Omdat ik wil duidelijk maken dat je nooit te stellig moeten zijn, die wappies zaten ook compleet vast in hun eigenlijk gelijk. Er is wel een verschil: die wappies kregen hun "informatie" uit alternatieve bronnen zoals telegram. In de huidige tijd is het de reguliere media outlet die mijn inziens op het randje opereert door te suggereren dat er een opgezet plan is om Oekraïense kinderen te stelen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je een wappie theorie online zonder bewijs (pizzatent hallo) met een oorlogssituatie waar er overduidelijk genoeg bewijsmateriaal is dat veel Oekrainse kinderen zijn mee genomen?
Ja, zijn weinig parallelen, idd.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je een wappie theorie online zonder bewijs (pizzatent hallo) met een oorlogssituatie waar er overduidelijk genoeg bewijsmateriaal is dat veel Oekrainse kinderen zijn mee genomen?
Maar dat onderbouwen ze.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:34 schreef phpmystyle het volgende:
In de huidige tijd is het de reguliere media outlet die mijn inziens op het randje opereert door te suggereren dat er een opgezet plan is om Oekraïense kinderen te stelen.
Ik heb nooit gezegd dat er geen Oekraïense in Rusland zijn. Dat is ook logisch omdat een deel wees is geraakt, en omdat de Russen grondgebied veroveren. Ik verzet mij alleen dat er een geheim plan is om Oekraïense kinderen te stelen en te hersenspoelen. Dat is dezelfde gaslighting als waar Qanon last van had.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dat onderbouwen ze.
Wat is jouw antwoord daarop: meer geleuter over informatie oorlogen, etc.
?quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
MH17 was eigenlijk ook maar een ongeluk natuurlijk waar Rusland niks aan kon doen.
Het is ook geen geheim plan. Ze doen het openlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik verzet mij alleen dat er een geheim plan is om Oekraïense kinderen te stelen en te hersenspoelen.
Aan de binnenkant van je ogen jaquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is ook geen geheim plan. Ze doen het openlijk.
Waar baseer je die conclusie op?quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aan de binnenkant van je ogen ja
Je kletst uit je nek.quote:Quod gratis asseritur, gratis negatur
"Ja, want qanon!"quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Even aan de binnenkant van je ogen wat genocide weg knipperen.
Ho ho, dat zijn dan toevallig gewoon Oekraïense mannen die toevallig in Russisch grondgebied terecht kwamen en hun eigen huis verdedigen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:49 schreef The-BFG het volgende:
En maar janken dat mensen denken dat je een Russische trol bent..
Anyway ik zie die Russen nog in staat om die kinderen uit Oekraïne naar het front te sturen...
Complottheorien? Is gewoon een feit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fijn dat je daar eerlijk over bent. Maar ik blijf er op wijzen dat we moeten oppassen om al te snel mee te gaan in complottheorien dat Russen Oekraïense kinderen zitten te kidnappen. Ik snap dat het gebeurt omdat het onderdeel is van onze informatieoorlog richting Rusland. Maar ik vind het gevaarlijk. Je gaat mensen opzwepen om de ander te haten en dergelijke.
NWS is BNWquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ccomplottheorien? Is gewoon een feit.
Lol, ik zie een soort mini kloon van de Pu Hitlerjugend ontstaan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ho ho, dat zijn dan toevallig gewoon Oekraïense mannen die toevallig in Russisch grondgebied terecht kwamen en hun eigen huis verdedigen.
Je ziet de propaganda al van verre aankomen.
Dat het de Russen waren lijkt mij wel redelijk bewezen, ik heb dat sowieso altijd al gezegd. Maar ze hebben het niet willens en wetens gedaan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
MH17 was eigenlijk ook maar een ongeluk natuurlijk waar Rusland niks aan kon doen.
Het lijkt me idd een grote fuck-up te zijn. Maar doordat de Russen blijven ontkennen krijg je vanzelf dit soort verhalen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat het de Russen waren lijkt mij wel redelijk bewezen, ik heb dat sowieso altijd al gezegd. Maar ze hebben het niet willens en wetens gedaan.
Dat is precies hoe er in het artikel wordt gesproken over het beeld dat binnen Rusland wordt gegenereerd over deze situatie. Niet voor niets staat er dat Rusland zelfs aangeeft méér kinderen te hebben ontvoert.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fijn dat je daar eerlijk over bent. Maar ik blijf er op wijzen dat we moeten oppassen om al te snel mee te gaan in complottheorien dat Russen Oekraïense kinderen zitten te kidnappen. Ik snap dat het gebeurt omdat het onderdeel is van onze informatieoorlog richting Rusland. Maar ik vind het gevaarlijk. Je gaat mensen opzwepen om de ander te haten en dergelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |