nederlands leest!
Mijn favorieten zijn toch wel "The Stand" en de Donkere Toren serie.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik ken de boeken dus wel. En er zijn ook ook mooie hoorspelen van gemaakt. Zwak excuus ik weet het.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:44 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
En gebruikersnaam, soort van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is misschien gek, maar ik vond Tommyknockers hartstikke tof!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:47 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Niet gelezen dus. Maar als het gaat gebeuren, nogmaals, ik zal er op letten.
Mijn favorieten zijn toch wel "The Stand" en de Donkere Toren serie.![]()
![]()
Die ken je??? Wow, die zijn er niet veel. Ik heb hier een paar van liggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken de boeken dus wel. En er zijn ook ook mooie hoorspelen van gemaakt. Zwak excuus ik weet het.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Edit: de hoorspelen dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:49 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Die ken je??? Wow, die zijn er niet veel. Ik heb hier een paar van liggen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hotel bolk gvd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Meestal een lichtgroene kaft.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:49 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Die ken je??? Wow, die zijn er niet veel. Ik heb hier een paar van liggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die zijn heel goed vertaald en best al oud.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Google eens op eerste drukken (de oudere met kaft). Echt prachtig!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meestal een lichtgroene kaft.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Maar die hoorspelen waren echt goed gedaan. Hoe bewaar jij die? Ik weet er nog eentje met een dode in een bus. En dan moet ik nog heel ver zoeken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Google eens op eerste drukken (de oudere met kaft). Echt prachtig!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die staan op disk en worden bewaard in hoes. Uit mijn hoofd geen idee welke verhalen. Hoofden op hol dacht ik ook, maar ben niet zeker.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die hoorspelen waren echt goed gedaan. Hoe bewaar jij die? Ik weet er nog eentje met een dode in een bus. En dan moet ik nog heel ver zoeken.
Een paar verhalen ook in strips, maar dat is niks. Hoort in de verzameling maar neh... Is ook wat in het Duits vertaald, maar die heb ik niet kunnen vinden.
En Havank heeft ook een flink aantal "The Saint"'s vertaald. Staan hier ook.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Die staan op disk en worden bewaard in hoes. Uit mijn hoofd geen idee welke verhalen. Hoofden op hol dacht ik ook, maar ben niet zeker.
Een paar verhalen ook in strips, maar dat is niks. Hoort in de verzameling maar neh... Is ook wat in het Duits vertaald, maar die heb ik niet kunnen vinden.
En Havank heeft ook een flink aantal "The Saint"'s vertaald. Staan hier ook.
Oh, ik ken Bollo van Landal.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik dat meisje in het midden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb ruzie met een hotel idd. Dat klereding beweert dat ze geen chat van Booking.com hebben, terwijl ik al vier keer contact met ze heb gehad over het wijzigen van m'n boeking. De kamer die ik initieel geboekt had was niet beschikbaar op m'n nieuwe data, maar ze hadden nog wel een duurdere kamer beschikbaar, wat voor mij geen probleem was. Alleen weigeren ze in alle toonaarden te reageren op mijn wijzigingsverzoek.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb ruzie met een hotel idd. Dat klereding beweert dat ze geen chat van Booking.com hebben, terwijl ik al vier keer contact met ze heb gehad over het wijzigen van m'n boeking. De kamer die ik initieel geboekt had was niet beschikbaar op m'n nieuwe data, maar ze hadden nog wel een duurdere kamer beschikbaar, wat voor mij geen probleem was. Alleen weigeren ze in alle toonaarden te reageren op mijn wijzigingsverzoek.Ah fijn....
Een Fletcher hotel toevallig?![]()
Maar... Heb je nog geneukt? Niet er lafjes tegenaan gehangen.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nou nee. Ik heb een redelijk verzoek gedaan aan het hotel om mijn boeking te wijzigen, waarbij ik het geen probleem vond om een meerprijs voor een andere kamer te betalen. Dat het hotel vervolgens totaal niet reageert op mijn verzoek, en ook nog eens liegt dat ze geen chats van Booking.com zouden hebben, gaat zelfs mij te ver.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:07 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Maar... Heb je nog geneukt? Niet er lafjes tegenaan gehangen.
Deze?![]()
Just a boy...Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Nee, hotel spark by hilton wuppertal in Duitsland.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]Ah fijn....
Een Fletcher hotel toevallig?Ik heb er één en ik ben er trots op
Hellraiserquote:
Don't follow me. I am lost too
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, hotel spark by hilton wuppertal in Duitsland.![]()
Sporthallen Zuidquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ergens in the 90s...quote:Don't follow me. I am lost too
Ik heb ze nog op video.quote:
Ergens...
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb ze nog op video.
Ergens...![]()
![]()
Ik ben er even weg van. In noflike jûn eltsenien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fuck you I won"t do what you tell me!!!quote:
Oant sjen!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben er even weg van. In noflike jûn eltsenien.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
In alle eerlijk, in begrijp je frustratie, maar als je via een 3e partij boekt en je wil het wijzigen is die partij ook veranwoordelijk voor de boeking en moet je het met hun oppakken en moeten zij het met het hotel regelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou nee. Ik heb een redelijk verzoek gedaan aan het hotel om mijn boeking te wijzigen, waarbij ik het geen probleem vond om een meerprijs voor een andere kamer te betalen. Dat het hotel vervolgens totaal niet reageert op mijn verzoek, en ook nog eens liegt dat ze geen chats van Booking.com zouden hebben, gaat zelfs mij te ver.
Niet jij direct met het hotel.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wel lachen, die reactie-videos van rappers die dat nummer voor het eerst horen, maar nog beter:quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:16 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Fuck you I won"t do what yoe tell me!!!
Bekijk deze YouTube-video![]()
Gezien ja. Priceless!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel lachen, die reactie-videos van rappers die dat nummer voor het eerst horen, maar nog beter:
Bekijk deze YouTube-video
Wij hadden een keer het geluk een medewerkster te treffen die totaal geen neuk gaf omdat ze net gedegradeerd was; die deed precies wat we wilden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In alle eerlijk, in begrijp je frustratie, maar als je via een 3e partij boekt en je wil het wijzigen is die partij ook veranwoordelijk voor de boeking en moet je het met hun oppakken en moeten zij het met het hotel regelen.
Niet jij direct met het hotel.
Toen een collega geschrokken zei dat dat niet zomaar kon, zei ze: "Wat willen ze dan doen? Me nog verder degraderen?"![]()
![]()
Heb het een en ander van haar gezien en ja, ze is goed!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Die dame is echt top!
Ik kijk bijna alles van haar!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Maggie Renée vond ik eerst ook goed, maar die is me veel te veel TikTok-achtig geworden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Heb het een en ander van haar gezien en ja, ze is goed!![]()
![]()
![]()
The Fairy Voicemother is ook super!
Die jankt aardig wat af met d'r reviews!![]()
![]()
Dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hadden een keer het geluk een medewerkster te treffen die totaal geen neuk gaf omdat ze net gedegradeerd was; die deed precies wat we wilden.
Toen een collega geschrokken zei dat dat niet zomaar kon, zei ze: "Wat willen ze dan doen? Me nog verder degraderen?"
Ken ik ook!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Maggie Renée vond ik eerst ook goed, maar die is me veel te veel TikTok-achtig geworden.![]()
![]()
![]()
The Fairy Voicemother is ook super!
Die jankt aardig wat af met d'r reviews!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker manquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey KWquote:
quote:
Komt allemaal wel goed!quote:Alleen niet op de dam Allahu Akhbar gaan schreeuwen met een machete in je hand of zo; er zijn al genoeg mensen die in de war zijn die dat soort dingen doen!
![]()
![]()
Hey Greysquote:
Zo een recent goed kunnen ontwijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Noouuuu altijd
De types die ik aantrek.... Wil je dat?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey naar jou alleenquote:
Het probleem is dan ook dat het hotel beweert dat ze geen bericht hebben gekregen van Booking.com. Terwijl die al minimaal twee keer geprobeerd hebben om contact te krijgen met de bewuste accommodatie.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In alle eerlijk, in begrijp je frustratie, maar als je via een 3e partij boekt en je wil het wijzigen is die partij ook veranwoordelijk voor de boeking en moet je het met hun oppakken en moeten zij het met het hotel regelen.
Niet jij direct met het hotel.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is helemaal raar.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het probleem is dan ook dat het hotel beweert dat ze geen bericht hebben gekregen van Booking.com. Terwijl die al minimaal twee keer geprobeerd hebben om contact te krijgen met de bewuste accommodatie.
Mijn B&B in Heerlen communiceerde via de chat in de Booking app. Dus daar ging het wel goed.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
I don't like bolk. Give me Tjolk!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nog steeds ga ik herhalen wat het hotel zelf zegt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het probleem is dan ook dat het hotel beweert dat ze geen bericht hebben gekregen van Booking.com. Terwijl die al minimaal twee keer geprobeerd hebben om contact te krijgen met de bewuste accommodatie.
Ga booking.com lastig vallen en stalken dat zij erachter aan gaan en het gaan regelen. Jij bent hun klant, zij moeten het voor je oplossen![]()
Niks tegen jou persoonlijk, maar dat is hoe het werkt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gauw de kroeg in duiken!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:39 schreef KoningWouter het volgende:
@:loveislikeakiss we hebben salaris![]()
![]()
You are not on the right planet!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Het hotel in kwestie laat de voicemail opnemen, en zodra je begint met inspreken nemen ze pas op. En dan maken ze je voor leugenaar uit dat je geen contact hebt gezocht.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is helemaal raar.
Mijn B&B in Heerlen communiceerde via de chat in de Booking app. Dus daar ging het wel goed.
Serieus, ik maak geen geintje. @Rob zat naast me terwijl ik ze belde. Hij heeft zelf ook gebeld én we hebben samen nog met Booking.com aan de telefoon gehangen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Annuleren en ander hotel boeken een optie?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het hotel in kwestie laat de voicemail opnemen, en zodra je begint met inspreken nemen ze pas op. En dan maken ze je voor leugenaar uit dat je geen contact hebt gezocht.
Serieus, ik maak geen geintje. @:Rob zat naast me terwijl ik ze belde. Hij heeft zelf ook gebeld én we hebben samen nog met Booking.com aan de telefoon gehangenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou nou...quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het hotel in kwestie laat de voicemail opnemen, en zodra je begint met inspreken nemen ze pas op. En dan maken ze je voor leugenaar uit dat je geen contact hebt gezocht.
Serieus, ik maak geen geintje. @:Rob zat naast me terwijl ik ze belde. Hij heeft zelf ook gebeld én we hebben samen nog met Booking.com aan de telefoon gehangen
Wat een rare situatie.
En dat ze ook niet opnemen voor Booking zelf?
Mss zijn ze hen aan het boycotten of zo?Er zijn tig redenen denkbaar waarom Booking geboycot zou (kunnen) worden.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Stil maar wacht maar, alles wordt nieuw.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
het is hier een soort van feestwijk enzo in Rijnsburg. en nu woon ik dicht bij centrum.
Dus hoef er niet eens te zijn. Want hoor het zo hier. best oke coverbandje nu wel moet ik zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je nu geen hotel dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Serieus, ik maak geen geintje. @:Rob zat naast me terwijl ik ze belde. Hij heeft zelf ook gebeld én we hebben samen nog met Booking.com aan de telefoon gehangenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet me echt, echt denken aan een Fletcher hotel in Limburg.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Serieus, ik maak geen geintje. @:Rob zat naast me terwijl ik ze belde. Hij heeft zelf ook gebeld én we hebben samen nog met Booking.com aan de telefoon gehangen
Werd ik ook feitelijk voor leugenaar uitgemaakt toen ik de prijzen oplas van hun website toen ik iets wilde omboeken.
Ik moest maar contact opnemen met het hoofdkantoor als ik meende de waarheid te spreken, maar die was in het weekend gesloten.![]()
O.Oh.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:43 schreef kree het volgende:
het is hier een soort van feestwijk enzo in Rijnsburg. en nu woon ik dicht bij centrum.
Dus hoef er niet eens te zijn. Want hoor het zo hier. best oke coverbandje nu wel moet ik zeggen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
heb niet eens meer gekeken nog even op wat ik er nog over terug had eigenlijk gister. van het weekend maar ff, heb er niet echt zin in nu ook weer.quote:
was wat reactie op iig
Do what you love, love what you do!![]()
Hmmmm. Weet het nog niet.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Fletcher.. dan vraag je er ook om hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me echt, echt denken aan een Fletcher hotel in Limburg.
Werd ik ook feitelijk voor leugenaar uitgemaakt toen ik de prijzen oplas van hun website toen ik iets wilde omboeken.
Ik moest maar contact opnemen met het hoofdkantoor als ik meende de waarheid te spreken, maar die was in het weekend gesloten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had er nog geen ervaring mee, maar damn!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Fletcher.. dan vraag je er ook om hoor![]()
![]()
En nogmaals : booking doet z'n uiterste best om ons te helpen, maar het hotel reageert niet op hun berichten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog steeds ga ik herhalen wat het hotel zelf zegt.
Ga booking.com lastig vallen en stalken dat zij erachter aan gaan en het gaan regelen. Jij bent hun klant, zij moeten het voor je oplossen![]()
Niks tegen jou persoonlijk, maar dat is hoe het werkt.Ik heb er één en ik ben er trots op
De medewerkster die ik eerst aan de telefoon had was al een ongelooflijke hork, maar haar leidinggevende die ik na haar aan de telefoon kreeg, was vele malen erger!![]()
Dan de boeking via booking annuleren en ander hotel zoeken?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
En nogmaals : booking doet z'n uiterste best om ons te helpen, maar het hotel reageert niet op hun berichten.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Iemand bolken is de meest pure vorm van liefde die je maar kunt vinden op deze aardklootquote:![]()
helemaal waarquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand bolken is de meest pure vorm van liefde die je maar kunt vinden op deze aardkloot![]()
*Lust geen koffie*![]()
bolkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand bolken is de meest pure vorm van liefde die je maar kunt vinden op deze aardkloot
ben halverwege met verven
ga zo proberen glitters ergens op te krijgen
*Lust geen koffie*![]()
Een uiterst liefdevolle Dotteke bolk terugquote:![]()
Met liefde in ontvangst genomenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een uiterst liefdevolle Dotteke bolk terug![]()
Ik hou het, als rechtgeaarde autist, bij Tjolk!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dat is waar de b in bdsm voor staat natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand bolken is de meest pure vorm van liefde die je maar kunt vinden op deze aardkloot
🐙![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Why hate and make war when you can bolk instead
B staat voor Bolkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is waaar de b in bdsm voor staat natuurlijk.
D staat voor Doorgaan
S staat voor SuperWormJim
M staat voor MattiesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Deze man begint de bolk leeft te begrijpenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is waar de b in bdsm voor staat natuurlijk.
warquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
Why hate and make ware when you can bolk instead
what is it good for
absoluteley nothingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waarom denk je dat ik zoveel bolkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
Why hate and make ware when you can bolk instead
Say it again?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
war
what is it good for
absoluteley nothingHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Je bolkt omdat je leeft en je leeft omdat je bolktquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zoveel bolk
En zo is hetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bolkt omdat je leeft en je leeft omdat je bolkt![]()
Hoe is het met je vakantie, vermaak je je nog een beetje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
werd er net aangebeld door iemand die een telefoon via marktplaats wou kopen, maar heb niks te koopvoelt echt niet fijn dat er dan iemand mijn adres heeft gebruikt
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Dan ben ik m'n poen kwijt. Bij deze boeking had ik nl voor één keer niet gekozen voor gratis annuleren, maar voor vooruitbetalen en niet terug betaalbaar..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan de boeking via booking annuleren en ander hotel zoeken?
Goeie les voor de volgende keer dus.
Nou gaat het maar om ca 150 euro, maar toch.Ik heb er één en ik ben er trots op
heb mijn telefoon geupdate naar 7.0
ga de komende dagen nog wel vloeken hieroverHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat zijn echt misselijke zakenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
werd er net aangebeld door iemand die een telefoon via marktplaats wou kopen, maar heb niks te koopvoelt echt niet fijn dat er dan iemand mijn adres heeft gebruikt
Rookworst.
Zonder R ookworst.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
mooi kutquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan ben ik m'n poen kwijt. Bij deze boeking had ik nl voor één keer niet gekozen voor gratis annuleren, maar voor vooruitbetalen en niet terug betaalbaar..
Nou gaat het maar om ca 150 euro, maar toch.
*Lust geen koffie*![]()
Ik vermaak me prima.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het![]()
Hoe is het met je vakantie, vermaak je je nog een beetje?
Lekker wat dingen in en om het huis kunnen doen. Lekker tijd om te wandelen, fietsen, sporten en huisman te spelen en stiekem toch nog beetje werken tussendoor.
Ik kom mijn vrije dagen thuis wel goed door
misschien verkeerde huis? ik woonde naast een winkelcentrum en daar waren appartementen bovenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
de aantal bezorg dingen die ik door heb moeten sturen omdat ze aan mijn deur stonden want 'dit is toch nr 51?'Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oké dan is het idd een klote situatiequote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan ben ik m'n poen kwijt. Bij deze boeking had ik nl voor één keer niet gekozen voor gratis annuleren, maar voor vooruitbetalen en niet terug betaalbaar..
Nou gaat het maar om ca 150 euro, maar toch.
en bolken!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima.
Lekker wat dingen in en om het huis kunnen doen. Lekker tijd om te wandelen, fietsen, sporten en huisman te spelen en stiekem toch nog beetje werken tussendoor.
Ik kom mijn vrije dagen thuis wel goed doorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was het maar kut, dan was het nog wat.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
inferieure Android enzo natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb mijn telefoon geupdate naar 7.0
ga de komende dagen nog wel vloeken hierover
Fijn zo, lekker genieten dusquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima.
Ik kom mijn vrije dagen thuis wel goed doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
grove sahara kutquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Ik hou niet zo van zand.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
moet btw ff achterhalen welk bandje er nu speelt hier, want ze doen het wel leuk.....Do what you love, love what you do!![]()
Dat is prio nummero 2 buiten Ferrari supporten door dik en dun natuurlijkquote:
Hey Kreequote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:03 schreef kree het volgende:
moet btw ff achterhalen welk bandje er nu speelt hier, want ze doen het wel leuk.....
Er speelt een prima bandje dus?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:03 schreef kree het volgende:
moet btw ff achterhalen welk bandje er nu speelt hier, want ze doen het wel leuk.....Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
dit is toch [adres]? vroegt ie, en dat was mijn adresquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
misschien verkeerde huis? ik woonde naast een winkelcentrum en daar waren appartementen boven
de aantal bezorg dingen die ik door heb moeten sturen omdat ze aan mijn deur stonden want 'dit is toch nr 51?'Uw ADH vitamine Worst
oh oquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit is toch [adres]? vroegt ie, en dat was mijn adres
scammer alertHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Android?! Die zit op versie 16 inmiddels?quote:![]()
x10
ligt eraan welke?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Android?! Die zit op versie 16 inmiddels?![]()
x10
*Lust geen koffie*![]()
ja klinkt leuk, ik kan het heel goed horen enzo hier ook thuis, want is mss 1 blok verder weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Er speelt een prima bandje dus?
Maar heb de dijk langs horen komen, andre Hazes en allerlij typische coverbands hits.
klinkt best oke en omdat ik overweeg weer in coverbandje te gaan spelen (denk eigenlijk niet tijd voor)
Maar is altijd goed om ff te horen wat anderen doen.Do what you love, love what you do!![]()
Versie whatever. Niet voor mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:05 schreef Sally het volgende:
[..]
x10
![]()
wat of versie 7 dan? apple ook allang niet meer?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:05 schreef Sally het volgende:
[..]
x10
![]()
![]()
moet trouwens zeggen ik heb apple dingen (want ze zijn natuurlijk zwaar overprised). maar oke wilde MacBook voor "MainStage" dus die gekocht en had al iPhone. die van mijn werk iPhone.
Moet zeggen als je eenmaal beetje in dat eco system zit van ze dan werkt het iig goed met elkaar samen.
Ben wel eens ze vragen wel de hoofdprijs.Do what you love, love what you do!![]()
Scamming red flag.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit is toch [adres]? vroegt ie, en dat was mijn adres
Je woont er al lang genoeg om geen rariteiten meer mee te krijgen qua marktplaats etc.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik Doe Maar niet meer mee. Normaal toch? Of Is het Ook Schitterend?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja klinkt leuk, ik kan het heel goed horen enzo hier ook thuis, want is mss 1 blok verder weg.
Maar heb de dijk langs horen komen, andre Hazes en allerlij typische coverbands hits.
klinkt best oke en omdat ik overweeg weer in coverbandje te gaan spelen (denk eigenlijk niet tijd voor)
Maar is altijd goed om ff te horen wat anderen doen.
Kweenie, Maar Meneer Kaktus vast wel.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
nog een andre Hazes nr nu.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:09 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik Doe Maar niet meer mee. Normaal toch? Of Is het Ook Schitterend?
Kweenie, Maar Meneer Kaktus vast wel.
kree had het over inferieure Android.quote:
Maar dat kan versie 7 nooit zijn?
En ook geen Apple iOS.
Ligt er echter wel aan wat voor merk telefoon je hebt, en hoe oud.
Of mss ging het wel over een tablet![]()
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: