SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Denk je?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent bijna onder de 70kg dan komen de mannen weer aanwaaien.
Ze zei toch niet dat ze seks met een man heeft gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht dat muis alle mannen haat?
Of misschien was het haatseks.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht dat muis alle mannen haat?
hmm dat kloptquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zei toch niet dat ze seks met een man heeft gehad.
Zo kijk je opeens heel anders naar Ieniemienie en Tommie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zei toch niet dat ze seks met een man heeft gehad.
Haar hond heet toch Ambar?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:57 schreef STING het volgende:
[..]
Zo kijk je opeens heel anders naar Ieniemienie en Tommie.
Kortingquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Zaterdag is pa jarig. We vieren het bij tante. Maar we kunnen pas laat want eoa klerewinkel heeft op zaterdag een actie dat ze rond 16.00 uur de opruiming van 50% naar 70% korting doen.
En moeders vindt dat dus belangrijker.
Ik word hier zo doodmoe van he.
Zijn die mannen ook onder de 70kg dat ze zo door de lucht waaien?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent bijna onder de 70kg dan komen de mannen weer aanwaaien.
Of ze hebben een kite.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn die mannen ook onder de 70kg dat ze zo door de lucht waaien?
Goedkoop cadeaus scoren voor die verjaardag. Ik begrijp dit wel.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja dar klinkt logischquote:
De meeste Thai wel. Allemaal van die kleine, dunne mannetjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thaise mannetjes met een kite vliegen zo over ballie heen denk ik. Die komen niet meer naar benedenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste Thai wel. Allemaal van die kleine, dunne mannetjes.
Ja die vind ik ook niet leuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste Thai wel. Allemaal van die kleine, dunne mannetjes.
Moet ik daar met zo'n schepnetje staanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thaise mannetjes met een kite vliegen zo over ballie heen denk ik. Die komen niet meer naar beneden
En san wel de juiste vangenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet ik daar met zo'n schepnetje staan
nog niet , misschien ligt het aan mijn vpn, ik switchquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/IfzXdSo
zo wel?
Dan doe je hem voor 'erbij' totdat je een andere man vindt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook niet leuk.
Er was laatst een erg leuke duitser bij het kitesurfen maar hij is hier maar 1 week per maand en misschien iets te jong
En dan maar hopen dat je ook echt een mannetje gevangen hebt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet ik daar met zo'n schepnetje staan
Ja ik had hier een jongen ontmoet wat ik wel echt een lekker hapje vindt. Maar hij is inmiddels weg maar we bellen sindsdien elke dag voor meerdere uren hij vraagt of ik naar hem toe komquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doe je hem voor 'erbij' totdat je een andere man vindt.
Dat weet je hier nooit zekerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:02 schreef STING het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je ook echt een mannetje gevangen hebt.
Hoe ver moet je daarvoor reizen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik had hier een jongen ontmoet wat ik wel echt een lekker hapje vindt. Maar hij is inmiddels weg maar we bellen sindsdien elke dag voor meerdere uren hij vraagt of ik naar hem toe kom
Wel duidelijk hoe jij er bij zitquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
1 van die voegers heeft prachtige ogen
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:05 schreef STING het volgende:
[..]
Wel duidelijk hoe jij er bij zit
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ja voor de verjaardag van d'r eigen man he.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goedkoop cadeaus scoren voor die verjaardag. Ik begrijp dit wel.
heb je hem al een blikje cola gegeven en opgezocht wat "hoi, neuken?" in het Roemeens is?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
1 van die voegers heeft prachtige ogen
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je hem al een blikje cola gegeven en opgezocht wat "hoi, neuken?" in het Roemeens is?
Ik weet niet of die Armenen Roemeens verstaan??quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je hem al een blikje cola gegeven en opgezocht wat "hoi, neuken?" in het Roemeens is?
Misschien wil ze voor haar zelf kijken?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor de verjaardag van d'r eigen man he.
Maar srsly we hebben kleren zat. En anders koop ik wat bij de c&a als ik het nodig heb.
Maar goed, het zal wel.
Hmm neequote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je voorraad appelherfstmuffins moet inmiddels toch wel een beetje opraken?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm nee
Ik geef wel steeds drinken en keekses
Ik heb een nieuwe batch gebakkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Je voorraad appelherfstmuffins moet inmiddels toch wel een beetje opraken?
Nu @4EverBlackEyed verdwenen is, komen we juist om in muffins.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Je voorraad appelherfstmuffins moet inmiddels toch wel een beetje opraken?
ik heb anders nog geen muffin gezien..quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu @:4EverBlackEyed verdwenen is, komen we juist om in muffins.
Ik heb er hier nog een zootje staanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb anders nog geen muffin gezien..
ja, maar hier is zo ver wegquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog een zootje staan
Jaquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vroeger kwam hier @:Mo_Muffin, maar die is al een aantal jaren RIP
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vroeger kwam hier @:Mo_Muffin, maar die is al een aantal jaren RIP
bijzonderquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[ link | afbeelding ]
Cadeau voor vriend, zodat hij met Ambar kan zijn op werk
Ja. Ik heb volgens mij alleen GF ooit ontmoet van de Fokkers die niet meer leven, althans waarvan bekend is dat ze er niet meer zijn...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Altijd raar als een fokker er niet meer is
Merk er niks van.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu @:4EverBlackEyed verdwenen is, komen we juist om in muffins.
Ik zou zelf zoiets niet gebruiken met iemand anders zijn huisdier.quote:
Maar het is voor een bepaald percentage ook zijn huisdierquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou zelf zoiets niet gebruiken met iemand anders zijn huisdier.
Krijg ik geen beker met Hedwig erop?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou zelf zoiets niet gebruiken met iemand anders zijn huisdier.
of een muismat?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg ik geen beker met Hedwig erop?
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg ik geen beker met Hedwig erop?
die wat ik hier op het werk heb is net 2 jaar, maar extreem goor.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ik nu heb heb ik al een jaar of 15 en is wel een beetje goor.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die wat ik hier op het werk heb is net 2 jaar, maar extreem goor.
Kunnen muismatten in de wasmachine?
anders heb ik weer een excuus om naar Budapest te gaan om een nieuwe te kopen
zo jammer dat een muismat nergens anders dan in Budapest te koop isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe goor is die van mij dan wel nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo jammer dat een muismat nergens anders dan in Budapest te koop is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze niet.
En hij is goor.gooi weg danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
nja, door die voetbaltak kan ik als nederlander geen clubcard komen om de een of andere vage redenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ferencvaros is natuurlijk wel een grote club, zeker in het handbal. Ze hebben ook een voetbaltak, maar die staat internationaal niet heel hoog aangeschreven. Volgens mij krijgen die vaak stadionstraffen omdat het publiek zich niet kan gedragen...
Komt omdat ze nu allemaal bij @essnhills terecht zijn gekomen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb anders nog geen muffin gezien..
Rustig Fles.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr waarom werkt het niet zoals het moet werken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze komen hier heul niet terechtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt omdat ze nu allemaal bij @:essnhills terecht zijn gekomen.
Ergens moet de keten van start gaan, en dat is bij jouquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze komen hier heul niet terecht
Ik maak ze gewoon zelf
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ergens moet de keten van start gaan, en dat is bij jou
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon ondertussen al een jaar in mijn nieuwe huis
Om uiteindelijk terug te keren naar classic skin.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"It really whips the llama's ass"
En vervolgens allemaal skins en plugins uitproberen.
Ja en voor mij en en en.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien wil ze voor haar zelf kijken?
Ratelslangetje ook vgs nijquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Ik heb volgens mij alleen GF ooit ontmoet van de Fokkers die niet meer leven, althans waarvan bekend is dat ze er niet meer zijn...
Kan er natuurlijk een paar vergeten, of even niet weten dat ze er niet meer zijn...
Joh donder op met je kortingquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar 70% korting is ook wel veel korting
Ik heb vandaag met korting op zalando gekocht.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar 70% korting is ook wel veel korting
Kan hij helemaal niks alleen? Hufterquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet wandelen met de Meneer de Viervoeter
Alleen maar baco cola zuipen de hele dagquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat ie de tokkie uithangen op een allinclusive in Turkije
Bacardi cola cola?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Alleen maar baco cola zuipen de hele dag
Zoiets als APK keuring.quote:
Probeer eens long island tea.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Alleen maar baco cola zuipen de hele dag
Sowquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je dikke spekmoeder op een drekboot.
dat zou ik ook zeggen, altijd je fouten gooien op een grapje.quote:
Mijn exen waren ook grappen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou ik ook zeggen, altijd je fouten gooien op een grapje.
Ja dat weten we.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn exen waren ook grappen.
Gelukkigquote:
Niet te warm, niet te koud, lekker windje. Jaaaaaah.quote:
Dat eerste is niks nieuws...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat ie de tokkie uithangen op een allinclusive in Turkije
Is er wel, maar ik denk niet in Deventerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom is er geen bezorg pannenkoekenrestaurant?
Gat in de marktquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is er wel, maar ik denk niet in Deventer
Zeg.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat eerste is niks nieuws...
Ze moeten je wel hebben vandaag he vriendjequote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom is er geen bezorg pannenkoekenrestaurant?
Voel me net B100quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben vandaag he vriendje
Als ik zoek op Pannenkoeken krijg ik Flink en de Spar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:31 schreef dud0r het volgende:
Degene die hier pannenkoeken bezorgen zijn alleen voor ontbijt en lunch open.
Pre-made.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik zoek op Pannenkoeken krijg ik Flink en de Spar.
Denk niet dat die echt pannenkoeken komen brengen.
Ja dat worden mensen wel ja van pannenkoekenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik zoek op Pannenkoeken krijg ik Flink en de Spar.
Denk niet dat die echt pannenkoeken komen brengen.
Nee dat is kuttroep die kan ik van de picnic ook wel krijgen.quote:
Geen meel meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:38 schreef dud0r het volgende:
Maar pannenkoeken maken is zo gedaan. Je hebt toch gewoon de dingen daarvoor in huis
Je bent een uur bezig en hebt ze binnen 10 minuten op.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:38 schreef dud0r het volgende:
Maar pannenkoeken maken is zo gedaan. Je hebt toch gewoon de dingen daarvoor in huis
quote:
Dat is met een boel eten zoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent een uur bezig en hebt ze binnen 10 minuten op.
Annames annames.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:38 schreef dud0r het volgende:
Zet je nekvet je dwars ofzo?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Annames annames.
Net als iedereen die op een vervoersuitdaging zegt "pak je toch de auto"
Dan denk ik, waarom doe je überhaupt de moeite om vijf woorden te typen, stuk verdriet?
Ik doe geen uur over pannenkoeken bakken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat het zo gedaan is.
Doe de helft melk en de helft bier, beslag een nachtje in de koelkast laten staan en je wil nooit meer anders. Dit heb ik uit Denemarken lang geleden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent een uur bezig en hebt ze binnen 10 minuten op.
Neequote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:38 schreef dud0r het volgende:
Je maakt alleen voor jezelf?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:10 schreef dud0r het volgende:
Ik doe geen uur over pannenkoeken bakken
Voor wie bak jij dan als je er een uur over doet?quote:
De laatste keer was het voor 6 personenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor wie bak jij dan als je er een uur over doet?
de hele straat waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor wie bak jij dan als je er een uur over doet?
Je doet alsof dat erg is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
de hele straat waarschijnlijk.
maar dan komt niemand mee eten en blijkt hij het allemaal alleen op te moeten eten
Dikkekatquote:
quote:
quote:
nu nog bezorgen in Deventer, dan is fles eventjes een tevreden manquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik maak verschillende soorten:
-Met blauwe bessen;
-Met gefruite ui en kaas;
-Met ham en kaas;
-Met schilfers appel, kaneel en slagroom;
-Met chocoladevlokken en dan dubbelvouwen zodat de vlokken enigzins smelten;
-Eventueel flamberen met wodka.
Logee?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:31 schreef Nizno het volgende:
sjow de vaatwassert heeft zn programma er weer opzitten, mn huisje is weeer ontdaan van de invasie die zich heeft afgespeeld afgelopen dagen.
3 dagen is lang genoeg om iemand over de vloer te hebben... I need my space
bedwarmerquote:
Geefquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb m nog. Net zoals een aantal master bestanden van de BEB CD's.
Oeh.quote:
Je bent in de val gelopenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
Toch altijd bijzonder dat je bij de Ikea een hele rits doosjes, bakjes en tasjes meeneemt die soms net 49 cent per stuk zijn en dan alsnog voor 100 euro de winkel uitlopen
dan heb je een heleboel doosjes bakjes en tasjesquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
Toch altijd bijzonder dat je bij de Ikea een hele rits doosjes, bakjes en tasjes meeneemt die soms net 49 cent per stuk zijn en dan alsnog voor 100 euro de winkel uitlopen
Ja dat wel, ook zulke dingen tikken stiekem snel aanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb je een heleboel doosjes bakjes en tasjes
die zijn geen 49cent...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, ook zulke dingen tikken stiekem snel aanhttps://www.ikea.com/nl/n(...)rijs-zwart-30432502/
Ohja ook nog een dekbed gehaald
Ok Truus, ik heb ook een stapel van deze meegenomen https://www.ikea.com/nl/nl/p/parkla-schoenenzak-30522381/quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zijn geen 49cent...
en een dekbed ook niet.
je zei dat je een rits dingen had die nog geen 49ct waren...
als je hier tweehonderd van mee had dan had je de waarheid gesproken Theodoorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok Truus, ik heb ook een stapel van deze meegenomen https://www.ikea.com/nl/nl/p/parkla-schoenenzak-30522381/
Beter leren lezen danquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je hier tweehonderd van mee had dan had je de waarheid gesproken Theodoor
quote:die soms net 49 cent per stuk zijn
heel somsquote:
Ik heb ook deze voor 59 cent doos https://www.ikea.com/nl/nl/p/vattentrag-doos-met-deksel-20551091/quote:
die blauwe tassen zijn verrekte handig!!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook deze voor 59 cent doos https://www.ikea.com/nl/nl/p/vattentrag-doos-met-deksel-20551091/
En deze voor 79 https://www.ikea.com/nl/nl/p/frakta-tas-groot-blauw-17228340/
Ja die zijn nog goedkoper dan een plastic tasje bij de AHquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
die blauwe tassen zijn verrekte handig!!
verstandig ook dat ze ze zijn gaan verkopen...
ik hebt een zooi van dit soort tasjes. prop je zo in het opbergzakje dat er aan vast zit.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zijn nog goedkoper dan een plastic tasje bij de AH![]()
Als ik boodschappen ga doen na het lopen stop ik altijd een tasje in mijn broek- of jaszak. In de auto heb ik ook altijd wel wat tasjes liggen in de kofferbakquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hebt een zooi van dit soort tasjes. prop je zo in het opbergzakje dat er aan vast zit.
zou anders nog regelmatig zonder tasje bij de supermarkt staan.
[ afbeelding ]
Die tas gebruik om mijn oud papier in te doen voordat ik naar de oud papier bak breng.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook deze voor 59 cent doos https://www.ikea.com/nl/nl/p/vattentrag-doos-met-deksel-20551091/
En deze voor 79 https://www.ikea.com/nl/nl/p/frakta-tas-groot-blauw-17228340/
WOKE!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb ook de regenboog variant van de ikea.
Ik heb hier de stream ook aan staan..quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van fitness.
Nu voetbal kijken.
But not brokequote:
Ik vraag me vooral af waarom ik die nooit eerder heb gekocht, kom toch regelmatig bij de Ikeaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die tas gebruik om mijn oud papier in te doen voordat ik naar de oud papier bak breng.
Ik kreeg die blauwe tas gratis bij bezorging ofzo, omdat ze daar het dekbed ofzo in hadden verpakt. (naast nieuw bed in de standaard ikea dozen)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom ik die nooit eerder heb gekocht, kom toch regelmatig bij de Ikea
Ik heb al lang niet meer laten bezorgen, dus weet niet hoe ze dat doenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kreeg die blauwe tas gratis bij bezorging ofzo, omdat ze daar het dekbed ofzo in hadden verpakt. (naast nieuw bed in de standaard ikea dozen)
als je zo weinig kilometers crosst kun je net zo goed fietsenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:26 schreef LTVDK het volgende:
Iemand nog een goedkoop autootje nodig? https://nl.pepper.com/aan(...)00km-per-jaar-365731
Als ik alleen voor mezelf hoef te maken wel ja.quote:
Probeer maar eens een Ikea kast op de fiets mee te krijgenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je zo weinig kilometers crosst kun je net zo goed fietsen
heb je daar geen tasjes voor?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer maar eens een Ikea kast op de fiets mee te krijgen
Denk niet dat een pax kast daar in pastquote:
Flauwquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat een pax kast daar in past
Ja heerlie de peerlie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wil jij nog een kommetje naaktslaksoep?
zo lekker in bijten en dan sssssssssssssplllllllllllllllllrrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhhhhquote:
Gordon Ramsay zou er fier op zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo lekker in bijten en dan sssssssssssssplllllllllllllllllrrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhhhh
Hebben ze gewonnen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voetbal is klaar. Tijd voor bed.
Geen idee wie er hebben gespeeld, maar ik hoop dat ze allebei plezier hebben gehadquote:
Feyenoord tegen Facebook.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wie er hebben gespeeld, maar ik hoop dat ze allebei plezier hebben gehad
Ah Feyenoord heb gewonnenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Feyenoord tegen Facebook.
Wat ga je allemaal doen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 06:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Vrije dag vandaag, dus uiteraard ben ik, zonder wekker, gewoon om 6 uur wakker.
Ik heb een route uitgestippeld om te gaan fietsen.quote:
Ah nice. is het goed weer?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een route uitgestippeld om te gaan fietsen.
Ja, het wordt 25 graden vandaag met windkracht 3/4.quote:
Prima fietsweerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het wordt 25 graden vandaag met windkracht 3/4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschapquote:
Goedemorgen.quote:
Morguh,quote:
Moggequote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh,lekker bakkie gaat er altijd wel in
quote:
Last van slaapwandelenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:15 schreef STING het volgende:
Goedemorgen! Even wakker worden op m'n werk met een cappuccinootje van de koffie bar.
Dat zou wel wat zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je de meest sportieve persoon van de SC nu.
quote:
Morguh Haags en Bitterbalquote:
Patserquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had gisteren 27059 stapjes. Dat telt ook mee, vind ik.
Het is maar goed dat er niet allemaal van die Tell Sell reclames zijn op internet. Dan had je allemaal rare apparaten gekocht.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:18 schreef bitterbal het volgende:
Probeerde net de stairmaster. Das nog een staple te ver
Toen Amazing Mike nog onze belangrijkste influencer was.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er niet allemaal van die Tell Sell reclames zijn op internet. Dan had je allemaal rare apparaten gekocht.
Dat scheelt alweerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:20 schreef STING het volgende:
[..]
Zoiets ja, wel gelukkig niet in m'n nachtkostuum op kantoor
Ja dat telt meequote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had gisteren 27059 stapjes. Dat telt ook mee, vind ik.
Veel te jong overleden helaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:22 schreef STING het volgende:
[..]
Toen Amazing Mike nog onze belangrijkste influencer was.
op de stairmaster?quote:
Maar ik heb geen balkonquote:
Indeed, elke ochtend en avond zetten we al zoveel mogelijk tegen elkaar open om het huis zo koel mogelijk te houden (nieuw huis, dus blijft lang warm), maar gaat toch even afzien worden komende week.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Het is tijd om af te rekenen met de warmte in huis voor een buffertje aan het weerbericht te zien
Afzien? Het wordt niet eens 30 graden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:39 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed, elke ochtend en avond zetten we al zoveel mogelijk tegen elkaar open om het huis zo koel mogelijk te houden (nieuw huis, dus blijft lang warm), maar gaat toch even afzien worden komende week.
Echt he, van Kat verwacht je dit sneeuwvlokjesgedrag, maar sting had ik hoger ingeschatquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Afzien? Het wordt niet eens 30 graden.
hmm, kan dat zonder direct een hele appartement te huren?quote:
Thuiswerken met boven de 25 graden is afzien, zeker met een hoge vochtigheidsgraadquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:39 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed, elke ochtend en avond zetten we al zoveel mogelijk tegen elkaar open om het huis zo koel mogelijk te houden (nieuw huis, dus blijft lang warm), maar gaat toch even afzien worden komende week.
Ja hoor, gewoon aan de muur hangen. Beetje dit idee: https://www.ad.nl/wonen/b(...)laap-je-er~a7caffd6/quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, kan dat zonder direct een hele appartement te huren?
I wishquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus woont bij jou in de wijk en daar is het standaard 21 graden ofzo, die zitten met een vest aan
@Lospedrosa, kun jij hier iets mee?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:46 schreef STING het volgende:
[..]
Thuiswerken met boven de 25 graden is afzien, zeker met een hoge vochtigheidsgraad
Maar sowieso 23-25C is voor mij een beetje sweet spot, erboven hoeft van mij niet zo.
Wel apart, je zou denken dat al die huizen daar een beetje hetzelfde zijn. Op zolder is het misschien een ander verhaal, maar in de woonkamer is het koel. Die lui hebben nog geen ventilator in huis.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:52 schreef STING het volgende:
[..]
I wish
De airco's komen er niet voor niets zeg maar.
Beneden is het meestal relatief koel en wel goed te doen, maar boven wordt het best snel warm en blijft het ook lang warm.
ja, dat vraag ik me ook soms af, maar verhuizen is vrij duurquote:
STING zit natuurlijk op zijn zolderkamer.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel apart, je zou denken dat al die huizen daar een beetje hetzelfde zijn. Op zolder is het misschien een ander verhaal, maar in de woonkamer is het koel. Die lui hebben nog geen ventilator in huis.
Zit me er zo op te verheugenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die doe ik vanmiddag pas aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
het is 21,5 binnen. Het is gewoon nog best frips voor de kore broek.
quote:
In ons oude huis nog wel, maar nu werk-+slaapkamer op de 1e verdieping, dat scheelt al veelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
STING zit natuurlijk op zijn zolderkamer.
Ja is zo te klimatiseren natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
@:lospedrosa, kun jij hier iets mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |