SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is links af bij moskou, route beijing aanhouden tot je Shainghia ziet staan.quote:
Zeer leuk plaatsje, kan er zeker het lokaal sushi restaurant aanbevelen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ook de sake?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is links af bij moskou, route beijing aanhouden tot je Shainghia ziet staan.
Zeer leuk plaatsje, kan er zeker het lokaal sushi restaurant aanbevelen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een vrouw die niet wil eten?![]()
![]()
Zie je wel dat lilak eigenlijk ook gewoon een man isOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die zou ik even overslaan. Rete duur en je gaat ervan spugen.quote:
Heb ik van een vriend gehoord
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik zit naast 7 repen chocolade...quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Zie je wel dat lilak eigenlijk ook gewoon een man is
en glittersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
One of the guys.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Zie je wel dat lilak eigenlijk ook gewoon een man is![]()
Al weet ik beter.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een vrouw kan helemaal niet naast chocola zitten zonder ze in record tempo naar binnen te werken en te krijsen dat ze meer chocola moet hebben
Jaja, en een 12 liter v8 met 4 turbo's en 2 superchargers loopt easy 1 op 50 en de lucht is groen en water is niet nat
Duudje kan blij zijn met jou.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
dat is dud0r
ik heb wilskracht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had nu ook weer heel graag een 600cc Honda of Yamaha gehad
Is dit ook geschikt voor mobiel?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
https://www.torn.com/3897344
Ik wil ook banken overvallen en het leger in!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ik verstop mijn snoep voor hemquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duudje kan blij zijn met jou.
hij vroeg toen hij terug was van vakantie hoezo er zoveel snacks in de woonkamer waren
ik zei dat is mijn stash
die is normaal niet zichtbaar
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
geeeeeeeeeeen ideequote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit ook geschikt voor mobiel?
Ik wil ook banken overvallen en het leger in!
ik heb het standaard op de computer open staan
@KoningWouter is het geschikt voor mobiel?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
RoboFatima zit mij weg te duwenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En kunnen we ook clans of familias vormen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geeeeeeeeeeen idee
@:koningwouter is het geschikt voor mobiel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmm ja ik zit niet zo vaak meer achter mijn PCquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geeeeeeeeeeen idee
@:koningwouter is het geschikt voor mobiel?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
een possequote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En kunnen we ook clans of familias vormen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De pater familiasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mag @:KoningWouter wel de boss zijn.
sowiesoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mag @:KoningWouter wel de boss zijn.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Padre.quote:
En Lilak dan de lady bossquote:
Queen of the south
En wie ben jij dan in het verhaal?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En Lilak dan de lady boss
Queen of the south“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lekker kokenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geld zat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat vind ik nou zo`n rare uitdrukking.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De baby doll van de familie ofzo? Lijkt een engeltje, maar berooft stiekem bankenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wie ben jij dan in het verhaal?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De baby doll van de familie ofzo? Lijkt een engeltje, maar berooft stiekem banken![]()
Jij kookt liever vies?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo`n rare uitdrukking.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
twee gekleurde staartjes en good to go lijkt mijquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De baby doll van de familie ofzo? Lijkt een engeltje, maar berooft stiekem bankenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik maak er altijd wel een bende van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ugh in de KPD mist er iemand dat hij de LaPo had hoor
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die kookt nu van woede?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
ugh in de KPD mist er iemand dat hij de LaPo had hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik niet zo, tenzij het ontploft in de pingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maak er altijd wel een bende van.
oh jezus trouwens ik sta gewoon 2e![]()
als vino nou eens veel gamet win ik misschien nogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oke ik ga even schilderen nog luitjes
en dan eten
lief zijn als ik weg benHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
als vino nou eens veel gamet win ik misschien nog
Ik wil niet winnen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ben immer lief.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die ging ook een wtf-cursus doenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
als vino nou eens veel gamet win ik misschien nog![]()
![]()
Zo weer gamen. Morgenochtend party boodschappen doen.
Morgenmiddag gamen
Zaterdagavond birthdayparty. Zondag brak en gamen.
Lilak gaat winnen deze maand
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Uhu.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo weer gamen. Morgenochtend party boodschappen doen.
Morgenmiddag gamen
Zaterdagavond birthdayparty. Zondag brak en gamen.
Lilak gaat winnen deze maand
Dat maken wij wel uitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Precies.quote:
Ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof
in jou en mij.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik plaats deze bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Boudewijn de Groot.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:06 schreef Bargehassus het volgende:
Ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof
in jou en mij.
Prachtige tekst, dat nummer.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Fatima heeft een sok opgezogenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja kan ook op mobiel is ook app voor met notificationsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geeeeeeeeeeen idee
@:koningwouter is het geschikt voor mobiel?
Kom maar meedoen
Ik zit net 15 minuten in een oorlog, we zijn aan het winnen.![]()
![]()
Toen ik dat voorstelde als nummer bij een uitvaart mocht het niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:12 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Prachtige tekst, dat nummer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee, dat heb ik pas 1x gedaan. Weet niet eens of je er geld voor krijgt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:koningwouter wat is de toegevoegde waarde van graffiti spuiten?
Ik ben ook newb he![]()
![]()
Ja doe maar mee, is ook mobiel te spelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit ook geschikt voor mobiel?
Ik wil ook banken overvallen en het leger in!![]()
Heb je mijn vragen ook gezien?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja doe maar mee, is ook mobiel te spelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, wat vroeg je?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je mijn vragen ook gezien?![]()
Of we ook een clan of famillia kunnen vormen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanavond eens naar kijken, klinkt wel leuk!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja doe maar mee, is ook mobiel te spelen.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja kan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of we ook een clan of famillia kunnen vormen.
Zit al in een faction daar heb ik nu die oorlog mee. Met een andere faction. 25 vs 25. Alleen ik heb 1 iemand afgeknald en toen ben ik zelf t ziekenhuis in gegaan![]()
![]()
Is ook leuk, en vergeet niet mijn naam om te geven als ze vragen van wie je het hebt tijdens het aanmeldenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanavond eens naar kijken, klinkt wel leuk!![]()
Ik ga me ook even inlezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja kan.
Zit al in een faction daar heb ik nu die oorlog mee. Met een andere faction. 25 vs 25. Alleen ik heb 1 iemand afgeknald en toen ben ik zelf t ziekenhuis in gegaan
Krijg je dan iets?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is ook leuk, en vergeet niet mijn naam om te geven als ze vragen van wie je het hebt tijdens het aanmeldenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Doe ik veel te weinig,koop wel boeken maar kom er niet aan toe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier staan er iets van 1200 in de kast(en) en ik schat 95% gelezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe ik veel te weinig,koop wel boeken maar kom er niet aan toe.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dat is een flinke verzameling. Wat lees je zoal?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hier staan er iets van 1200 in de kast(en) en ik schat 95% gelezen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Boeken, denk ikIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is gewoon ouderwetse VIESE TAKTIK bedoelt om iedereen van zijn stuk te brengen! Geloof het niet!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pff wat is dit voor winnaarsmentaliteit?@:devzero
![]()
Welke genre, fictie, non fictie. Dat bedoel ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Boh, dat varieert. Fictie, maar het meest non-fictie. Veel detectives gelezen (Havank-verzamelaar) en thrillers zijn wel mijn favoriete genres denk ik. En Stephen King.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een flinke verzameling. Wat lees je zoal?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: